054********: Can, bana cesaretsizsin dediğin günü hatırlıyor musun?
054********: Peki beni o günden sonra nasıl değiştirdiğini biliyor musun?
054********: Sanmam :)
054********: Sanmam, çünkü sen sadece beni bilmek istemezsin. Görmek istemezsin.
054********: Sadece beni sevmek istemezsin...
054********: Sana uzun zamandır yazmıyorum.
054********: Eminim bundan çok memnun olmuşsundur :)
054********: Ama ben sana yazmamak için o kadar çok direndim ki.
054********: Sana içimi dökmemek için kendimi o kadar çok zor tuttum ki...
054********: Ama sen bunları bilmiyorsun..
054********: Bilmek istemiyorsun..
054********: Can, ben buna alıştım biliyor musun?
054********: Beni görmezden gelişine alıştım.
054********: Beni sevmemeyişine alıştım :)
Çevrimiçi 23.34
Yazıyor...
Ay'da Bir Gülümseme: Evet yazmadığın için memnun olmuştum.
Ay'da Bir Gülümseme: Ama bana rahatsızlık verdiğin için değil.
Ay'da Bir Gülümseme: Geçmişte yaşadığım bazı şeylerden dolayı senin de benim gibi hissetmeni istemediğim için memnun olmuştum.
Ay'da Bir Gülümseme: Hem sende bazı şeyler değişmiş bu yüzden daha çok memnun oldum :)
Görüldü 23.37
Can, ilk defa bir mesajında "Beni unut", "Seni merak etmiyorum" gibi cümlelere yer vermeden konuşmuştu. Bu durum beni her ne kadar duygulandırsa da, yine de içimdeki sevginin kırılmasına engel olamamıştı.
054********: Ben zaten seni anlıyorum.
054********: Ama sen beni anlamıyorsun.
054********: Sen, geçmişindeki insanların sevgisiyle benim sevgimi bir tutuyorsun Can.
054********: Beni onlarla bir tutman için senin kalbini kırmam gerekiyor.
054********: Ama bak, sen beni kırdın ben seni hiç kıramadım :)
054********: Gördüğün gibi ben seni sevmekten başka hiçbir şey yapmıyorum.
054********: Seni sevmekten başka hiçbir şey yapamıyorum...
054********: Bu arada yeni gördüm mesajını, bende ne gibi şeyler değişmiş
Çevrimiçi 23.46
Yazıyor...
Ay'da Bir Gülümseme: Üzgünüm sana bir şans veremediğim için.
Ay'da Bir Gülümseme: Fakat her şey için çok geç.
Ay'da Bir Gülümseme: Çünkü benim bir sevgilim var.
Ay'da Bir Gülümseme: Tekrardan beni sevdiğin için özür dilerim.
Ay'da Bir Gülümseme: Bana artık fazla duygu yüklü şeyler yazmıyorsun, o dikkatimi çekti.
Görüldü 00.04
Fazla duygu yüklü şeyler... Gerçekten değer miydin o duygu yüklü cümlelere? Gerçekten sevgime değer miydin? Ve gerçekten tüm bunlara değer miydin?
054********: Ben, senin beni görmen için altı yıldır bekledim.
054********: Beni ve duygularımı görmen için her gün bekledim.
054********: Ama sen görmek istemedin.
054********: Peki bir insanın, sana olan sevgisini görmezden gelirsen ne olur Can?
054********: Söylesene, ne olur?
054********: Ben söyleyeyim mi?
054********: Hem kendisi hem sevgisi kırılır. Duyguları darmaduman olur.
054********: Aşık olduğu adama, kendisine, hala seviyor oluşuna kırılır. Ve bu insanı tahmin edemeyeceğin kadar çok değiştirir.
054********: Ve senin sevgim için benden özür dilemen, beni attığın o ıssız tenhada tek başıma yaşamak zorundaymışım gibi hissettirmekten başka hiçbir şey yapmıyor.
Görüldü 00.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'da Bir Gülümseme
Fiksi Remaja054********: Ne zaman anlayacaksın beni? 054********: Ne zaman seni her şeyinle çok sevdiğimi anlayacaksın? 054********: Ne zaman göreceksin beni sevdiğim? 054********: Söylesene, bu seni seven gönlü ne zaman hissedeceksin? Ay'da Bir Gülü...