Geçmişte hayatına aldığın biri bize hep acılar çektirdi.
Biz hep ya ona alışırsam bir gün beni terk edip giderse ne yapacağım diye kara kara düşünürdüm korkularım ile yüzleştim ve yendim korkularımı kimse vazgeçilmez olmadığını anladım ve artık gelene gel dememeyi git dememeyi kafama soka soka anlattım beynime beyin anladı aklın verdiği tecrübe ile.
Ve şimdi sevdigim insanlardan biri giderse korka korka değil içimdeki cesaretle git demeyi öğretti bu hayat bana.
Geçmisre gitmek isteyene gitme derdim ve hep odamda saatlerce ağlardım ama bir gün kalktım sirkelendim ve dedim o beni kaybetti ben değil şimdi ayağa kalkma zamanı şimdi artık savaş zamanı..
Gitmek isteyene korkarak değil içimdeki o ateş ile püsküren umutla kocaman bir git dedim ve birdaha gelme dedim.
Sana bir tavsiye canımın içi ne kadar alışırsan alış,ne kadar güzel seversen sev ve alıştığın insanlar gittiğinde yıkılma kendkni yıkma kendini dimdik ayakta tut çünkü seni ayakta tutan cesaretin ve özgüvenin llacak bunu sakın unutma.
Sen birini kaybetmeyi göze alacak kadar sev ama sevmekte yetmiyor çünkü insan yanlızca çok sevmeyi göze aldığı için yoruluyormuş.
Aslında insan gün geliyor kaybetmekten korkarak sevdiğini de özgüd bırakabiliyormuş.
Şimdi canımıniçi korktuğun ve korkmaya cesaret edemediğin ne varsa hepsini özgür bırak hepsinden kurtul inan bana sen çok rahatlayacaksın.
Sen gitmeyi de kalmayı da ona bırak.
Geçti gitti artık gitmek istiyorum dediğinizde biz gitme dediğimiz günler hepsi ama hepsi geçti üstünden bir bardak su içtik ve hepsinden kurtulduk.
Gitmek isteyen gitsin gelmek isteyen de bırak gelsin bu saatten sonra kimseyi kafamızın içinde fazla önemsemeyeceğiz.
Can yücel diyor ki:
" Sen gittikten sonra yanlız kalacağım,
Yanlız kalmaktan korkmuyorum da; Ya canım ellerini tutmak isterse..."
Değer verdiğim hatalarını ve yanlışlarını alttan aldığım insanlar vardı.
Çok geç de olsa anladım anladım ama çok geç anladım; Sevildiğini hisseden insanın nankör gibi davranması çok zor.
Ben kendisini vazgeçilmez sanan bütün insanlardan vazgeçtim ve artık onlar ile uğraşmama kararı sende yap sana iyi gelecek.
Geçmişte kaybettiğime korktuğum insanlara bırakıp kendime sımsıkı sarıldım,
Şimdi kendimi de özgür bırakıyorum bir kuş kadar özgürüm artık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM PANDA
Художественная прозаBizi anlamanız için biz olmanız lazım artık konuşma çünkü ben de sustum ve cümlelerim konuşacak. Şimdi oyun sırası bende, ben ve kitaplarım hepinize yeteriz... Başlama tarihi 30.03 2021