Mi-am deschis ochii și am privit albul tavanului înalt. Atunci când m-am ridicat în capul oaselor am realizat că eram încă în biroul tatei, dar de data asta stăteam pe un fotoliu moale, nu pe o suprafață din lemn.
Eram acoperit decât cu o camașă largă, pe care se mai simțea parfumul lui Julio.
Privirea-mi analiză încăperea rapid și l-am putut observa pe șaten. Stătea la scaunul de la birou, cu picioarele ridicate și întinse pe masă, unul peste altul. În colțul gurii avea așezată o țigare din care trăgea cu putere fumul amețitor, dându-l apoi afară. Acesta se împraștia prin toată camera, ajungând chiar până la mine. Ah, ce poftă mi-a făcut!
Am privit spre podea, acolo unde zăceau dezordonate toate hainele mele. M-am aplecat să le iau, dar o durere de mijloc arzătoare m-a cuprins imediat.
— Futu-ți! am înjurat.
Fără să se facă simțită, cămașa îmi alunecă lent de pe un braț, iar întinderea mea spre pantalonii căzuți dezgoli și celălalt braț, lăsându-mi nuditatea la vedere. Jenat, am apucat-o brutal și am îmbrăcat-o repede, apoi mi-am luat boxerii pe mine, mișcare acompaniată de alte înjurături provocate de durerea surdă și scâitoare.
Peste puțin timp, îmbrăcat cu sacoul și pantalonii, m-am apropiat de Julio sprijinidu-mă de biroul din fața mea pentru a-l cuprinde în totalitate în aria mea vizuală.
— Să te duci în iad cu tot cu mândria ta, am mârâit, scâncind din dinți.
Mi-am întins mâna dreaptă spre gura lui, luându-i țigara pe jumătate fumată și așezând-o nonșalant între buzele mele, apoi i-am întors spatele, îndreptându-mă spre ușă.
În momentul în care am ieșit pe hol, mi-am înconjurat talia cu mâinile, stând puțin mai aplecat pentru a ameliora durerea. Treceam printre colegii care își găseau drumul spre dormitoare, încercând să merg cât mai normal posibil, pentru că se holbau la mine de parcă eram handicapat. Fir-ar, nici să merg nu mai știu!
Ajuns în cameră, m-am îmbrăcat în pantalonii și maieul negru, ambele mult mai mulate pe corp decât aș fi vrut, apoi am pornit cu ceilalți spre locul de antrenament.
— Te miști ca un melc, mă atenționă Rain, în timp ce mă chinuiam să îmi îndrept spatele.
Am ieșit cu toții afară, pe acel teren întins și plin de obstacole. Orele noastre de antrenament se sincronizau cu ale acelora din tabara adversă, însă aveam conducători diferiți: noi pe Leon și ceilalți pe Julio. M-am aliniat la semnalul căpitanului, încercând să par atent la indicațiile blondului, dar de fapt toata atenția mea era îndreptată spre Julio.
— Drepți! ordonă Leon și m-am conformat imediat.
— Cul-cat, silabisi imediat după acesta. În scurt timp am realizat că eu eram singurul în picioare și care nu apucase să execute comanda.
M-am pus în poziția ordonată cu greu, scâncind la acele mișcări bruște. Leon ordonă cincizeci de flotări și fiecare a început să le faca într-un mod alert.
Eram singurul care stătea și se holba ca boul la poarta nouă.
— Mișcă-ți fundul! urlă blondul ce dădea comenzile, văzând că nu-mi schimbasem poziția inițială.
În tot timpul acesta, Julio ne privea până ce se apropie de noi, mai exact de Leon, punându-i mâna pe umăr. Îl bătu ușor pentru a-i atrage atenția iar blondul s-a întors cu fața spre șaten. În timp ce încercam să execut comanda, eram atent și la discuția lor.
CITEȘTI
Am I your obsession?
Romance(c) - Dix și Fanie (colaborare) - Aprilie 2011; Editat Iulie 2016 * După o viață halucinantă cu nopți nedormite, tutun, bătăi la colț de bloc și droguri, tânărul Eric Tennison este nevoit să își continuie existența adolescentină într-o școală milita...