Neler yaşadığını bilmeden hissedip neler ile baş kaldıp yanlızca dışarıdan gördūkleri kadarıyla yargılamaya çalışan insanlar muhakak olacak.
Siz ne söylerseniz söyleyin siz onlara ne anlatmaya çalışırsanız çalışın onlar sadece sizin hayatınızda gördüğü kadar yargılarlar.
Nereye giderseniz gidin onlar yine sizi bulup her defasında size dışarıdan gördükleri gibi yargılamaya devam edecekler bu hiçbir zaman değişmeyecek.
Sizi yargılamaya hep devam edecekler siz pes etseniz bile onlar asla değişmeyecekler.
Sana zor gelen hayat enerjini sömürmek, günü zerdeleyip maffetmek için çalışıp didinecekler.
Sen her defasında sana doğru geldiklerinde enerjini hırsını bir an olsun düşürme eğer sen düşürürsen işte o zaman kaybedersin ama sen sakın ümidini yitirme canımın içi.
Eğer ki ümidini kaybedersen mevlàna'nın güzel sözü aklına gelsin:
"Beni yargılamadan önce benim ayakkabımı giy ve benim geçtiğim yollardan, sokaklardan, dağ ve ovalardan geç.
Benim takıldığım taşlara takıl.
Ve yeniden ayağa kalk ve aynı yolu tekrar git benim gibi.
Ancak ondan sonra beni yargılayabilirsim..."
Seni yolundan çevirmeye çalışanlara inat daha sıkı sarıl yoluna.
Sen yanlış bir karar aldığında bedeli senin ödeyeceğin hayatına karışanlara şu cevabı vermekten asla çekinme:
Anlamayana anlatmatyacaksın.
Sana sağır olana, sende dilsiz olacaksın.
Değmez:Kendini beş kuruş etmeyen insanlar için yormayacaksın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM PANDA
General FictionBizi anlamanız için biz olmanız lazım artık konuşma çünkü ben de sustum ve cümlelerim konuşacak. Şimdi oyun sırası bende, ben ve kitaplarım hepinize yeteriz... Başlama tarihi 30.03 2021