🌙28_

49 5 0
                                    

054********: O uçuruma şimdi daha çok yakınım.

054********: Şimdi o uçuruma bakınca paramparça olmuş ruhuma bakmaktayım.

054********: Ve o uçurumdan aşağıya baktıkça sevgimin içindeki seni görmekteyim...

054********: Her şey ne kadar da kırık dökük öyle değil mi?

054********: Her şey ne kadar da çaresiz?

054********: Biliyorum görmüyorsun...

054********: Çünkü sen uçurumsun, kurbanını en güzel halinle beklersin.

054********: Ve beklerken de gülümsersin...oracık da can vereyim diye...

054********: Ama ben çoktan öldüm sevdiğim...

054********: Ben sesini ilk duyduğumda çoktan kendimi mahşerde sanıp kaybettim..

054********: Belki de seni sevmenin mahşer olacağını hissettim.

054********: Sen beni kendi ellerinle birçok uçuruma ittin, ama hiçbiri bu denli aydınlıkken birden karanlık olmamıştı sevdiğim...

054********: Hiçbirine bu denli kendimi aşağıya atmak istememiştim...

054********: Ve ben hiçbir uçuruma bu denli aşık olup, kurban olarak seçilmemiştim..

Çevrimiçi 22.22

Yazıyor...

Ay'da Bir Gülümseme: Yine başka bir hat almışsın?

Ay'da Bir Gülümseme: Sana cevap vermediğim halde neden peşimi bırakmıyorsun?

054********: Eğer engellemezsen başka bir hat almama da gerek kalmaz.

054********: Zaten cevap vermiyorsun bana.

054********: Beni umursamıyorsun.

054********: Bari izin ver de sana içimi dökeyim, çünkü kaldıramıyorum.

054********: Lütfen bunu çok görme bana.

Çevrimiçi 22.35

Yazıyor...

Ay'da Bir Gülümseme: Peki. Ama boşuna yazıyorsun. Çünkü sana cevap vermeyeceğim. Ümit vermek istemiyorum.

Ay'da Bir Gülümseme: Ve en önemlisi, seni tanımak istemiyorum.

054********: Ya bir gün beni tanımak zorunda kalırsan?

Çevrimiçi 22.47

Yazıyor...

Ay'da Bir Gülümseme: Öyle bir şey olmayacak.

Ay'da Bir Gülümseme: Seninle belki ilk yazdığın zamanlar olabilirdik ama ne yazık ki ilk gizli hesaptan yazmıştın. Ben cesareti olmayan birini hayatımda istemem.

Ay'da Bir Gülümseme: Ne yazık ki o eskidendi ama şu an olması imkansız.

Ay'da Bir Gülümseme: İyi geceler.

Görüldü 22.51

Ben cesareti olmayan birini hayatımda istemem? Kendisi bu cümlenin ne kadar ağır olduğunun farkında bile değildi. Ya da farkındaydı. Sonuçta kırılmam, üzülmem onun umrunda bile değildi. Hayatımda duyduğum en haksız cümlelerden birini duymuştum. Ve olduğum yerde kalmıştım.

Göz yaşlarım beni suçlarcasına şiddetle gözümden süzülmeye başladığında, kalbimde bir acı hissetmiştim. Bu acı, bana bu cümleyi hiçbir zaman unutamayacağımı fısıldarken, ben önümü görmeye çalışıyordum. O beni hiç merak etmemişti, bende bu yüzden kendimi söyleme gereğinde bulunmamıştım. Şu an beni merak etse bile söylerdim kendimi. Ama artık o beni öğrenmeyi bile hak etmiyordu.

Göz yaşlarım bedenimi ele geçirmişken, beş dakikadır çevrimiçi olduğum halde ona görüldü attığımı fark etmemle, gözlerimi silmeye başlamıştım. Önümü görmem her ne kadar zor olsa da ona yazmaya başladım, o bana görüldü atabilirdi ama ben atamazdım..

054********: Ben sana ilk yazdığımda sen bana sevdiğim biri var demiştin.

054********: O yüzden bana cesaretsiz diyemezsin.

054********: Çünkü merak etmeyen sendin.

054********: Ayrıca sen herkese şans verip, sadece bana vermezsin.

054********: Ve sen, hayatımda gördüğüm en acımasız katilsin.

Çevrimiçi 22.58

Yazıyor...

Ay'da Bir Gülümseme: Sevdiğim biri vardı

Ay'da Bir Gülümseme: Artık yok.

Ay'da Bir Gülümseme: olmasını da istemiyorum.

Ay'da Bir Gülümseme: Beni sevdiğin için de özür dilerim.

Ay'da Bir Gülümseme: iyi geceler tekrardan.

054********: Ben seni hiçbir zaman unutmayacağım. Tek istediğim bunu bilmen.

054********: Sana da iyi geceler.

"Mahşer denilen şey suretin olmalı... ölüm denilen şey, o uçuruma aşık olup atlamak olmalı..."

Görüldü 23.15

Ay'da Bir GülümsemeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin