Megan p.o.v.
"En? Hoe ging het gesprek? " vroeg ik.
Niall zuchte diep.
"Ik mag niet mee.." bevestigde ik alvast.
"Nee.. Dat zei hij niet, hij zou er over na denken.." zei hij.
"Wauw.. Lekker duidelijk.." zei ik sarcastisch.
Niall begon te lachen "Morgen zou hij ons bellen... Maar oké. Hoe was je dag Princess?" vroeg hij om het onderwerp te veranderen.
"Super fun! Ben met Noa naar t centrum gegaan."
"Fijn.. Dan hoef ik me in ieder geval minder zorgen om je te maken." zei hij.
"Maar ik mis je wel Niall."
"Ik jou ook Princess."
"Hoe is het met de rest?"
"Met de andere lads gaat het goed.. Ik Harry en Luke zijn met alle macht aan het proberen jullie hier te krijgen."
Luke...
Serieus?
"Luke ook?" vroeg ik verbaasd
"Ja, hij helpt ons. Hij wil ook graag dat jullie hier heen komen." zei Niall
"Interessant. " zei ik bedenkelijk
"Wat is interessant?" vroeg Niall verward
"Oh nee, niks laatmaar." zei ik snel
Niall knikte en we gingen verder met ons gesprek.
___
Na een half uur gepraat te hebben met Niall, sloot ik de laptop af.
Ik dacht na. Waarom zou Luke zo erg zijn best doen om ons daarheen te krijgen?
Ik zuchte diep...
Ik besloot het achter me te laten en naar bed te gaan. Het was nogmaar 10 uur maar ik was exhausted van deze dag.
__
"Morning." gaapte ik.
"Morning" zei Noa die ontbijt aan het maken was.
Ze legde me een Nutella tosti op mijn bord.
"Thanks."
"Wat gaan we doen vandaag?" vroeg Noa terwijl we aan het eten waren.
Ik haalde mijn schouders op en dacht na.
"Oh ja.. Uhm vandaag krijgen we waarschijnlijk het nieuws of we toch mee mogen of niet."
Ze knikte en at haar tosti verder op.
"Zenuwachtig?"
"Voor wat?" vroeg ik
"Het antwoord van Simon.. Je ziet er nogal gestrest uit Megan." zei ze
Ze klonk net als mijn moeder .. Voordat ze begon te drinken..
"Nee, gewoon moe denk ik."
"Als er iets is kun je het altijd zeggen hè?"
Oké. Mental breakdown..
Opeens begonnen er tranen over mijn wangen te stromen.
"Megan? Wat is er?" vroeg Noa die van haar stoel naar me toe liep.
"Niks.. Laatmaar" zei ik en droogde mijn tranen ruw af.
"Megan, ik ben je beste vriendin.."
Daar had ze nou wel weer gelijk in.. Sinds dat gedoe met Tim en Dana is de band tussen Noa en mij enorm verstrekt. Zo versterkt dat we nu gewoon beste vriendinnen zijn geworden.
"Oké. Ja ik ben super nerveus.. Ik wil hier niet nog een half jaar wachten tot ik Niall weer zie.. Dat duurt gewoon te lang no..
Ik mis hem.."
"Snap ik. Ik mis Harry ook.. Maar het gaat wennen.. Dat beloof ik je, oké?"
"Vast " zei ik sarcastisch en droogde mijn tranen.
Noa leek het niet echt te menen toen ze zei dat het zou wennen. Zij wist ook wel dat deze 6 maanden zwaar zouden worden..
6 maanden met 1 persoon leven is best lastig.. Je bent elkaar snel zat.
"Wat gaan we doen vandaag?" vroeg ik om het onderwerp snel te veranderen.
Ik had geen zin om over Niall te praten.
"We kunnen gewoon hangen bij het zwembad.. Het is prachtig weer." zei Noa.
Dat was waar. Het was prachtig weer. Het was nogmaar april.. Maar de temperatuur was best hoog. Ook wel logisch als je in California woont..
"Wacht ik heb nog een kleine verassing!" zei Noa.
"Voor mij? Waarom?"
"Nou ja.. Ik zag het in de winkel.." zei Noa.
Ze liep naar de keuken en kwam terug met een aantal pakken.
"OREOS!" riep ik enthousiast en begon op en neer te springen.
Toen ik nog met Tim woonde in London was ik serieus verslaafd aan oreos en Noa wist dat..
"Ik heb. Strawberry, chocolate, cookie dough en de originele." zei ze
"Je bent mn held."
Sinds ik nu met de lads woon heb ik geen oreo meer gehad.. Ik weet niet hoe ik al die tijd zonder heb gekund, maar oké.
Ik liep naar boven om mijn bikini aan te doen en andere goodies te pakken.
Magazines, zonnebrand, zonnebril en handdoeken. Ik deed mijn medaillon af en legde hem op mijn nachtkastje.
Ik liep naar buiten en ging op de strandstoel naast Noa liggen.
"Kijk wat ik ook heb gekregen!" riep Noa enthousiast.
Ik keek haar kant op en zag dat ze 3 opblaasbare attributen mee had genomen.
Toen ik pas goed keek zag ik wat voor attributen het waren.
"Donuts!?"
"Ja!!"
"Het enige nadeel.... Het opblazen.." zuchte ik.
"Megan... We leven in de 21ste eeuw.. Ik heb een elektrische pomp slimmerd."
"Ik grinnikte en hielp mee met het uitpakken van de donuts.
__
"Ik ga naar boven hoor.. Ik krijg het nu koud.." zei ik
"Same. We ruimen dit morgen wel op." zei Noa terwijl ze naar alle troep wees.
We stapten het huis binnen en liepen gelijk naar boven.
Ik stond voor mijn kleding kast te kijken wat ik aan zou doen.
Comfy clothes.
Ik pakte een kort joggingbroekje met een paarse tanktop. Ik liep naar de spiegel om een staart te maken totdat ik onderbroken werd door Noa die in de deuropening stond.
"Megan... Wil je even meekomen." zei ze met een grote glimlach op haar gezicht.
Snel maakte ik mijn staart af en liep achter haar aan naar beneden.
__
Heey babes.. Ik ben zo dicht bij de 1K.
Please help me! Zouden jullie dit boek met jullie mede directioners kunnen delen?Morgen update ik niet.. Sorry! Ik heb het morgen belachelijk druk en moet sporten.. Ieh...
Love you loves
Xxxx Jessica
JE LEEST
Where do broken hearts go? {N.H.}
FanficMegan studeerd en werkt daarnaast bij Starbucks. Met haar vriend Tim wonen ze in een appartement in London en zijn gelukkig. Tim is alles voor haar en ze vertrouwd hem dan ook 100%. Maar wat als Tim toch niet zo is als Megan denkt? Je leest het in...