Bölüm 24

3 0 0
                                    


Gerçekten son yıllarda uyuduğum en rahat uykumdan uyandığımda yatakta tek başımaydım. Demir'in yattığı tarafa uzanınca soğukluktan gideli çok olduğu belli oluyordu. Telefonuma uzanıp bildirimlere bakınca yazdığı mesajda tahminimin doğru olduğunu gördüm.

Gönderen Demir Adam'ım; Güzelim günaydın, güneş doğmadan önce yanından ayrılmak her ne kadar beni zorlasa da mecburen kalktım. O güzelim hallerini, yatağa dağılmış saçlarınla oluşturduğun tabloyu gözlerimden bir ömür silemem. Uyanınca beni ara sesini özledim.

Arama butonuna basmam ışık hızını aşan bir süredeydi.

"Güzelim uyandın mı?"

"Uyandım adamım günaydın." Bir süre bekledim ancak ses gelmedi.

"Demir?"

Derin bir nefes alıp cevapladı beni bu çocuk son günlerde çok dertli yahu neden acaba?

"Dolunay, ben tükendim artık. Sabır denen şeyin kırıntısı bile kalmadı bende. Evlenelim mi bugün ne dersin?"

"Kafayı mı yedin derim. Ne oldu yahu sana sabah sabah?"

"Ne mi oldu? Kızım sabahın köründe seni o halde bırakıp gitmek bana nasıl koydu haberin var mı? Tırnaklarımı sökseler daha az canım acırdı. Allah aşkına Dolunay sabır taşı olsa çatlardı be. Ne yapayım anam babam yok diye kapınıza da dayanamıyorum. Ne yapayım sen söyle?"

"Sevgilim, sen şimdi kalkıp güzel bir duş alıyorsun tamam mı? Kahvaltını yapıp benden haber bekliyorsun."

"Neden ne yapacaksın ki?"

"Sen sadece rahatla keyfine bak Demir Adam'ım çünkü seni annem babam da dahil kimse hem de hiç kimse çaresiz hissettiremez. Ben senin yanındayım, olayı devralıyorum. Sende bu arada hazırlıklarını yap yakında evleniyoruz."

"Güzelim, beni kandırmıyorsun değil mi? Bak heyecanlanıyorum ben ufaktan çünkü."

"Demir sen benim kıymetlimsin. Kimsenin seni üzmesine izin vermem. Çok ciddiyim, sen şimdi babamla ne konuştunuz ne yaptınız bana hepsini tek tek anlatıyorsun. Bende plan proje yapıyorum tamam mı?"

"Seni verene şükürler olsun. Elinden geleni ardına sakın koyma güzelim tamam mı? Mümkünse en kısa zamanda bitir bu işi sana bıraktım artık."

"Tamam Demir aslında babamın en başından önümüzdeki ay nişan yapalım sonra uzatmadan düğün yaparız demişti. Şimdi işleri hızlandırıyorum. Ayrıca isteme söz nişan hepsini aradan çıkaralım. Sonra düğünü planlarız."

"Güzelim sen bana tarih ver yeter. Bir de sana bir şey danışmalıyım. Benim çok kıymet verdiğim bir büyüğüm var, mesleğimi elime alırken çok destek oldu. Seni istemeye onunla geleceğiz olur mu?"

"Tabi ki olur, sen nasıl istersen. Bu arada en erken önümüzdeki hafta olur hem Almila da gelmiş olur."

"Tamam güzelim senden haber bekliyorum."

"Tamam canım hadi öpüyorum seni görüşürüz."

"Görüşürüz güzelim."

Telefonu kapattıktan sonra aklımda plan oluşturmak içi öncelikle tuvalete uğradım. Malum en parlak fikirler aklıma burada geliyor. Kahvaltı sofrası her zamanki gibi annem tarafından nizami şekilde hazırlanmış.

"Günaydın sevgili babacığım, sabah-ı şerifleriniz hayır olsun inşallah."

Bir garip uzaylı görmüş bakışlarıyla karşılaştım. Oysaki beklediğim tepki bu değildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İyilik MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin