22. Bölüm

985 234 192
                                    

Yeni bölüm geldi  .

Bölümün yorum sınırını  doldururken en az 20 farklı   kişiden yorum istiyorum.

Bunu istememin sebebi bir kaç kişi sınırı doldurmak için çok uğraşıyorlar ve bu da onları yoruyor .

Keyifli okumalar dilerim 🥰 🥰

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 👻🌺🌺🌺

______________________________________

Çalışmak istiyorum


Eda Bolat

Dışarıdan bağrış sesleri gelmeye başlamıştı.

İlk başta umursamayip keyfime devam edeceğim sırada sesler kesilmek yerine daha da artiyordu.

Daha fazla dayanamayıp avluya çıktım. Bi adam Leyla'yi kolundan tutmuş sürüklüyor du. Leyla'nin sesi kulaklarıma ulaşmıştı.

"Baba yalvarırım bırak beni." Diye babası öğrendiğim adamın elinden kurtulmaya çalışıyordu.

"Bana bak kız, yürü elimde kalırsın" diyen adama tikinircesine baktım. Ne biçim babalar vardı, baba demeyi haketmeyen.

Bu görüntülere daha fazla seyirci kalamazdim, bu adam nasıl olurda benim konagimda bu şekilde rahattı bilmiyordum ama ona kimin konağında olduğunu öğretmenin zamanı gelmişti.

"BİRAK LEYLA'Yİ" diyerek  yanlarına gelmiştim.

Adam önce yüzüme bakıp alay edercesine güldü.

"Sen elin hamuru ile karışma işime be  kadın" demişti. Bu adam benim kim olduğumu bilmiyor muydu yoksa kale mi almıyordu bilmiyordum.

"Sana son kez söylüyorum , Leyla'yi bırak " dedim. Ama adam üzerime doğru yürümeye başlamıştı.

"Bana bak kadın sana bu işe bulaşma dedim, ama sen naptın kadın halinle benim işime bulaştin , şimdi sonuçlarına katlan" dedi ve belinden silahını çıkardı.

Leyla'nin "hanımın " diye yakınmalarını duyuyordum ama konuşamıyordum. Sadece bana silah doğduktan adama ve elindeki silahla bakıyordum.

"Sana son bir şans veriyorum kadın , şimdi yolumdan çekil " demesiyle silahı indirmişti.

Silahı indirir indirmez çevik bir hareket ile elinden silahı almıştım. Şimdi ben öndeydim.

"Sen benim kim olduğumu biliyor musun" diye sorduğumda başını iki yana sallmisti. Deminki asi adam gitmiş yerine canın derdine düşmüş biri gelmişti.

"O zaman sana kendimi zevkle tanitim, ben Yıldırım aşiretinin kızı , Bolat aşiretinin Hanım Ağa si , Serkan Bolat'in karısı Eda Yıldırım Bolat'im" demiştim. Adam benim kim olduğumu öğrenince yerine daha da sinmişti.

"Hanım Ağam ben ettim sen etme , beni bağışla " diyerek ayaklarıma kapanmıştı.

Tam konuşacağım sırada aşinasi olduğum ses kulaklarıma ulaşmıştı.

"Seni Hanım Ağan bağışlasa bile ,  ben bağışlar mıyım " diyen ses Serkan dan başkası değildi.

Serkan'a baktığımda yeşil ile mavinin karışık olduğu gözleri şimdi ateş saçıyordu. Gözleri kırmızının en koyu tonundaydi.

Hızla adamın yanına gelip yüzüne bir yumruk geçirmişti, daha sonra yumruklarina tekmeleri de dahil olmuştu. En son belindeki silahını çıkarıp adamın kafasına dayamisti.

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin