Bölüm 4

3 0 0
                                    

Keyifli Okumalar..

Bir süre tv izledikten sonra aklıma bir şey takıldı. Yahu ben bu adama adımı hiç söylemedim ki nereden biliyor? Yoksa bütün bu yaşadıklarım planlı bir oyun mu? Gittikten 10 dakika sonra bana adres bilgilerini attığı için numarasını telefonuma kaydetmiştim. Aklıma takılan soruyu cevaplaması lazım yoksa yarın ilk iş soluğu karakolda alabilirim.

Gönderilen Kuzey; Kuzey aklıma takılan bir soru var. Sana adımı hiç söylememiştim. Nereden biliyorsun da bana adımla hitap ettin?

Gönderen Kuzey; Selam Dolunay, kapı zilinin üzerinde yazıyordu. Senin adın olup olmadığına emin değildim ama şansımı denedim ve tuttu.

Evet doğru kapı zilinde adım soyadım yazıyor. Apartmanda 2 ayrı Dolunay olunca yazmaya mecbur kalmıştık. Neyse bu konuyu da aydınlattık en azından.

Gönderilen Kuzey; Pekâlâ, açık adres yazmışsın ancak bir de konum atabilir misin? Evinizi bulmam daha kolay olur.

Gönderen Kuzey; Elbette hemen gönderiyorum.

Gönderilen Kuzey; Teşekkürler. Yarın görüşürüz.

Gönderen Kuzey; Görüşürüz Meleğim.

Başladı yine meleğim demeye. Hayır biri duysa yanlış anlayacak. Ben aşka tövbeliyim dostlar. Öyle büyük yeminim var ki bırakın kafamda ekmek kırmayı ekmek fırını kırsam ancak olur yani. Çok fazla düşünmemek için televizyonu kapatıp banyoya geçtim. Dişlerimi fırçalayıp yüz bakımımı yaptım. Çeşit çeşit bakım malzemesi kullandığım doğrudur 28 yaşına girmeme rağmen hala ergenler gibi sivilcem çıkıyor çünkü.

Banyodaki işlerimi bitirip odama geçtim. Yatağıma uzanıp yaşadıklarımı düşünmeye başladım. Yemek işi pek içime sinmese de sonuçta maaile yenilen bir teşekkür yemeği ne kadar kötü olabilir ki. Hem Kuzey bunca zamandır ev adresimi biliyordu. Kötü niyetli biri olsa daha ilk günden belli olurdu. Belki bu benim yeni bir dost edinmek için önüme gelen fırsattır. Aklıma gelen fikirle hemen telefonumu alıp tarayıcıyı açtım. Kuzey Demiralp yazıp arama butonuna bastım.

Vay anam vay adamın bir Marsta mantar tarlasının olmadığı kalmış be. Kendileri Demiralp Holding'in CEO'suymuş. Ben bu adama tokat attım be. Sülalemi bitirmeye yetecek gücü varmış bunun. Zengin bebesi Kuzey'in o kadar dayak yemesi de normal tabi ne bilsin kendini savunmayı. Mavi kanlı bunlar alır yanına birkaç koruma oh yan gel yat Osman. Yok anam ben bunlarla aşık atamam. Yarın yemekte bir şekilde olayı daha fazla büyütmeyin bir daha görüşmemize gerek yok demeye getirmem lazım.

Hadi bakalım kızım göreyim seni. Sen sınıfında ergenliğe yeni girmiş 30 tane çocukla başa çıkmış kadınsın da bununla mı çıkamayacaksın. Hahayt siz beni daha tanımıyorsunuz. Bekleyin beni mavi kanlı Demiralp ailesi. Kanı dibine kadar kırmızı olan Dolunay Şahin geliyor! Kendi kendimi gaza getirdiğime göre artık uyuyabilirim.

**

Sabah saatler 9'u gösterirken gözlerimi açtım. Kuzey bilinç altıma nasıl işlediyse rüyamda kanatlarım vardı da oturup ağlıyordum bunlar her yere tüy döker nasıl temizlerim diye. Sana da aşk olsun Temizlik Avcısı Kadir senin yüzünden OKBli (Obsesif Kompulsif Bozukluk) bir temizlik hastası olmama ramak kaldı. Kendi kendime homurdanarak banyoya gidip kısa bir duş aldım. Saç bakım rutinimi gerçekleştirip, üzerimi değiştirerek mutfağa yöneldim. Son birkaç gündür iştahım azaldı. Tek başıma yemek yemeyi sevmediğimden olsa gerek. Kızım geldiğinde düzeleceğini umuyorum. Çay suyu koyup kahvaltıda favori yiyeceklerimden olan yumurtalı ekmek kızartmaya başladım. 2 dilim yeterli olur kanımca. Hava çok güzel olduğundan bir tepsiye hazırladıklarımı alıp balkona çıktım. Yavaş yavaş ekmeklerimi yiyip bir yandan da çayımı yudumladım. Yumurtalı ekmek kalp ben.

İyilik MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin