Yürüyordum.. Adeta düşüncelerimin içinde yürüyordum.. Belli olmayan düşüncelerin içinde yürüyüp kayboluyordum.. Beynim adeta belli belirsiz her şeye seyirci olmuş, usulca ve haince bana ve kalbime pusu kuruyordu.. Kafamda net olmayan hayaller sanki bir an gerçek olmuş gibi bedenimi buz kestiriyordu.. Düşüncelerimin dermanı kalmamış vaziyette beni ele geçirmişti ve ben ilk defa bu anlamsız , tarif edilemeyen acıyla baş başa bırakılmıştım...
054********: Biliyor musun? Kalbimi hiç düşünmeden senin avucuna bıraktığım günden beri ben hiç iyi değilim.
054********: Her geçen gün sana daha çok ihtiyacım oluyor ama ben sessizce kendimi kendi içimde kaybetmek zorunda kalıyorum..
054********: Adeta kafamdaki düşünceler canlanmış ve beni ele geçirmiş gibi...
054********: Çok canım yanıyor...
054********: Onca şeye rağmen hala sessiz kalmak beni gittikçe yok ediyor...
054********: O sessizlik, sanki benim en büyük günahım gibi geliyor...
054********: Hayallerim adeta beni fırtına dolusu yağmurda esir almış gibi.. Beni ilmek ilmek parçalıyor...
054********: Herkes seninle ne kadar çok imkansız olduğumuzu konuşuyor..
054********: Ve ben sessizce yine kendimi senin kalpsiz ruhunda buluyorum...
054********: Herkes sadece görünürdekini konuşmakta.. Fakat herkes görünürün içindeki sen ve beni unutmakta...
054********: İçim yanıyor sevdiğim.. İçim dışım sen olmuş bedenim cayır cayır yanıyor...
054********: Hiç kimse bilmiyor, bir papatyanın Mayıs ayının dışında da yaşam savaşı verdiğini... Kimse bilmiyor ki bir solmuş papatyanın Ay'da Bir Gülümsemeye aşık olup, 11 ay daha fazla yaşadığını...
054********: Ve sende bilmiyorsun ki, her gece bir solmuş papatyanın, ışığını göremediğinde intihar eden yapraklarını...
054********: Bilmiyorsun...
"Ve solmuş papatya, Ay'da bir gülümsemeye son kez bakıp gülümsedikten sonra; yavaş yavaş solmaya yüz tutmuş bedeninin ruhunu ona emanet ederek ölmeye mahkum bırakıldı.."
Görüldü 21.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'da Bir Gülümseme
Teen Fiction054********: Ne zaman anlayacaksın beni? 054********: Ne zaman seni her şeyinle çok sevdiğimi anlayacaksın? 054********: Ne zaman göreceksin beni sevdiğim? 054********: Söylesene, bu seni seven gönlü ne zaman hissedeceksin? Ay'da Bir Gülü...