Usta sanatçılarımızdan Orhan Gencebay bir şarkı sözünde diyor ki:
"Hatasız kul olmaz, hatamla sev beni
Dermansız dert olmaz, dermana sal beni
Kaybettim kendimi, ne olur bul beni
Yoruldum halim yok, sen gel de al beni.…"
Hata mı yaptın? Evet yap yine yap Hata yaptıysan kendine kızma çünkü insan hata yaparak doğru yolu bulur.
Hata aslında çok güzel birseydir çünkü hata insana tecrübe kazanır.
Yanlış bir karar aldığında veya hata yaptığında kendine kızmak yerine hatandan ders çıkar.
Hayatına aldığın insan senin için yanlış insan olabilir ve sen o insana hak etmediği bir şekilde fedakarlık yapmış olabilirsin.
Güvenmemen gereken insanlara güvenmiş de olabilirsin.
Çalışıp da başarılı da olamayabilirsin ama unutma ve pes etme sen güçlü bir insansın çalışıp daha başarıli olacaksın sadece biraz azim gayret ve sabır lazım sana ve ben sana inanıyorum canımın içi.
Biz bu hayatta her alanında sınavlara giriyoruz örneğin liseden üniversite sınavı olan (AYT-TYT) sınavları hepimizin kaderini belirliyor. Bu sınavdan yüksek puan yapıp üniversite hayatımız başlayıp artık kendi alanımızda başarılı olmayı hepimizde isteriz.
Çalışıyorum ama başaramadım diyip kendi kabuğuna mı çekilmek lazım?
Hayır canımın içi hayır gayret edip daha çok çalışmalısın ve şunu da unutma kimse başarı merdivenlerini elleri iki cebinde çıkmamıştır bundan şüphen olmasın daha çok çalışıp azim ederek çalışıp daha çok azim edip çalışan kazanıyor.
En güzel örneği ben kendi hayatımdan vereyim daha 16 yaşındaydım ve bir türlü karar veremiyordum acaba kitap çıkartsam mı 21 Mayıs 2018 bu kitabı yazmaya başladım ama zaman içinde destek çıkmayınca vazgeçtim ama inancımı kaybettim ve şimdi sen elinde tutan masum panda kitabını okuyorsun ve karşınızda şiirleriyle herkesi kendine âşık eden bir çok sportif alanda başarılarımla bendeniz yakup köstekci...
Kimse inanmadı simdi arkama bakıyorum ve kocaman bir aile olmuşum ve dahası da geleceğine inancım tam.
Sende sakın inancını umudunu yitirme ve başarısız olduğun zaman ümidini yitirme ve kendini üzme canımın içi.
Elde etmeyi istediğin ne varsa senin aldığın yanlış karar ama bir o kadar iyiki bu kararı almışım dediğin kararlar belirleyici olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM PANDA
Genel KurguBizi anlamanız için biz olmanız lazım artık konuşma çünkü ben de sustum ve cümlelerim konuşacak. Şimdi oyun sırası bende, ben ve kitaplarım hepinize yeteriz... Başlama tarihi 30.03 2021