27

87 13 0
                                    


Before that, I want to say thanks for those who willingly vote this book also willingly enjoy to read this book! Am so appreciate! Thank you so much guys! Love y'all!

I forgot to introduce another cameo in this book. Okay I'm goin' to introduce him!

Bang Chan / Bang Christopher Chan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bang Chan / Bang Christopher Chan.

Just a little intro for this guy and just a little explaination; If you guys want to know what is his character in this book. He is leader in Boxing Team - which is Lee Know and Juyeon being part as well. Dia jugak Ketua Pelajar dan Ketua Batch. So, kalau ada budak buat hal dia lah yang akan settle benda ni. Tapi, dia buat dalam senyap. Sebab tu Juyeon tak tahu dia lah dalang tukang report pasal Juyeon kena buli.

Pada awalnya, Juyeon taknak buka mulut. Tapi, Bang Chan suruh Lee Know untuk perhatikan kegiatan jahat budak-budak yang kononnya pelajar mithali tu. Dia dapat tahu Juyeon join team Boxing ni pun sebab katanya taknak kena buli lagi di sekolah.

Bang Chan take Juyeon's word seriously. Since Juyeon told them about his purpose joining the team, Bang Chan take some action and help Juyeon secretly.

Okay. Tu je. Hehe. Back to the story!

| S I L E N T   S T E A L E R |

이 Jia
Jia, aku balik lambat sebab ada hal dengan Minho belum settle. Kau balik dulu tau. Jangan tunggu aku.|

Send!

Lee Know dan Bang Chan melihat muka Juyeon yang sudah lebam. Kemudian, mereka mengeluh.

"Maaf hyung, aku tak dapat nak kawal emosi aku tadi. Tak sengaja lepas," Juyeon berkata dengan nada bersalah. Kalaulah dia pergi saja tanpa belasah lelaki tadi sudah tentu dia akan pulang bersama Jia. Kini, dia berada di studio Boxing.

"Kau serious nak balik dengan muka camni? Lebam kau ni belum tentu sehari dua boleh baik," Bang Chan bertanya atas dasar prihatin.

Juyeon hanya mengangkat bahu. Dia pun sudah pusing memikirkan cara untuk balik ke rumah. Jam di tangan di pandang sekilas.

"Hyung. Malam ni aku ada shift. Kalau aku ponteng habislah gaji aku kena potong. Kalau gaji kena potong yuran boxing bulan depan tak dapat bayar,"

Tiba-tiba Juyeon teringat akan shift pada harini. Dia hampir terlupa tentang tanggungjawabnya.

"Kau kerja?" Banyak benda rupanya Juyeon sorok daripada mereka berdua. Juyeon mengangguk sebagai balasan.

"Aku yang nak bekerja sebab aku cuma menumpang rumah dorang hampir 9 tahun. Bila aku dah senior year nanti aku nak duduk sendiri. Sewa rumah dekat dengan sekolah. Lagipun aku kena bayar yuran sekolah lagi." 

Silent Stealer | Lee JuyeonWhere stories live. Discover now