Kendimi karanlık bir tenhaya hapsetmiş gibiydim. Gittikçe o tenhada üşüyor, kayboluyor ve ölüyordum.. Canımın içindeki Can: beni resmen ölüme terk etmişti.. Zira ben onun doğum gününü , varlığını kutlarken, o ise beni yine ve yine o karanlık dolu onsuzluğa atmaktan çekinmemişti. Üşüyordum.. Fakat üşümemin sebebi beni bıraktığı o soğuk tenha yüzünden değildi. Üşümemin tek sebebi bana hissettirdiği, tarif edilemez , bir tenha kadar ürkütücü o sessizliğin içindeki hayal kırıklığı ve korkuydu...
054********: Doğum günün kutlu olsun, umarım yeni yaşın sana o güzel gülümsemen kadar huzur getirir
Çevrimiçi 22.43
Yazıyor...
Ay'da Bir Gülümseme: Teşekkür ederim :)
054********: Kim olduğumu biliyor musun?
Çevrimiçi 22.52
Yazıyor...
Ay'da Bir Gülümseme: Hayır bilmiyorum. Ben seni hiç tanımıyorum ki?
054*******: Ben yıllar önce sana seni sevdiğini söyleyen ve engellediğin o kızım. Hani sana şu an da mesaj atan. Senin cevap vermeye tenezzül etmediğin kızım.
Çevrimiçi 23.01
Yazıyor...
Ay'da Bir Gülümseme: O zaman tanımıyorum.
Ay'da Bir Gülümseme: Tekrardan teşekkür ederim ama beni bırakmalısın artık.
Ay'da Bir Gülümseme: Bana artık yazmayı da bırakmalısın.
Ay'da Bir Gülümseme: Ve umarım sevdiğini bulursun.
054********: Sana çok anlatmaya çalışmıştım, ben seni gerçekten seviyorum belki bir gün fark edersin bunu öyle umuyorum çünkü gerçek sevgiler her zaman bir gün fark edilmeye değer.
Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.
054********: Bende ne eksik bilmiyorum ve o eksiklik bende olduğu için de özür dilerim. Beni sevecek kadar şanslı olmayı eksiksiz olmayı çok isterdim.
Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.
054********: Engelledib
Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.
054********: Hsr zsmankş gibş
Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.
054********: Teşekkğt ederşö
Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.
054********: Sevşmsşzliğimş yüzğme yüzğme vurduğub için
Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.
054********: Hemse çok teşekkğr edeöm.
Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz. 23.45
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'da Bir Gülümseme
Ficção Adolescente054********: Ne zaman anlayacaksın beni? 054********: Ne zaman seni her şeyinle çok sevdiğimi anlayacaksın? 054********: Ne zaman göreceksin beni sevdiğim? 054********: Söylesene, bu seni seven gönlü ne zaman hissedeceksin? Ay'da Bir Gülü...