ZAMANI BELKİ GERİ ALAMAM AMA KENDİMDEN ÇOKÇA ÖZÜR DİLEYEBİLİRİM

5 6 0
                                    

Beni sevmeyen insanlar için ben kendinden çok özür dilerim ben sevmemesine rağmen kendimi ona sevdirmeye çalıştım o beni istemediğini söylediği halde kalın kafalık yapıp kendimi ona sevdirmeye çalıştım çok büyük bir hata yaptım kendimden çok özür derim kemdimi çok kırdım özür dilerim.
Gitmek isteyene kapıyı kapattım gitmemesi için yalvardımm kendimi hep küçük düşürdüm kendimden çok özür dilerim yapmayacaktım bunları özür dilerim.
Bana değer vermediğj halde hep kendimi Küçük düşürdüm ben ona hiçbirsey yapmadığı halde hep kendimi küçük düşürdüm hep kendimi değerli üste çıkarmaya çalıştım ne yaptıysam değer alamadım ama şunu öğrendim ki değer çok ağır bir kelime herkes taşıyamazmış kendimden çok özür dilerim affet beni kendim.
Hep yapmaya çalıştım ama bir türlü başarılı olamadım hep onlara anlatmaya çalıştım ne de aptalmışım boşver dedim kendime sonra anlamayana anlatmayacağım dedim ve pes ettim özür dilerim kendimden.
Hep başkalarına yetişmeye çalıştım beni hep yanında götürsün istedim ama bir türlü başarılı olamadım ve hep geç kaldım çok özür dilerim kendimden.
Sanki hiç derdim tasam yoknuş gibi hep başkalarını mutlu etmeye çalıştım çalıştıysam da başarılı olduğumu söyleyemem özür dilerim kendimden.
Hep başkalarının mutluluğunu istedim kendimi hiç düşunmedimne kadar gereksiz birşeylere başvurdum kendimden çok özür dilerim.
Yerimi hemen başkalarıyla dolduran insanların acısını çektiğim için kendimden çok özür dilerim.
Şimdi geçmişe şöyle bir bakıp da düşünüyorum da hep kendimi kendim üzdüm beni üzmelerine ben müsaade ettim çok özür dilerim kendim bilemedim.
Kendimden önce sürekli başkalarına öncelik verişlerim ve hep kendimi değefsiz verişlerim farkında olmadan beni çok yıpratmalarına ben müsade ettim çok özür dilerim bilememiştim.
Bilmiyorum,bazı insanlara fazla fedakârlık yaparak girdiğim kendi kul hakkımı rabbime nasıl hesap veririm en çok da bunu düşünüyorum.
Bildiğim tek birşey var: "Artık bende kendimi düşüneceğim, siz kendinizi değerli sanıyorsunuz evet o zaman Ben de değerliyim.!"

Biz neden kaybettik biliyor musunuz?
Çünkü onları hep kendi bildiğimiz için kaybettik...

MASUM PANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin