25. Bölüm

1.1K 135 73
                                    


Yeni bölüm ithafı: 1234_gamze_ ve EmineKohan1

Uzun bir aradan sonra yeni bölüm
geldi. 🌺🌺

Gerçekten ne kadar oldu iki hafta oldu mu, bölüm gelmeyeli.

Yazmayı özlemişim ve bir o kadar da yazarken zorlandım . İnsan bir işe ara verince gerçekten zorlanıyormuş. Onu anladım.

Bu bölümde de önceki bölüm gibi sınır yok ama yorum gelmezse gerçekten size kırılırim.💫

Bu bölümde Eda nin neler yaşadığını göreceğiz keyifli okumalar dilerim 🥰❤️❤️

____________________________________

Bul Beni


Eda Bolat

Karanlık bir yerdeydim , etraf sadece karanlıktı tek bir ışık bile yoktu.

Korkuyordum, hem de çok korkuyordum kendim için olmasa bile bebeğim için, Serkan'in emaneti için korkuyordum.

Ellerimi karnıma koydum bebeğimi hissedebilmek için. Daha iki aylık olmasına rağmen onu hissedebiliyor dum. O küçük varlığı bile benim burda güçlü olmamı sağlıyordu .

Artık bende anne olacaktım , şimdi annemi daha iyi anlıyorum, küçükken yere düşsem benim için çok korkardı. Bende şimdi kendi evladım için korkuyordum.

Ellerimi karnımın üzerinde gezdirirken "korkma bebeğim, baban bizi bulacak ve buradan kurtaracak" dedim. Biliyorum ki Serkan bizi eninde sonunda bulacaktı.

Kapı açılma sesi geldi daha sonra da ardından ayak sesleri gelmeye başladı.

Daha sonra ışık yandığı için gözlerimi kapatmıştım , karanlığa alışan gözlerim ışıkla buluşunca kendiliğinden kapanmış daha sonra yavaş yavaş ışığa alışmıştım.

"Hiç güleceğim yoktu" diyen sese döndüğümde bana sırıtan bir adet Kaan Karadağ görmüştüm.

"Ahh Eda'cim , üzgünüm ama artık kocanı unutsan iyi olur, çünkü artık Serkan Bolat hayatımızda olamayacak. " dediğinde , yüzüne donuk bir ifade ile bakıyordum.

"Biliyor musun Eda'cim şimdi Serkan Bolat seni her yerde deli gibi arıyor, elinde sana dair ne var biliyor musun.
Iıı bilmiyorsun , dur ben söylim.

Hiç, Serkan Bolat' in elinde koca bir hiç var.

Ve bu durum inan ki keyfimi yerine getiriyor.

Onun o bitmiş ifadesini görmek o kadar güzel ki " dediğinde ona olan öfkem ve nefretim iki katına çıkmıştı.

"Benden, bizden ne istiyorsun" diye sorduğumda bana sadece baktı , konuşmadı.

"Ne mi istiyorum senden , sizden . Çok merak ediyorsan söyleyeyim Eda.

O kocan olacak Serkan Bolat' tan nefret ediyorum. Her şeyi mi elimden aldı. İşimi ,memleketimi , yaşadığım topraklardan beni sürgün etti. En önemlisi de ne biliyor musun benim sevdiğim, benim aşık olduğum kadına göz koydu , onu benden aldı.

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin