Yeni bölüm geldi tamı tamına 1900 kelimeden oluşuyor sadece Eda'nin anlattığı kısım. Bu da şu ana kadar yazdığım en uzun bölüm oluyor. 🥳🥳
Sınır bugün dolmuş , dün gece dolsaydi bölüm gelir di. Bugün bölümün geç gelme sebebi daha yeni görmüş olamam.
Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama ben Ordu'luyum ve şimdi burada fındık sezonu başladı bende fındık topluyorum. Gündüzleri bahcedeyim ve telefonumu da kırılmaması için bahçeye götürmüyorum. Onun için de bölümün gelmesi akşamı buldu.
Şunu bilin ki sınırın dolduğu gün bölüm gelir en fazla bir gün gecikir.
Bana göre bir hikaye de sınır koymak söz vermek gibi bir şey.
Sen sınır koyarak ' bu kadar oy ve yorum aldığı zaman bölüm gelmiş olur" diyorsun. Yani o zaman bölümün geleceğine söz vermiş oluyorsun. Ben de sözümü tuttum ve sınırın dolduğu gün yeni bölümü yayınladım.
Sizi daha fazla tutmim keyifli okumalar dilerim 🥰🥰
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 👻🌺💫
____________________________________
Yardım Et
Eda Bolat"Çok sağol kızım , senin sayende iyileştim . Allah senden razı olsun . Ne istersin kızım benden , ben senin için ne yapabilirim" Hastamin güler yüzü ile söylediği cümleler tüm yorgunluğumu alıp götürmüştü. Bu mesleğin en güzel yanı bu güzel insanların yüzlerini az da olsa güldürmeyi basarabilmekti.
"Teşekküre gerek yok teyzecim, ben sadece görevimi yaptım. Senden istediğim tek şey ilaçlarini düzenli kullanman ve her ay kontrolüne düzgün bir şekilde gelmen "
"Tamam kızım , sen beni merak etme"
"Dediklerimi yapmazsan , merak ederim teyzecim"
"Sana kolay gelsin kızım "
"Sağol teyzecim, iyi günler"
Hastam gittikten sonra , midemin bulanmasi ile kendimi odamın banyosuna attım.
Bu sıralar midem fazla bulanıyor ve yediğim her şeyi geri çıkarıyordum.
Kusmak kadar iğrenç bir şey yoktu resmen bu dünyada , resmen içim dışıma çıkmıştı, kendimi çok halsiz hissediyorurdum .
Bebeğim artık iki aylık olduğu için mide bulantılarım daha da artmıştı, ama her şey bebeğim için değerdi.
Muayene odasının kapısı tiklaninca yeni hastamin geldiğini anlamıştım. Banyodan çıkarken "gel " demeyi ihmal etmemiştim.
Koltuguma oturacağım zaman belime bir çift kol sarılmıştı. İlk önce korksamda sonradan o aşinasi olduğum sevdiğimin kokusunu alınca rahatlamıştım.
Sitmkar bir sesle " korkuttun beni" dedim.
Önce güldü sonra muzip bir şekilde "demek korktunuz doktor hanım "dedi.
"Tabiki korktum , neden sessiz sessiz geliyorsun"
"Karımı , bebeğimi özledim , kokunu içime çekmek istedim, sana sarılmak istedim. " Bu sözleri beni yumuşatmaya yetmişti. Serkan Bolat kesinlikle işini iyi biliyordu.