17. Bölüm

1.2K 264 165
                                    

Ben geldim bence güzel bir bölüm oldu.

İnşallah siz de beğenirsiniz 🌺🌺

Keyifli okumalar 🥰 👻👻

______________________________________

Parti

Serkan Bolat

Bi insanin sevdiğini bi başkasından dinlemek nasıl bir şey dir bilirmizisiniz.

Ben de on dakika önceye kadar bilmiyordum. Kaan dan Eda'yi dinlemek bana bi nevi ölümü yaşamak gibi gelmişti. O an onu orda kendi ellerimle öldürmek istesem de yapamadım. Onca yılın hatrina.

Kaan artık Mardin'e ayak basamaz , aşiret kararı ile bu topraklardan sürgün edildi.

Artık Eda ile gerçek bir karı koca olmamızın zamanı gelmişti. Bunun için de İstanbul'a gelmiştik.

Kızların yardımı ile bütün hazırlıkları tamamlanmıştı. Eda'nin eve gelişi ve o üzerindeki beyaz elbiseyi üzerinde görüşüm ile kalbim hızlanmıştı.

Eda'ya evlilik teklifim ve o gece yaşananlar bizim miladimiz olmuştu, herşeye sıfırdan başlamıştık, birbirimize duyduğumuz saf aşk ve sevgiyle.

1 hafta sonra

"Dönmesek olmaz mı " diyen güzel karıma bakım. Gerçekten çok güzel di ve ben bu güzelliğe sahip olduğum için ne yapsam az kalırdı yanında.

"Şimdi gitmemiz gerekiyor ama sonra söz tekrar geliriz"

"Söz mü"

"Söz" dedim . Eda'nin yanağına küçük bir buse bırakırken. Ama güzel karımın elini gömleğimin üzerinde gezdirmesi üzerine canının eğlenmek istediğini anlamıştım.

Ben de onun dudaklarına dudaklarımı hapsettim anında karşılığını almam gulumsetmisti beni.

Öpüşmemiz giderek derinlesirken telefonumun çalınmasıyla bölünmüştü.

"Tam da zamanıydı (!)"

"Hadi aç telefonu, önemlidir belki "

"Çalsın , sonra kapanır"

"Serkan telefonunu aç"

"Emredersiniz Hanım Ağam"

Ceketin cebinden aldığım telefona baktığımda Engin'in aradığını gördüm. Bu Engin kesinlikle hissediyor Eda'la olduğumu .

"Efendim Engin"

"Nerdesin abicim sen yaa, arıyorum acmiyorsun "

"İşim var Engin"

"Ne işin var "

"Sanane,sanane Engin işim var işte "

"Tamam tamam hemen kızma "

"Sen neden aradın "

"Çok önemli değil ya"

"Önemli değil öyle mi"

"Evet"

"Ben senin önemli olmayan konuşmani dinlemek için mi işimi yarım bıraktım , Engin"

"Çabuk söyle neden aradığını ve kapat"

"Bizim İstanbul daki müşterilerimizden Yıldırım Bey'in şirketinin yıl dönümü varmış. Ona davet etti, bende sen İstanbul'da olduğuna göre gidersin diye düşündüm "

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin