CAPITOLUL 9

2.6K 226 5
                                    


Poziția lui începu să mă sperie, mai ales că el era deasupra, așa că l-am prins de încheieturile mâinilor și am încercat să îl dau la o parte de pe mine, însă fără niciun rezultat. Brunetul începu a râde zgomotos, apoi îmi spuse că nu am să scap așa de ușor. Vocea lui mă speria foarte tare, auzindu-se ca un ecou în pustietatea camerei.

Își desfăcu cureaua de la pantaloni, apoi, cu cealaltă mână, îmi prinse brațele deasupra capului, legându-le cu acel material din piele. Își deschise și nasturele de la pantaloni, făcându-mă pe mine să mă zbat în toate direcțiile. Nu aveam de gând să stau ca o păpușă în fața lui, lăsându-l să își facă jocul. Când își duse chipul spre al meu, mi-am pus mâinile între noi, fără a-i da voie să se apropie. Dar coșmarul abia începuse și se vedea că el nu dorea să renunțe așa ușor. Mi-a dat mâinile la o parte, apoi își lipi buzele reci de gâtul meu, luând între dinți pielea ce îmi acoperea acea suprafața a trupului. Când mă mușcă, am gemut scurt, încercând să scap din strânsorile lui. 

— Mai tare, geme-mi mai tare, șopti brunetul, mușcându-mi pavilionul urechii.

— Du-te dracu, lasă-mă să plec! am urlat eu, dezgustandu-mă modul în care mă atingea cu limba.

Coborî cu buzele spre gâtul meu, oferindu-mi un sărut la fel de dureros ca primul, apoi se năpusti către șlițul pantalonilor mei, desfăcându-l dintr-o mișcare. Apucă de mijlocul pantalonilor, trăgând odată cu ei și boxerii. Îmi dădu și maieul jos, rămânând în câteva secunde gol.

— Nenorocitule, ce vrei să-mi faci? l-am întrebat furios, de parcă nu era destul de clar ceea ce urma.

Am scos un geamăt lung când mi-a cuprins organul cu mâna și a început să o miște pe întreaga lungime.

— Îmi place modul în care gemi, așa că nu te sfii să ascunzi aceste sunete. 

 La auzul vorbelor sale, îmi venea să-i dau una să mă țină minte toată viața. Încercam din răsputeri să mă abțin din a scoate acele sunete care îl excitau atât de mult, însă îmi era imposibil deoarece se mișca prea bine. Își desfăcu șlițul cu o mână, cealaltă fiind ocupată, apoi își dădu jos pantalonii, urmați de boxeri. Am scos câteva înjurături printre dinți când i-am văzut mândria, gândindu-mă ce avea să intre în mine.

Nici nu mi-am dat seama când picioarele mele au ajuns pe umerii lui lați, organul său apropiindu-se din ce în ce mai mult de al meu. Mi-am mișcat mâinile în speranța că voi reuși să le eliberez din strânsoarea curelei, dar mai mult mă râneam. Mă prinse strâns de pulpe, apoi își fixă organul la intrarea în corpul meu și mă pătrunse cu atâta putere încât ochii mi se umeziră, însă nu le-am dat voie lacrimilor să cadă pe obrajii mei fierbinți. 

— Ahh...Cât am așteptat momentul ăsta! gemu el, timp în care mă pătrunse în întregime.

Mișcările sale se amplificau, devenind din ce în ce mai rapide și mai dureroase, neputând să-mi mai abțin lacrimile ce mi-au acoperit în întregime obrajii.

Cuvintele sale mă dezgustau, făcându-mă să înjur atât de tare, încât acesta îmi dădu o palmă peste pulpa piciorului. Mă strânse tare, pielea înroșindu-mi-se, însă își continuă treaba cu penetrările dureroase și bruște.

— La dracu! Lasă-mă, mă doare! am încercat să-i spun printre gemete, căci de abia puteam să leg câteva cuvinte din cauza durerii.

— De ce ești așa strâmt? Am auzit că ți-ai tras-o și cu Julio. Sau nu a fost destul de mare pentru tine?

Mișcările sale continuară într-un ritm alert, până când se eliberă înăuntrul meu, brunetul scoțând un geamăt lung de plăcere. 

— În mine, chiar ai făcut asta în mine? am urlat, dezgustându-mă numai gândul că îți vărsase toată sămânța înăuntrul meu.

Am I your obsession?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum