🌙30_

72 5 3
                                    

054********: Mesajlarımı gördüğün halde bana neden cevap vermediğini iyi biliyorum.

054********: Ama ben, neden bunu hak ettiğimi bilmiyorum.

054********: Zaten ben senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum öyle değil mi?

054********: Senin için hep senin tanıman önemli oldu değil mi?

054********: Birinin seni sevmesi senin için bir şey ifade etmiyor değil mi?

054********: Yine senin umrunda olmayacak ama senin söylemiş olduğun bir cümle var. Canımı çok acıtan o cümle:

054********: "Beni seven kimse olmadı"

054********: Bana ne söylersen söyle, ne yaparsan yap ama ben bunu duyacak kadar hiçbir şeyi hak etmedim.

054********: Sen her şeyi söyleyebilirsin ama bunu söyleyemezsin anladın mı?

054********: Çünkü ben beş yılımı heba ederek seni sevdim.

054********: Çünkü ben kendimi bu imkansız aşka feda ettim.

054********: Çünkü ben kendi ellerimle seni katil ettim.

054********: O yüzden sen "beni seven kimse olmadı" diyemezsin.

Çevrimiçi 22.45

Yazıyor...

Ay'da Bir Gülümseme: Bir dakika beni gizliden arayan sen miydin?

Ay'da Bir Gülümseme: Bende kim arayabilir diyordum. Tahmin etmeliydim.

Ay'da Bir Gülümseme: Öyle dedim çünkü sen gerçekten var mısın yok musun bilmiyorum.

Ay'da Bir Gülümseme: Ve evet bilerek mesajlarına cevap vermedim. Ama hepsini okudum.

Ay'da Bir Gülümseme: Sana cevap vermeme sebebini çok uzun zaman önce söylemiştim. Ama yine hatırlatayım.

Ay'da Bir Gülümseme: Seni merak etmiyorum.

Ay'da Bir Gülümseme: Açıklayıcı oldu mu?

Sonunda cevap vermişti. Kurmuş olduğu her cümleyi okudukça kalbimden bıçaklanmış bir şekilde sanki ayağa zorla kalkıyormuş gibi hissetmiştim. O bu kadar kalpsizdi. Bende o kadar aşık. Ama unutulmamalı ki her aşk aslında bir cinayettir. Benim de cinayetim onun ellerinden olmuştu ama ben hala onu sevmekteydim. Yine aramızdaki fark buydu...

054********: Sen beni hiçbir zaman merak etmedin ki sana kim olduğumu söyleyeyim.

054********: Beni istediğin kadar merak etme ben seni yine seveceğim.

054********: Çünkü aşk katillerinin kalbi yoktur. Ve kurbanlarını bu yüzden öldürürler.

054********: Gerçekten seven bir kurban ise katillerinin kurbanlarını öldürdüklerini varsayarlar.

054********: Ama gerçek öyle değil.

054********: Gerçek şu ki kurban kendi rızasıyla kendisini katilin kollarına bırakır.

054********: Ama kurban "ben öldürdüm" sanar...

"Her aşk bir cinayettir. Ama en güzel cinayet, katilin ellerinden ölürken bile onu sevmektir."

Görüldü 23.14

Ay'da Bir GülümsemeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin