🌙19_

72 7 5
                                    

054********: Can

054********: Bugün saçlarımı kestim..

054********: Kalbim gibi kırık doluydu o uzun saçlarım..

054********: Ağlaya ağlaya kestim..

054********: Neden mi?

054********: Çünkü sensizlik sadece kalbime değil saç uçlarıma kadar etki etmişti..

054********: Çünkü sensizlik yokluğunda şiirler yazacak kadar acıklıydı..

054********: Çünkü sensizlik gökyüzünün gözümden sakınmasını isteyeceğim en son şeydi...

054********: Sensizlik ağır sevdiğim ve bunun bedelini kırıklarımla ödüyorum..

054********: Kestim..

054********: Kalbimin kırıklarını sensiz onaramıyorum ama saçımdaki kırıkları 'sözde' keserek avutuyorum kendimi..

054********: Sensizliğin o acıklı günlerinde saçlarım çabuk kırıldı..

054********: Acı çekti...

054********: Yoruldu...

054********: Tıpkı kalbim gibi..

054********: Kestim..

054********: Kestim, çünkü bir gün kırıklarımı onarmanı umut ediyorum..

054********: Aynalar..

054********: Aynaların içi kalbim ve saçlarım kadar kırık bir mahzen..

054********: Ve ben o aynanın karşısında saçlarımı keserken ayna paramparça oldu..

054********: Ve bunu sadece ben gördüm..

054********: Ayna; kırıklarıma, acılarıma, Sensizliğime dayanamadı..

054********: Hayır hayır ayna çoktan paramparça oldu...

054********: Ruhum kırıklarla ayakta kalmaya çalışırken gördüm..

054********: Şimdi sen söyle; aynanın kırılması için yere düşmesi gerekli mi, koca bir kalbin kırılması kadar?

054********: Sensizlik için gece gündüz olması yeterli mi, benim her salise ölmem kadar?

054********: Özlemek yeterli mi, beklemek kadar?

054********: Kırığı yok etmek kolay mı, saç uçlarını kesmek kadar?

054********: Ve seni unutmak kolay mı, saç kırığına bakıp seni hatırlamak kadar..

"Keşke saç kırığını kesmek kadar kolay olsa kalp kırıklığı..."

Görüldü 23.17

Ay'da Bir GülümsemeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin