6

684 15 2
                                    

Megan p.o.v

Ik werd wakker en keek op mn wekker. 8:32. SHITTT! Om negen uur moet ik bij Starbucks zijn.

Snel pakte in mijn werk outfit en kleedde me om.  Na het omkleden klopte ik op Noa haar deur. "Noa we gaan met mijn auto naar Starbucks oké?" riep ik

"Is goed ik ben bijna klaar." zei noa

__

"Tot hoelaat moet je?" vroeg ik aan noa.

"Ook tot 4,  dus we kunnen samen terug." zei ze

Ik knikte en trapte het gaspedaal in.

"Hoelang blijf je nog bij hazz?" vroeg ik

"Hij zei dat ik zo lang mocht blijven als ik wou. Dus idk." zei ze. Ik zuchte opgelucht. Voorlopig zit ik niet met 5 jongens in een huis.

__

Ik en noa verveelden ons tijdens her werk. Er waren weinig mensen in Starbucks vandaag. Wel lekker rustig.

"Goedemiddag!" zeiden 3 mannen die de Starbucks binnen kwamen. "Hallo! Kan ik jullie helpen? " vroeg ik

De man met de hoed begon te praten " 1 caramel Frappuccino , 1 cotton candy Frappuccino en een pumpkin spice. Allemaal in een grande kop." zei hij. "meenemen of hier drinken?" vroeg ik "Hier drinken."

"welke namen mag ik opschrijven? "

"op de eerste Harold op de tweede Edward en de derde Styles." zei hij terwijl de andere twee mannen wat aan het giechelen waren.

"Harry!!!" riep noa en rende naar hem toe en gaf hem een kus. Ik pakte de 3 Frappuccino's en nam ze mee naar de tafel achterin. De jongens gingen zitten met hun fake wenkbrauwen en snorren. "Waarom zo undercover? " vroeg noa.

"Voor de fans" zei niall die naast mij zat. Hij legde zijn hand op mijn knie en de vlinders in mijn buik gingen tekeer als een gek. Ik keek hem aan en hij naar mij. Ik keek in zijn felblauwe ogen. Absoluut de mooiste ogen die ik ooit had gezien. "Hallo? Aarde aan Megan en Niall?" zei Louis. "Sorry" zei ik beschaamd en ik voelde mijn wangen lichtjes rood kleuren.

___

Niall p.o.v

"Moeten we het hun vertellen?" vroeg liam "Idk hoelaat komen ze hier?" vroeg harry

"om vier uur zijn ze vrij dus ik denk kwart over 5 ofzo." zei ik

"Megan en Noa moeten mee. Anders blijf ik hier wel." zei harry

"Er is genoeg ruimte. Ze zijn alle 2 volwassen. Maar noa moet wel toestemming van hun ouders." zei zayn

We waren het eens ze gaan mee. Gelukkig.

Megan p.o.v

"Volgens mij zit niall jouw wel zitten Meg. Hij keek je zo verliefd aan." zei noa

"Idk." zei ik

"Niet zo onzeker!  Ik weet dat die Tim je nogsteeds in de weg zit. Vergeet hem! Hij verdient die tranen niet. Niet na alles." zei noa.

We stapten binnen en de jongens zaten rustig op de bank. "Wat is hier aan de hand? " vroeg ik. "hoezo? " vroeg Louis. "jullie zijn zo stil.." zei ik "We willen jullie iets zeggen. Ga zitten" zei liam.

____

Ooooooh wat willen ze zeggen? En nee het Is geen tour mensen

Comment?

Vote?

Where do broken hearts go? {N.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu