054********: Bugün, senin okumuş olduğun o şiir kağıdını içime çektim..
054********: Sesini ta iliklerime kadar hissettim.. Bu acı verdiği kadar huzurdu da
054********: Ne kadar acıysa o kadar da huzurdu..
054********: Seni, sesini çok özlemişim...
054********: Seni içime çekerken daha çok fark ettim
054********: İşte elimdeki imkanlar bu kadar işte..
054********: Ve ben elimdeki imkanı en az senin kadar çok seviyorum
054********: Senin için saçma belki..
054********: Ama ben senin okumuş olduğun, en çok sana aşık olmamın en büyük nedeni olan o şiiri saklıyorum..
054********: Sana ait olan tek şey oydu çünkü
054********: Herkes işi bitince attı o kağıdı, kimisi kaybetti.
054********: Ama ben ilk gün ki gibi yepyeni bir şekilde saklıyorum..
054********: Üstelik senin de yazın var orada.. Bir bilsen ne kadar güzel durduğunuzu...
054********: Seni yüreğimde taşıdığım gibi o şiiri de taşıdım bugün kalbimde..
054********: Sana yazmış olduğum benim için en önemli olan o mektup ile..
054********: "senin 11.sınıfta olman gerekirken nasıl 12. Sınıfta olabilirsin ki?"
054********: Bu benim en masum, henüz hayal kırıklığı yaşayacağımı bilmediğim o mektubum..
054********: Ağladım...
054********: Seni tek bir yerde görebilme imkanım olmasına rağmen göremediğim için ağladım..
054********: Sırf seni istedim diye yine hayal kırıklığı yaşadığım için ağladım..
054********: Sırf seni görmeyi hayal ettiğim için o hayalin olmamasından dolayı ağladım...
054********: Biliyorum hiçbir şekilde umrunda değilim
054********: Ama gökyüzü olsun umrunda
054********: Çünkü o sandığından daha fazla şeye şahit..
054********: Sana aşık olmamdan tutta, seni son görüşüme kadar, o zamandan tutta şu halime gelmeme kadar..
054********: O gökyüzü şahit...
054********: Gökyüzü en çok maviyken güzel.. Seni gördükçe güzel...
054********: Seni severken güzel..
054********: Hasretini Ay'a haykırırken güzel...
Görüldü 22.45
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'da Bir Gülümseme
Fiksi Remaja054********: Ne zaman anlayacaksın beni? 054********: Ne zaman seni her şeyinle çok sevdiğimi anlayacaksın? 054********: Ne zaman göreceksin beni sevdiğim? 054********: Söylesene, bu seni seven gönlü ne zaman hissedeceksin? Ay'da Bir Gülü...