Megan p.o.v
"Dan wil ik jullie bedanken voor dit gesprek. De rechtzaak zal snel volgen." zei de agent.
We hadden het een 2 uur durend gesprek achter de rug. Ik heb het hele verhaal moeten uitleggen aan de politie.
Leon en Brooklyn zijn er opzich goed vanaf gekomen en krijgen binnenkort in de rechtzaak te horen wat voor straf ze krijgen.
"Ga je mee megan?" vroeg harry
"Ja kom al."
Ik stond op van de stoel en bedankte de agent nog een keer. Niall zat al in de auto. Hij is het hele gesprek verdacht stil geweest.
"Ging best goed toch?" vroeg haz.
"Ja. Ik ben gewoon blij dat dit klaar Is."
We stapten in en Harry startte de auto.
"Ik ben best Uhm blij dat die gast niet dood is.. Anders had ik nu een moord op mn geweten." zei haz
Ik grinnikte en keek naar Niall. Hij keek uit het raam en was doodstil.
"Is er iets te zien?" vroeg hij.
Hij had duidelijk gezien dat ik naar hem keek.
"Um nee laatmaar." zei ik vlug en keek weer uit mijn raam.
___
"Louuu!!!!!" riep ik en rende overdreven naar de opening van het hotel waar Louis stond.
"Sunshine!!!!!!!" riep hij terug.
We gaven elkaar een knuffel.
"Hoe ging het?" vroeg hij
"Goed! Denk ik?"
Hij grinnikte en we liepen naar binnen.
Niall kwam vlak achter ons aan lopen en ging op de bank zitten pakte de afstandsbediening en zette de tv aan.
Ik gebaarde Louis dat hij mee moest komen naar boven.
We liepen de trap op naar mijn kamer en gingen op het bed zitten.
"Zo doet hij al de hele middag!" zei ik
"Wie en wat?" vroeg Louis zich af.
"Niall! Zie je het niet? Hij is zichzelf niet!" zei ik
"Hij is boos ofzo.." zei ik
"Sinds?"
"Sinds het gesprek met de politie! "
"Is er iets verkeerds gezegd?"
Ik schudde mijn hoofd. "Niet dat ik weet."
"Laat hem maar voor vandaag! Zie morgen maar verder!" zei hij
Ik knikte en we liepen weer naar beneden.
Daar stonden Perrie en Eleanor ons op te wachten.
"Megan! We zochten je! Ga je mee shoppen? Het is onze laatste dag in london! " zei Eleanor wanhopig.
Als Niall me echt zo graag wou beschermen zou hij nu zeggen dat het beter was van niet.. Maar nee.. Hij bleef naar de tv kijken.
"Graag!" zei ik
"Yay!"
"Wacht ik pak even mijn portemonnee." zei ik en rende naar boven.
_
"We kunnen! " zei ik. Binnen 10 seconden stonden ze voor mn neus.
We stapten het zwarte busje in en reden richting het centrum van London.
"File..." zei Eleanor geïrriteerd.
"Hmm. Is zo over." zei ik
Binnen 10 minuten reden we weer op maximale snelheid. We parkeerden in een garage en namen de lift naar de beganegrond.
__
Sorry sorry sorry! Ik heb het ontzettend druk op dit moment! Daarom een beetje een kort hoofdstuk! De volgende wordt echt leuker loves!
Ik ben wel erg dankbaar dat vele van jullie mijn boek nogsteeds lezen!OP NAAR DE 1K READS BABES!
Xxxx
JE LEEST
Where do broken hearts go? {N.H.}
FanfictionMegan studeerd en werkt daarnaast bij Starbucks. Met haar vriend Tim wonen ze in een appartement in London en zijn gelukkig. Tim is alles voor haar en ze vertrouwd hem dan ook 100%. Maar wat als Tim toch niet zo is als Megan denkt? Je leest het in...