(Hoofdstuk 20!!!)
Niall p.o.v
"Brooklyn?"
Ik keek haar vragend aan.
2 politie agenten hielden haar stevig vast.
"We krijgen haar nog wel." siste ze.
Ze werdt in de politieauto gezet en reden weg.. Waarschijnlijk naar het bureau..
Wat had Brooklyn hier mee te maken?
Wil ze wraak nemen op megan?
Net toen brooklyn wegreed kwamen er nog een paar agenten naar buiten..
Met sophia..
Alles leek goed met haar...
Lichamelijk dan..
Ze liep met de politie agenten richting het zwart geblindeerde busje..
Ik besloot er ook heen te lopen en in te stappen..
Zo te zien zat niemand erin... Behalve Louis..
"Niall!" zei hij opgelucht en gaf me een snelle omhelzing.
"Hoe is het?!" vroeg hij ongerust.
Tranen liepen langs mijn wangen.
Ik huilde weinig... Maar nu was eigenlijk wel een goed moment om de tranen te laten stromen..
Er is teveel gebeurd vandaag...
Veel te veel.
De helft van deze hele situatie begreep ik gewoon niet..
"Weet jij waar megan is?" fluisterde ik
Louis knikte meelevend "Het ziekenhuis hier 10 minuten vandaan.. Het ambulance personeel zei dat ze alleen voor controle heen moest.. Er is waarschijnlijk niks aan de hand met haar."
Het enigste wat ik nu wou is megan in mijn armen sluiten... Iets waar ik zolang op gewacht heb...
Ik knikte..
"En Sophia?"
"Met sophia is alles goed.. Ze is nu even met liam." zei Louis
"En de rest? "
"De rest is opgehaald met de auto.. Perrie en Eleanor vonden het teveel worden toen jij naar binnen stapte. Toen zijn ze naar het hotel gegaan." zei hij
Ik zweeg en keek naar buiten.
Paul kwam aanlopen. Hij stapte in.
"Alles oké?" vroeg hij.
Ik haalde mijn schouders op en keek naar buiten.
De meeste politie auto's en de ambulances waren inmiddels weg..
Er stonden alleen ontzettend veel journalisten en een paar politieauto's voor onderzoek denk ik.
Paul begon richting een café te rijden. Ik zag liam en sophia staan..
Ze stapten in zodra Paul stil stond.
"Dapper Niall." zei liam terwijl hij me op mijn schouder klopte.
Sophia zei niks en keek emotieloos voor haar uit..
We reden richting het hotel. We zouden een telefoontje ontvangen als we megan weer konden ophalen. Na een reis van een kwartier waren we er. Met zijn vieren stapten we uit de auto en liepen naar de deur.
In de lobby van het hotel werden ik en Sophia huilend ontvangen door Noa Perrie en Eleanor.
"Ik dacht dat je dood zou gaan niall." zei Eleanor snikkend.
Ik zei niks terug en keek naar beneden.
"Megan is zo weer terug Nialler.. Maak je geen zorgen om haar." zei perrie.
Ik keek naar harry.. Hij zou vast ook wel in shock zijn.. Hij had tenslotte iemand neergeschoten. Ik wist eigenlijk nog steeds niet of die man nog leefde.
Aan Harry's gezicht te zien was hij best in shock... Net zoals Sophia ik en waarschijnlijk Megan ook.
Op dit moment voel ik eigenlijk niks..
Geen blijdschap geen verdriet niks..
__
We waren opweg naar het ziekenhuis.
We konden megan ophalen.
Ik en Louis waren al een paar minuten onderweg en zouden er zo zijn..
"Zin in?" vroeg lou.
Ik knikte hevig..
Mijn humeur vergeleken met zonet was enorm verbeterd..
Het feit dat ik megan weer kon zien maakte me gelukkig.
"We zijn er mate." zei Louis met een glimlach.
Hij begreep me precies..
"Go and get your princess!" riep hij en we stapten uit de auto. Ik grinnikte en keek rond. De deur van het ziekenhuis was 500 meter van ons verwijderd.
We liepen langzaam heen.. Toen we steeds dichterbij kwamen zagen we iemand.
"Dude dat is megan!" riep Louis en hij wees naar een meisje die buiten stond te wachten in alleen jaar trui en skinny jeans. Nadat Louis dat riep keek megan vol ongeloof naar ons toe. Alsof ze het niet kon beseffen.
____
Bijna herenigd...
MENSEN IK HEB 400 READS!
IK HOU VAN JULLIE!Ik kreeg wat vragen via privé bericht..
Of er een 2e deel zou komen..
Op dit moment denk ik van niet omdat ik zoveel ideeën heb voor andere boeken... Maar het kan altijd nog veranderen!!Love you guys
JE LEEST
Where do broken hearts go? {N.H.}
FanfictionMegan studeerd en werkt daarnaast bij Starbucks. Met haar vriend Tim wonen ze in een appartement in London en zijn gelukkig. Tim is alles voor haar en ze vertrouwd hem dan ook 100%. Maar wat als Tim toch niet zo is als Megan denkt? Je leest het in...