Megan p.o.v
"Lasagne!!!!!! " schreeuwde niall terwijl hij van de trap rende. Ik grinnikte. Ik ging aan tafel zitten en verborg mijn linker arm onder de tafel en hoopte dat Louis er niet over zou beginnen. "Ook lasagne? " vroeg zayn. "hmm. Nee bedankt ik heb niet echt honger." zei ik. Ik zag niall die tegenover me zat verbaasd kijken."je moet wel iets eten.." zei niall. "misschien zo niall."
"Ik ga even naar het park oké? " zei ik opeens.
De jongens en noa keken me vreemd aan.
"Nu? In het donker?" vroeg liam verbaasd. Ik liep naar de kapstok en pakte mijn jas en deed mn Allstars aan. Zonder dag te zeggen liep richting het park.
Niall p.o.v.
"Waarom is ze zo afwezig? " vroeg noa aan mij. Iedereen keek me aan. "Waarom vraag je dat aan mij?" vroeg ik verontwaardigd.
"Jij bent de hele tijd bij haar." zei noa. "Ach ze wil de buurt verkennen.." loog ik. Noa keek me raar aan en begon weer te eten."Wat was er nou precies met haar arm?" vroeg Louis voor de tweede keer.
"Dat hebben we je toch uitgelegd?!?! " riep ik naar Louis. Nu was ik boos. Megan raakt ik een depressie en ik wil haar er zo snel mogelijk uithalen.
"Jeeeez Niall doe rustig!" zei harry. "Nee!" schreeuwde ik en liep naar de deur pakte mijn jas en rende naar buiten.Het was 17:13..
Die date doen we wel een andere keer. Eerst ga ik naar die Tim om hem even haarfijn uit te leggen wat hij veroorzaakt heeft.Ik stond voor het grote gebouw en drukte op het knopje waar Tim Vermolen en Megan Stones.
"Ja wie is dit? " zei een norse monotone stem.
"Niall.." zei ik droog.
"Wat wil je?" vroeg hij.
"Praten over Megan." zei ik.
"Oké? Kom maar naar boven dan." zei Tim.Ik antwoordde niet terug en deed de deur open en stapte in de lift.
Tim stond al in de deuropening. We gingen zitten aan de keukentafel.
"Dus wat wil je hiermee bereiken?" vroeg hij ongeïnteresseerd.
"Waarom heb je Megan bedrogen." vroeg ik.
Deze gast stond me nu al niet aan. "Wil je t echt weten?" Vroeg hij.
"Ja.." zei ik."Nadat haar ouders overleden waren gingen we naar Londen verhuizen. In Londen is ze begonnen met haar studie en heeft ze dana ontmoet. Dana kwam hier eigenlijk wel elke week. Een half jaar geleden begon ik dana leuk te vinden en kregen we een relatie zonder dat Megan het wist. Megan betekende eigenlijk niks voor me. Ze was een persoon vol verdriet. Ze was een groot wrak. Je Had er niks aan en ik weet ook niet wat je in haar ziet. Jij als de Niall horan kunt veel beter krijgen dan Megan bergen." zei hij
die laatste zin maakte me boos... Heel boos.
"Weetje wat Tim!?!? Die Megan waar je het over hebt snijd zichzelf. En de reden ben jij." schreeuwde ik. Ik pakte zijn kraag van zijn blouse en duwde hem hard tegen de muur.
"Als jij nog èèn keer bij haar in de buurt komt.. Dan heb je een groot probleem.." siste ik.
Ik liet hem los en hij viel via de muur naar beneden.
__
Megan p.o.v
Na een tijdje gelopen te hebben zat ik op een bankje bij een vijver in het donker na te denken. Opeens kreeg ik een berichtje binnen. Ik keek op mijn mobiel. Een bericht op onze groeps app.
Da babes: Noa: Niall en Megan waar zijn jullie?
Niall was ook weg?
Wat ga ik nu doen? Wacht eens even. Mijn auto staat nog bij Tim. Mijn fiat 500. Ik heb er zo lang voor gespaard en heb hem vorig jaar gekocht. Ik besloot naar het appartementencomplex te lopen om hem op te halen.
___
Niall p.o.v
Tevreden stond ik weer in de lift met een grote boodschappen tas vol met spullen van Megan. Ik liep naar buiten en zag een donker gestalte. Ik liep dichter naar het persoon toe en zag dat het Megan was.
"Wat doe jij hier?" vroeg ik.
"Dat kan ik beter aan jou vragen." zei Megan.
"Ik heb wat spullen voor je gehaald en even met Tim gepraat." zei ik. "Gepraat of gevochten ? " vroeg ze terwijl ze naar mijn oog wees.Ik zuchte "Alle 2."
"Wat doe jij hier? " vroeg ik om het onderwerp te veranderen.
"mn auto halen." zei ze.
"Heb je sleutels? " vroeg ik.
"Ja, ik vergeet ze altijd uit mijn auto te halen dus ik denk dat ze er nog in zitten" grinnikte ze. Ze deed de autodeur open en jahoor de sleutels zaten er nog in.
"Wil je een lift?" vroeg ze.
"Graag" zei ik glimlachend. En ik stapte in.____
Verschrikkelijk hoofdstuk i know.
Het wordt beter i promise.Comment?
Vote?
JE LEEST
Where do broken hearts go? {N.H.}
Hayran KurguMegan studeerd en werkt daarnaast bij Starbucks. Met haar vriend Tim wonen ze in een appartement in London en zijn gelukkig. Tim is alles voor haar en ze vertrouwd hem dan ook 100%. Maar wat als Tim toch niet zo is als Megan denkt? Je leest het in...