VE BEN ARTIK AKILLANDIM

5 4 0
                                    

Her gördüğüm  tekne limanına yanaşmıyorum insanlara artık güvenmemeye çalışıyorum.
Her düştüğümde kimse el uzatmasına izin vermeden kendi imkânım doğrultusunda ayağa kalkıp savaşmaya çalışıyorum.
Ben insanlara fazlasıyla  güven duyduğum için kaybettim  ve ben akıllandım.
Canımı fazlasıyla  yaktılar ve yapmaya  da devam ediyorlar ama artık  buna müsade etmiyorum  ben insanların  beni üzmesine müsade ettiğim için kahbettiğimi öğrendim.
Bu satten sonra kimse beni üzmesine de müsade etmeyeceğim etgirmeyeceğim.
Ağladığım zamanlar hep bir omuz istedim hep doya doya  ağlayıp onunla beraber üzüldüğüm bir omuz istedim ama hayat bana bir türlü o omzu vermedi.
Ben artık karşıma çıkan insanları kendim gibi say ve masum olduğuna inanmıyorum  çünkü  ne zaman karşıma çıkan insanları kendim gibi bilsem hep ben kaybettim ve kaybetmeye de devam ettim ama artık yok kimseyi kendim gibi masum gibi bilmiyorum  bilmeyeceğim de.
Bir şeyler hep ayakta kalsın  diye tek başıma  çalabalıyıp hiçbir şeyi alttan almaya çalışmayacağım çünkü  ben hep alttan aldığım için kaybettim. Beklenti icine de girmiyorum hiç kimseyi bundan sonra ne beklenti içine sokarım  nede birilerini hayatıma alıp benden beklenti içine sokarım öyle bir dünya yok artık bunu unutmayacağım.
Önceden yani yıllar önce hep sevmek ve sevilmek isterdim ve biraz da olsa değer görmek ne bileyim  öyle hissetmek istiyordum ama artık  öyle bir şeyi artık  istemiyorum.
Artık  aksini istiyorum ne sevilmek ne sevmek ne de değer görmek istemiyorum  artik insanların  ne yaptığı umrumda  bile değil.
Bir zamanlar arkasına koştuğum şeylerden artık  uzaklaşmak istiyorum.
Sanırım  yüreğim de kalbim de soğumuş neyse boşver  bunları canımın içi  bunlar artık önemsiz şeyler...
Sezai korakoc'un dediği gibi:
"Yüreğin soğuduysa savaş alanında  ateş kes ilan edilir..."

Şimdi diyeceksiniz yine isyanlarda bu adam hayır  canımın içi  hayır  ben isyan etmiyorum sadece yüreğimin dediklerini söylüyorum.
Siz isyan bayrağını çektin sanın, ben çekiliyorum...

"Benim savaşım buraya kadarmış yüreğim  pes etti bende savaştan çekildim... "

MASUM PANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin