🌙12_

87 8 4
                                    

054********: Elimde bir kaset var.

054********: Başrol oyuncusu sensin.

054********: Müzik ise senin sesin.

054********: Hiç bıkmadan dinliyorum senin sesini.

054********: Aklımda yüzün canlanıyor.

054********: Yüzün... Saçların... Bu kasetin vazgeçilmeziydi.

054********: Sesinle bütünleşmiş gülüşün..

054********: Sen her güldüğünde etraf aydınlanıyor, gökyüzü mavi değil; sen oluyor...

054********: Ve benim kalbim seni her canlandırdığı vakit nefes alıyor, bu kalp ancak o zaman atıyor...

054********: Sanki ben hiç o kaseti açmasam, dinlemesem, sen canlanmazsan aklımda, ben yaşamayacağım.

054*********: Sanki bu dünyaya, sana veda edeceğim.

054********: Sanki ortada ben diye bir şey kalmayacak...

054********: Ama bak ben seni dinliyorum gözüm yaşlı...

054********: Göz yaşlarım akarken bile sen akıyorsun, sen gülünce bende sen diye gülüyorum, sen üzülünce bende sen diye üzülüyorum.

054********: Bu kaset hiçbir zaman bozulmayacak sevdiğim.

054********: Ve ben bu kaseti ömrümün seninle bir bütün oluncaya kadar hep kalbimde saklayacağım.

054********: Hep kalbimle dinleyeceğim, kalbimle hayal edeceğim ve kalbimle seveceğim seni.

054********: Ve bir gün bu kasetin gerçeği yanımda olacak ve ben seni canlı canlı dinleyeceğim, canlı canlı seni göreceğim.

054********: Ve işte o zaman buna hiç kimse inanamayacak.. Hatta sen bile...

054********: Sen bile bu kasetin nasıl gerçek olduğuna inanamayacaksın.

054********: Ve ben de inanamayacağım.

054********: Nasıl kalbimi bulup içindeki o kaseti ortaya çıkardığını,

054********: Gerçek anahtarın bir demir parçası olduğu değil de gerçekten senin olduğunu nasıl anladığını,

054********: Beni anladığını ve kalbimin içindeki kasete nasıl sahip çıktığına inanamayacağım..

054********: Gerçek kaset kalbimdeyken, birden nasıl yanımda olduğuna inanamayacağım...

Görüldü 23.03

Ay'da Bir GülümsemeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin