SİZ BİZİ DEĞİŞTİK SANIYORSUNUZ AMA BİZ SİZE HAKKETTİNİZ GİBİ DAVRANIYORUZ

14 13 0
                                    

Rhonda Byrne diyor ki:
"Hak ettiğiniz hayatı size sağlayabilecek tek insan sizsiniz..."
Eskiden  değer verip sevdiğim insanlar öyle alışmış ki  onların her dedigine hep olumlu yaklaştığım  herşeyi yapmama öyle alışmışlar ki sanki ben hiç ben hiç hayır kelimesini kullanmam herşeylerini onaylamam onları öyle bir rahatlığa itmiş ki artık hep evet diyeceğimi bildikleri icin artık ne isteyeceklerini şaşırmış haldeler, ya da şöyle söyliyim onlara ben hep  evet demişim  onlar sanki bana hayır kelimesini  yasak ettirmişler.
Ben bir yerden sonra baktım ki sevgimi ve iyliğimi onlara suistimal ediyorlar, sevgimi ve iyliğim bir yerden sonra artık onlara zarar veriyor bende elimi ayağımı onlardan çektim.
Bende artık onlara karşı onların istediği gibi değil canımın keyfimin canı nasıl isterse öyle davranmaya karar verdim.
Bazı insanları sevip saydığımız için onlar iyice şımarıp tepemize kadar çıktılar ama biz onlara haddini ve yerinde durmasını bildireceğiz.
Bırakalım artık bize yara açan insanları çünkü  bizi yaralayıp bıçak çekmesine ve bizi bıçağı  yaralamasına biz izin verdik. Ve bu karşılığı ile sevgininin sevmenin ve değer vermenim karşılığı bu olmamalı.
Nedense bize hep eskisi gibi kullanmayan insanların  ağzındanhep bu kelime çıktı;
"Sen çok değistin..."
Bize çok değiştin diyenlere bir kaç  lafım  var iznizile söylemek istiyorum;
"Biz değişmedik eskisi olan biz hep vardık sana sadece hakkettiğin gibi davranmaya çalıştım ve sende farkında isen başardım evet hemde çok iyi başardım ama sen bunu fark etmedin, sen beni eskisi gibi kullanamadığın için bana değiştin dedin ama farkında değilsin çünkü ben değişmedim sadece artık  size nerede nasıl  davranacağımı biliyorum..."
Ben artık bazı insanlara bunu söylemekten çok bıktım...

"Ben değişmedim eski ben hâylâ burada ben sadece size hak ettiniz şekilde  davranıyorum..."

MASUM PANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin