Trecuseră șase luni.
Eric şi Julio făceau dragoste cu atâta naturaleţe, atât de relaxat şi de firesc. Emoţiile pe care le împărtăşeau acum erau aşa de puternice, încât aveau impresia că fuseseră luaţi desus, de forţă nebănuită a unui tsunami. Se îndrăgostiseră nebuneşte unul de altul şi niciunul dintre ei nu voia ca această legătură să fie doar rezultatul atracței fizice. Ceea ce tocmai i se întâmplase lui Eric fusese pătimaş şi zguduitor; se simţea de parcă se desprinseseră din vâltoarea unei tornade. Roșcatul începuse să se simtă alături de Julio ca parte dintr-un adevărat cuplu, ca acelea cum numai în cărţile de dragoste există. Relaţia lor a devenit oficială din momentul în care au apărut împreună în public, iar pentru Julio, lucrul acesta era o împlinire sufletească deplină. Datorită acestui fapt, s-au bucurat amândoi la nunta Maei, profitând total de momentele petrecute unul cu celălalt.
Atracția dintre cei doi era observabilă cu ochiul liber, iar impulsul care îi lega devenise unic: flugerător, electric și puternic. Nu îşi puteau ţine hainele pe ei, nu puteau sta departe de pat şi nu erau în stare să-şi ţină trupurile dezlipte unul de celălalt suficient de mult,încât să poată lua o cină normală.
Eric îşi exteriorizase treptat sentimentele şi chiar îi propusese lui Julio să îi viziteze oraşul natal. Dar temperamentul vulcanic nu îi dispăruse. Când a stat să analizeze bine de unde au început toate acestea, Eric s-a dat imediat seama: Andrew, drogurile şi tatăl lui care îl obligase să facă studiile la şcoala militară. Acum, dacă l-ar fi întâlnit pe acel Andrew, l-ar fi luat în braţe de zeci de ori decât să îl bată, pentru că, datorită lui, şi-a cunoscut dragostea.
Julio a continuat să îl surprindă cu cele mai frumoase lucruri, arătându-și latura romantică de fiecare dată când avea ocazia. Şatenul se angajase, iar atunci când venea vorba de afaceri, lăsa sentimentele de-o parte şi dădea dovadă de profesionalism. Chiar dacă Eric îşi petrecea uneori timpul singur, aveau grijă să recupereze cu profunzime toate momentele pierdute.*
Priviţi din afară, Rain şi Leon, formau un cuplu foarte solid; mai existau însă şi mici certuri pe motive banale. Se întâmplase să ajungă uneori să stea despărţiţi câteva zile, darasta nu făcea decât să întărească relaţia lor. Odată ce vedeau cât de dulce era împăcarea, existau micile gânduri să se mai certe din nou. Puteau descrie relaţia lor că una foartecomplexă: aveau parte de multe râsete împreună și compasiune din plin, se simţeau bine unul cu celălalt, deşi erau prezente şi momente de linişte, tensiune şi nervozitate.
Caracterul lui Rain se păstrase. Era acelaşi tip timid, care capăta roșață în obraji imediat ce primea un compliment. Acum însă, nu se mai ferea să-şi arate supărarea atunci când eracazul.
Timpul îl aveau ocupat cu nopţi incitante, dragoste şi încredere. Leon a simţit din prima clipă în care l-a văzut pe blond nevoia de al proteja, dar asta nu avea să se întâmple decâtîntr-un singur fel: trebuia să-l facă al său. De două luni plecaseră într-o călătorie în Elveţia, unde, mai târziu, au decis să se mute. Sentimentele rămăseseră aceleaşi de ambele părţi. Făcuseră o înţelegere şi se hotărâseră sămicşoreze numărul certurilor, moment în care şi Leon îi confirmase blondului că îl iubeşte sincer. Rain încă mai păstra legătură cu vechiul său prieten şi partenerul acestuia şi plănuiau să meargă undeva toţi patru, să se reîntâlnească, să povestească.*
Cipriano se reîntorsese la şcoală militară, unde se ocupa cu instrucţia celor începători. Avea mari cunoştinţe în industria armelor şi se pricepea bine să le mânuiască.
Îşi dăduse seama că greşise. Văzându-l pe Julio cum se maturizează şi că ţine cu adevărat la Eric, realizase că, treptat, el rămăsese în urmă. De aceea i-a mărturisit şatenului tot cefăcuse; cum îl violase în repetate rânduri pe roşcat, crezându-l jucăria lui personală.
Era clar că trebuia să se schimbe, însă asta nu se realizează în câteva luni. Iar acum, reîntors la şcoală militară, nu putea renunţa la vechiile obiceiuri. Era acelaşi tip fărăconştiinţa, profitor şi înnebunit după sex, doar ca acesta data stătea ascuns sub o nouă mască.
Dragostea nu era pentru el, iar la o relaţie stabilă nici nu voia să se gândească măcar. Îi plăcea să umble de la unu la altul, fără să lase urme în spatele său. O noapte de sex şiera deajuns.Dar, când lucrurile păreau că nu vor avea nicio întorsătură, ceva a apărut. Sala de antrenament era plină, dar doar unul din elevii lui îi aducea aminte de cinevacu părul roșcat și drept, cu un caracter rebel.
— Care este numele tău, puștiule?
— Ethan.
Cipriano zâmbi la gândul că istoria s-ar putea repeta. Dorea cu orice preț să-l facă un expert în trasul la țintă.
Pentru fiecare dintre ei, școala militară fusese un nou început.
-Sfârşit-
- DixAndFani:
Hei, hei, cititori! Se pare că v-am adus şi la sfârşitul poveştii noastre. *smiling*
În primul rând, vrem să vă mulţumim acelora care ne-aţi citit de fiecare dată şi aţi stat cu inima la gură pentru continuarea acţiunii. Apreciem foarte mult! ^,^
În al doilea rând, ne cerem scuze că am postat atât de sacadat capitolele. Probabil asta va derutat în înţelegerea cursului poveştii. Suntem conştiente de inconvenientul creat şi pe viitor o să încercăm să ne reparăm greşeala, postând mai cu viaţă următoarele "creaţii în devenire". *loughing*
So... Am văzut noua modă pe Watt şi ne-am gândit să ne alăturăm celorlalţi scriitori care procedează la fel. Deci o să vă răspundem la diverse întrebări - bineînţeles, dacă aveţi - adresate personajelor din "Am I your obsession?". Pe scurt, tot ce trebuie să faceţi e să comunicaţi cu actanţii noştrii. Vom fii aici să ne asigurăm că ei vă răspund! That's a promise!
În final, sperăm că v-am încântat cu povestea şi că lucrurile s-au aranjat bine. Dacă aveţi de obiectat ceva, stiţi ce trebuie să faceţi! *wink* See 'ya!
~until next time, lots of kisses
CITEȘTI
Am I your obsession?
Romance(c) - Dix și Fanie (colaborare) - Aprilie 2011; Editat Iulie 2016 * După o viață halucinantă cu nopți nedormite, tutun, bătăi la colț de bloc și droguri, tânărul Eric Tennison este nevoit să își continuie existența adolescentină într-o școală milita...