Bölüm 15

3 0 0
                                    


Yemeklerimiz geldiğinde önümüzdeki birkaç saat boyunca keyfimiz bozulmadan sohbet ettik. Meğer adamımla baya ortak noktamız varmış. Mesela ikimizde kıtlıktan çıkmış gibi hunharca yemek yiyebiliyormuşuz. Onu keşfettim. Çünkü önümüze ne geldiyse sildik süpürdük. Çatlama noktasına gelmeme ramak kaldı. Yavaştan kalkmamız gereken zamana girdiğimizde Demir 'le ya ilk kavgamızı yapacaktık ya da yapacaktık. Çünkü ben erkekleri cüzdan olarak gören kadınlardan nefret ederim. Hesabı ya ortak öderiz ya da ben öderim. Elimi çantama atıp Demir'e döndüm.

"Demir yanlış anlamazsan hesabı birlikte ödeyelim. Diğer türlü kendimi rahat hissetmem."

"Dolunay normalde buna karşı değilim, yani erkek adam hesap ödetmez kavgası yapmam ama Ali abi bizden hesap almaz muhtemelen." Aha Demir'den kaleme beklenmeyen bir gol yedim. Çünkü tırnaklarımı çıkarmıştım. Bu kadar yumuşak bir davranış devrelerimin yanmasına sebep oldu resmen.

Ali abi gerçekten de bizden hesap almayınca bahşiş kutusuna güzel bir miktar para bıraktık. Vedalaşıp aracımıza ilerleyince adamım kapımı yine açtı. Buna alıştırdın dostum ilerde kapıyı açmazsan kafanda parçalarım.

"Demir harika zaman geçirdim teşekkür ederim. Bence bir ara bunu tekrarlamalıyız" dedim gülümseyerek.

"Asıl ben teşekkür ederim Dolunay. Uzun zamandır bu kadar keyifli vakit geçirmemiştim. Enerjin büyüleyici. Senin yanında mutsuz olmak zaten imkansız." Hah sen öyle san. Bir şey görmedin ki yavrum daha. Aylık malum dönemime denk gel de bir öyle konuşalım. İçimden nasıl bir ejderya çıkıyor.

Hız sınırlarına tamamen uyan Demir'le, normalde 45 dakika süren yolu 1 buçuk saatte geri geldik. Arabayı park edip inmeden önce bana döndü.

"Dolunay yarın film gecesi yapalım mı?" Hmm birileri beni kıskanmış mı ne?

"Olabilir, yarın olsun bakarız"

"Beni geçiştirme o dallamayla izlediniz. Benimle de izle." Heeh hoş geldin öküzcüük. Bende nerede kaldı bu diyordum.

"Tamam Demir, yarın ola hayrola. Müsait olursak izleriz."

"Pekala, her ne kadar yanından ayrılmak istemesem de sanırım geceyi burada noktalamamız gerekiyor. Uyumdan önce balkona çıkta gözlerimi kapatmadan önce yüzünü göreyim. Belki rüyama da gelirsin." Rüya mı? rüya yok zaten etkisinden çıkamadım sabahki rüyanın.

"Ehe tabi olur çıkarım." Arabadan inip yavaş adımlarla apartmana girdik. Asansöre bindiğimizde kapılar kapanır kapanmaz Demir elini yanağıma koyarak dudaklarıma öpücük kondurdu.

"Akşamdan beri seni öpememek ne kadar zordu haberin var mı? Bağımlısı oldum bunların" deyip baş parmağını dudaklarımı sürttü. Ay bana bir ter bastı.

"Demir uzaklaş kapı açılacak şimdi." İstemeyerek geri çekildi. Kapılar açılınca dışarı çıktık. Kapımı açana kadar beni bekledi demir adamım.

"İyi geceler Demir. Teşekkür ederim her şey için."

"İyi geceler güzelim. Seni seviyorum." Yanağımdan öpüp merdivenlere doğru yürümeye başladı. Kapıyı kapatıp sırtımı yasladım. Sanırım aşık oluyorum. Hele bugün öğrendiklerimden sonra inanılmaz bir şefkat duygusu belirdi ona karşı içimde. Sarılıp bütün gece saçlarını okşayarak uyutmak istedim dizlerimde. Sonra bir an gözlerimin önüne geldi sahne. Demir'i kucağıma almaya çalışıyorum. Sonra belimi incitiyorum. Hastanelerde sürünüyoruz falan. Bende ki romantizmde bu kadar işte.

İyilik MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin