Epiloog

335 6 1
                                    

6 jaar later..

Megan p.o.v.

"Tess alsjeblieft blijf eens staan." Zeurde Niall die achter de 3 jarige peuter aanrende.

Ik begon te lachen en tilde mijn dochter op voordat Niall de kans kreeg.

"Ze is zo lief." Zei Eleanour die de peuter van me overnam.

Ik glimlachte en keek naar Niall die trots naar zijn kleine dochter keek.

5 jaar geleden zijn Niall en ik getrouwd.
4 april om precies te zijn. De trouwerij was prachtig en zowel 1D als 5sos waren er. Maar Eleanour Rana Sophia en Perrie natuurlijk ook. Het was een dag om nooit meer te vergeten. We zijn een week op huwelijksreis geweest naar de kust van Florida. Een paar jaar later bleek ik zwanger te zijn en op 21 december kwam Tess op deze wereld.

En als je je afvraagd hoe het met One direction is afgelopen. Sinds Zayn er is uitgestapt ging alles steeds slechter. Anderhalf jaar na het vertrek van Zayn hebben de jongens besloten om een afscheidsconcert te geven in London om hun carrière af te sluiten als One direction.

De jongens van 1D zijn ondanks het stoppen van de band er close gebleven.

Perrie en Zayn wonen weer in London en hebben een zoontje Thomas van 4.

Harry en Rana wonen nu samen 2 straten bij ons vandaan.

Liam en Sophia wonen aan het eind van de straat en hebben een dochter Ella van 4.

En Eleanour is inmiddels 7,5 maand zwanger en verwacht over anderhalf maand haar baby.

Je kunt zeggen dat we redelijk veel doorstaan hebben als familie. Een Tour een ontvoering.. Zayn die 1D verlaat dat grote gevolgen heeft gehad.
En het uiteindelijke opbreken van de band. Alle jongens hebben het zwaar gehad maar hebben het geaccepteerd. Hun hele carrière is niet over, ze worden regelmatig uitgenodigd voor award shows of film premières.

Ik hoorde de deur wat betekende dat Louis er ook was.

"El?" Hoorde ik Louis roepen

"Hier!" Riep Eleanour en al snel kwam Louis de woonkamer in lopen.

"Tessie!!" Riep Louis.

Tess klom van El haar schoot en rende met haar kleine benen naar Louis.

Ze giechelde en gilde toen Louis haar optilde en ronddraaide.

"Ik kan niet wachten tot deze er is." Zei Eleanour wijzend naar haar buik.

"Nog anderhalve maand babe." Zei Louis die Tess nogsteeds vast had.

"I know.." Zei Eleanour gapend.

"El"

"Ja?"

"Ga naar huis, je bent moe. Ik zie het." Zei ik

Ze knikte en wreef in haar ogen.
Louis hielp haar met opstaan en ze pakten hun spullen.

"Bel me als er iets is oke?" Zei ik tegen haar voordat ze de deur uitliepen.

"Doe ik."

"Bye Tessie" zei Louis vanuit hun auto.

Ze zwaaide met haar kleine handjes "doei lois"

Ik begon te lachen. "Het is Louis baby" zei ik tegen mijn dochter.

"Lois" herhaalde ze en Niall grinnikte.

Samen liepen we naar de slaapkamer van Tess en legden haar in haar bed.

"Welterusten Tessie."

Ze giechelde en pakte haar knuffel hond.

"Doei" zei ze zacht en knuffelde met haar pluchen hond.

Niall sloot haar deur en samen liepen we naar beneden.

"Een kind is vermoeiend." Zuchtte ik toen ik mezelf op de bank liet vallen. Niall kwam naast me zitten en legde zijn hand op mijn bovenbeen.

"Niall, ik ben bang.." Fluisterde ik.

"Waarvoor Babe." Vroeg hij bezorgd en sloeg een arm om me heen.

"De toekomst.. We hebben nu Tess en er hangt zoveel aanvast. Een kind vraagt zoveel tijd en aandacht en ik ben nogmaar 27 Niall. Rond deze tijd zou ik normaal nog geen kind willen hebben. Begrijp me niet verkeerd want ik hou ontzettend veel van haar maar ik heb het gevoel dat ik gewoon niet goed genoeg ben als moeder Niall."

"Megan.." Zuchtte Niall

"Ja, je bent 27 en er zijn meer moeders rond deze leeftijd die waarschijnlijk precies hetzelfde denken maar meg.. Je bent een geweldige moeder en ik ben ontzettend blij met mijn kleine familie. Ik doe mn best om zo veel mogelijk voor jou en Tess te doen en ik zie dat jij precies hetzelfde doet Babe. Twijfel niet aan jezelf." Zei hij en drukte een kus op mijn wang.

Ik glimlachte en keek naar Niall.

"I love you Niall Horan.."

"I love you Megan Stones.."

"Forever."

Where do broken hearts go? {N.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu