Cele patru ore trecură repede, iar noi nu am făcut nimic altceva decât să ne odihnim puțin pentru a rezista mai mult la club. Afară deja se întunecase, iar odată ce am privit pe fereastră, luminile felinarelor străluceau în întregul cartier. Știam că va fi o noapte gălăgioasă și plină de târfe.
Ne-am îmbrăcat în hainele de club, împarfumându-ne și aranjându-ne părul. Purtam hainele abia compărate: tricoul negru mulat, alăturat de blugii rupți agresiv de aceiași culoare.
În scurt timp am ajuns la cel mai bun club din oraș, întâlnindu-ne acolo cu domnișoara de la magazinul de haine, pe care aflasem că o cheama Kate. Noroc ca mi-a lăsat numărul ei pe bon ca să o pot suna și să aflu mai ușor locația unde aveam să ne petrecem seara.
Kate se afla deja acolo, îmbrăcată într-o fustă foarte scurtă de blugi, ce îi dezvelea picioarele perfecte. Maieul roz mulat pe sânii mari îi scotea în evidență sfârcurile pronunțate ce împungeau materialul. Părul ei drept și blond îi ajungea până mai sus de fundul bombat, definindu-i foarte bine trăsăturile fine ale feței. Mi-am lins buzele în timp ce am coborît din mașină. Deja fanteziile mele cu ea o luaseră razna.
— Ne așteptai de mult?
— Nu chiar, îi răspunse ea blondului, conducându-ne spre intrarea din club.
Muzica îmi încânta urechile încă dinainte să ajungem înăuntru, iar luminile reflectoarelor te chemau pe ringul de dans. Ne-am îndreptat toți trei către bar, comandând pentru fiecare un pahar de Martini. După ce comanda ne-a fost adusă, ne-am așezat la masă, bucurându-ne de atmosfera de care mi-a fost atât de dor.
Boxele imense răspândeau basul în întreaga încăpere slab luminată, iar barul avea diferite sortimente de alcool pentru toate gusturile. În fața lui se afla ringul de dans cu fetele ce-și mișcau șoldurile pe ritmul muzicii, iar în fiecare colț al său erau bari subțiri de fier, speciale pentru animatoarele care încingeau atmosfera. Striperii se aflau închiși în cuștile aurii, ținându-și brațele strâns agățate de gratiile strălucitoare, căutând parcă o portiță de scăpare.
Privirea mi-a fost atrasă de dansatoarele cu picioarele lungi și sexy, îmbrăcate în costume negre și mulate pe sâni.
În timp ce analizăm încăperea, trei tipi puțin mai înalți decât mine se așezară lângă Kate.
— Ce faci, pisi? Nu vrei să vii cu noi? spuse unul dintre ei, punându-i o mână în jurul gâtului, iar cu cealaltă se îndreptă către unul dintre sânii ei, strângându-l ușor.
— E bună! Cum ai făcut rost de ea? mă întrebă, apropiindu-se de urechea mea.
— Da, știu, e bună, am aprobat.
— Ne-o dai și nouă o tură la dans?
Nici n-am avut timp să răspund, căci ne-au tras pe mine și Kate de mână, târându-ne până pe ringul de dans.
Ne mișcăm picioarele pe ritmul muzicii, uitându-ne la blonda ce dansa lasciv pe lângă fiecare dintre noi. Trupurile noastre ostenite nu încetau să se miște nici după o perioad lungă de timp în care am dansat.
— Hai să bem ceva, zise unul din tipi, pe care aflasem că îl cheamă Vlad.
Mi-am scos jumătate din banii pe care îi aveam în buzunar, dându-le lor să-și cumpere ceva de băut. Am profitat de momentul când băieții au plecat, rămânând pe ringul de dans cu o mulțime de tipe.
M-am apropiat de o bară, unde era o animatoare, apucând-o de talie, până ce am lipit-o de mine. În timp ce ne sincronizăm mișcările, ea își coborî palma până la cureaua mea, apoi mai jos, până la șliț. L-a desfăcut dintr-o singură mișcare, strecurându-și rapid mâna și strângându-mă de organ.
CITEȘTI
Am I your obsession?
Romance(c) - Dix și Fanie (colaborare) - Aprilie 2011; Editat Iulie 2016 * După o viață halucinantă cu nopți nedormite, tutun, bătăi la colț de bloc și droguri, tânărul Eric Tennison este nevoit să își continuie existența adolescentină într-o școală milita...