KADINA ŞİDDET

81 44 0
                                    

Kadına şiddet her geçen gün artıyor artıkça insan olmaktan çıkıyorlar çıktıkça daha iğrenç bir hale geliyor.
Kadınları rabbimiz bize sev diye gönderdi döv şiddet uygula diye değil ama bizim insanımız anlamıyor anlamak istemiyor.

Kadın sustu sustukça daha kötü oldu ama onlar melektir meleğe vurulmaz.
Erkek olduğuma utanıyorum ve anlamıyorum ve anlamakta istemiyorum bir insan sevdiği kişiye neden şiddet uygulasın seni seven bir kadın var ve her ne olursa sen bir kadına el kaldıramazsın buna hakkın yok.

Ben hayatımda bir kez olsun bir kadına el kaldırmadım değil kaldırmak onun kalbini kıracak tek bir kelime sarf etmedim çünkü ben çocukluğumu yaşayamadım duygu sömürgüsü olarak adlandırırsınız bu dediklerimi ama kesinlikle kaldırmam yapmayın onlar senden güçaüz diye vurma hakkın yok evet bazen bazı kadınlar vurmayı hak edebilir ama sen vurma yapma çünkü bize yakışmaz ben vurmam ve insan gibi davranırım yapmayacağım için değil bazen çok sinirlenirsin vurmak istersin ama yılmaz güney'in yaptığı gibi yap;
Anne yeter diyor yeter ve sonra annesi ona peş peşe tokatlar savruluyor ama yılmaz Güney de öyle bir karekter sahibi ki değil annesine sokaktan geçen bir kadına bile el kaldırmamıştır öyle bir insan işte yılmaz güney...

Bence bir kadına tekme atmak bile suçtur bir kadına tekme atmak sadece karnındaki o masum bebeğinin hakkıdır.
Bir kadın vardı annesinin meleği birtanesi kim biliyor musunuz?
Emine Bulut...
Vahşice katledildi öldürüldü çığlık attı yardım edin çığlığı attı kimse el bile uzatmadı öylece katledildi ve sonra ne diyorlar biliyor musunuz?
Ülke neden gelişmiyor...

Sen el uzatmadın o kadın vahşice katledildi sonra sakın deme ülke neden gelişmiyor diye işte bu yüzden gelişmiyor...
10 yaşında bir kız çocuğu daha çocukluğunu yaşamadan ona hayatın iğrenç yüzünü gösterdiler.
O kız çocuğu gözleri önünde annesini katlettiler o masum gözleri ile anne ölme haykırışı hayla aklımdan çıkmıyor.

10 yaşında ya 10 daha çocukluğunu yaşamadan psikolojisi altüst olmuş bir çocuktan bahsediyoruz insan olmayı bu insanlara öğretemedik.
Annesinin boğazından akan kanların ve anne beni bırakma bak babam da gitti beni, ben sensiz naparım annem diye feryadın haykırışı...
Ben bunları  yazarken  zorlanıyorum neden insanlar sevdiği  kişinin canına kıyar ki...

O küçük çocuğun annesinin gözünün
önünde boğazının kesilip vahşice katledilmesi ve o küçük çocuk o anı hayatı boyunca asla unutmayacak.
Ve hiçbir psikolog da onu iyleştiremeyecek o anı hep aklında olacak nerede  bir anne- kız görse annesi aklına gelecek.

Ömrü boyunca hiç kimseye kendini ifade edemeyecek.
En kötüsüde ne biliyor musun?
Aklına ne zaman annesi gelse  o son kare gelecek ve  anne ölme diye haykırış gelecek artık annesi olmadığı için hiçbir şekilde kimseye güvenemeyecek....
Biz erkekler bur kadının sahibi değiliz
kadınları mal gibi bir eşya gibi sokağa atamayız  yapmamalıyız çünkü kadınlar bize babasının emaneti..
Devamında ise kendini öz iradesiyle sizi bırakıp gitmek isteyen insana vahşice saldıramazsın.
Öyle ki kendinize ait olduğunu iddeasıyla canice öldürürcesiyle normal davranış sergileyip ve daha sonra hassasiyet ve  şerefsiz köpekler
olma ihtimaliniz çok yüksek.

Geride bıraktınız bir çocuğun annesiz kaldığını sadece o masum çocuğun yüzüne bakarken anlarsın.
Bur kadının seni istemediği için vahşice katlettin ve geride bir kız çocuğunun hayallerini yıktınız hiç toparlanamaz artık o kız.

Bir kız çocuğunun hayallerini, çocuk kalamadığını  ve kalbini  ve bundan sonraki hayatını ise kimse ona geri veremez o kız çocuğu artık yarım kalpli yaşamaya devam edecek.
Bir gün yaptıkların hesabını vermek için mahkemede kravat takıp ve birde şöyle bir takım elbise giy ve sonra katili beraat et...
Ama sonucu ne oldu bilir milir misin?
Bu ülkede adalet reklam arasına girmiş.

Erkeklik kadına vurmakla değil onu korumakla gösterilir...

Bir gün yaptıkların hesabını vermek için mahkemede kravat takıp ve birde şöyle bir takım elbise giy ve sonra katili beraat eder.

Çok değil bundan tam 2 yıl önce elinde bir bıçak ile sevgilisi ile kavga ediyordu üniverste öğrencisi kadir şeker gencecik çocuk Kadir Şeker bir vatandaşlık görevi yapıp ordaki kadını korumak istedi bıçak kadir'in eline geçip adamı biçakladı o üniverste gencini hemen aldılar içeriye 12 yıl hapis verdiler.
Diyeceğim şu ki adalet yok bu ülkede kadir sadece yardım etmek istedi ama işte yardım etmek ile olmuyor ne yapsın daha üniverste öğrencisi hayalleri olan bir abimiz...
Şimdi yine sokakta biri kalkıp bir kıza orada kötü niyetle birşeyler yapmaya kalkarsa kimse el uzatmaz çünkü kadir gibi kimse artık yardım etmez yardım ederse sonu kadir şeker gibi olacağını düşünür...

Masum Panda'dan sana; Sana ruh üflediğinde sen bir kadının kalbindesin  yüzden ki sakın hayatına şiddette yer verme...

MASUM PANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin