HAYATTAKİ FIRTINALAR BAZEN İYİ GELİR İNSANA

52 39 0
                                    

Hayatımızda öyle şeyler olur ki herşeyin üst üste geldiğini hisederiz.
Hayatımızda  resmen bunalırız iğrenç bir hal alır.
Ve öyle günler olur ki hani tüm herkes mutluymuş herkesin hayatı hiç sorun yokmuş gibi söyleniriz ama öyle değil işte böyle düşünme çünkü Allah her kulla sıkıntı vermiş ve onllara da sıkıntının geçecek çünkü sıkıntısız hayat yoktur derdi veren Allah kulunu dermansız da bırakmaz bundan emin ol ki bırakmaz.
Hani bir zamanlar bir sıkıntı ile karşılaştığımızda bu sıkintıyı birine anlatmaya çalıştığımızda onlar bize hep "Ben yanındayım  seni asla yanlız bırakmayacağım"..
Bunu diyenler hani gitmeyecekti şimdi arkama bakıyorum da kimse kalmamış hepsi gitmiş.
Sen sen sakın ben gitmem diyenlere inanma çünkü herkes bir gün gider.
Birde bu yetmiyormuş gibi onca kalabalık içinde bu sıkıntılarda tek başına yaşayıp boğuşuyorsun.
Bunu gökyüzüne benzetiyorum,yağmur yağınca bulutlar yan yana gelir ya şimşekler çakar ve sonra güneş açar.
Güneş açınca bulutlar kaybolur insanlarda öyle çünkü yanındayım her zaman diyen kişi menfâat uğruna seninle olmayı kabul.ediyor menfâati bitince o da çeker gider...
Birde bu yetmiyormuş gibi onca derdin arasında kalıp bu derdi tek başına aşmaya çalışırsın.
Bunu bütün sıkıntılarla tek başına kalıp mücadele ederken daha iyi anlarsın emin ol ki anlarsın.
Hayatta kalmayı sen tek başına kaldığın zaman anlarsın.
Tek başına kalarak mücadele etmeyi çok şey öğretir insana aslında; ama  tabi ki anlayana...
Dön bak geriye şimdi içinde bulunduğun ve seni  şuan meşgul eden sıkıntılarda  ve kendine şunu tekrarla;"Belki daha kötüsü olacaktı ama hayırlısı buydu çünkü Allah daha beterinden korudu seni..."
Belki şuan farkında değilsin belki ama yaşadığımız o sıkıntılar ve acılar belki de bizi daha beterinden korudu.
Sebahattin Ali'nin bu konudaki sözüne katılmadan edemiyorum;
"Ve çok geçten daha kötüsü yoktur bu hayattan..."

Sıkıntısız hayat yoktur her derdin bir dermanı vardir.unutma  ki derdi veren Allah dermanı da verir..."

MASUM PANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin