Justin
- Ryan te itt? - vontam össze szemöldökeim. - Úgy tudtam kb 15 perccel becsengetés előtt kelsz, most meg itt vagy nálunk? - nevettem
- Hát .. - Sam közbeszólt
- Valamit el kellett intéznünk, ne kérdezősködj, ajándék ! - kiöltötte a nyelvét majd beleharapott
- Dehát nem is lesz most szülinapom, névnapom se, sőt a karácsony is elég messze van még. - megvakartam a fejem búbját, de nem kérdezősködtem tovább. Ha tényleg ajándék, meg akarok lepődni. - Hm, viszont el kéne indulnunk a suliba. -
- Bocsi de ma Ashley visz, azt hiszem elfelejtettem szólni. - egy mosolyt erőltetett magára.
- Várj, asszem rosszul értettem. Azt akarod mondani, hogy Ashleyvel mentek egy autón és nem velem? -
- Ja, pontosan ezt mondta. - válaszolt határozottan Ryan majd elnevette magát. Sam szúrós tekintetet vetett rá. Ekkor megjelent Ashley, kinyitotta a hűtőt, kivett belőle egy szénsavmentes vizet, majd betette a táskájába.
- Mehetünk? - a fiúkra nézett.
- Jaja ! Justint is vihetjük? - iiistenem Ryan, sose tudja mikor kéne kussba maradnia.
- Nekem nyolc, csak nem vagyunk öt évesek, hogy túl gondoljuk ezt. - vonta meg vállait, majd elsétált. Azt hittem egy kislánnyal van dolgom, aki nem tud sok mindent az életről, de baszki, ez egy nagybetűs Nő! Közben észbe kaptam és utánuk futottam. Sam előre ült, először kicsit mérges lettem, bár talán ciki lenne ha én lennék ott, ezért beültem hátra Ryanhoz. Elindultunk. Remélem egy órás lesz az út öt perc helyett ....
....
- Aztarohadt Ashley, hol tanultál meg így vezetni? - kérdezte Sam ujjongva.
- Sok mindent nem tudtok még rólam. - kacsintott Samre, majd egy gyönyörű, gyors, határozott 'drifftel parkolt le a suli előtt. Ámulok és bámulok !
- Azt hiszem mostantól minden reggel korán kelek csak hogy Ashleyvel járhassak suliba. - mondta hadarva Ryan. Ash csak mosolygott, élvezi a pár perc hírnevet. Megforgattam a szemeimet, majd a suli felé vettem az utat. Ekkor egy nagyon ismerős arcot láttam meg magam előtt.
- Pabloooo! Csumi! - lepacsiztunk egymást közt. Sam és Ryan egy lépést se tettek felé.Nem értem. Most csak azért mert Ash jól vezet inkább az ő pártját fogják vagy mi a szar?
- Hellóka! Jó titeket újra látni. - mosolygott
- Jó hogy újra itt vagy. - mondtam, majd megveregettem a vállát.
- Van még itt egy pár elintézetlen ügyem, szóval ja, jól jött ez az egész szitu, hogy apa újra itt kapott melót. -
- Mint például? Kit kell elintézned? - kérdezte Sam idegesen. - Mi dolgod? - Ebbe meg mi ütött?
- Semmi érdekes skacok, ribancos dolgok. - ekkor Sam mondani akart valamit, de Ryan felköhhentett.
- Menjünk inkább órára még mielőtt gondunk lenne. - Mi a fosom van a haverjaimmal? Eléggé ridegek Pablohoz, pedig ugyanúgy a csapatunk tagja volt. Kajak remélem, hogy ez nem mind Ashley miatt van.
Ashley
-Ó barátném, szia!- Úristen vééégre
- Kim, el sem hiszem hogy látlak, teljesen eltűntél. - megöleltem, olyan szorosan ahogy csak bírtam.
- Igen tudom. Nagyon csúnya influenzám volt miután kb -1000 fokban, esőben kellett gondját viselnem a kertünknek.- lehunytam a szemeimet.
- Oké, nem is kezdek bele az én gondjaim kibeszélésébe, hiszen azok ehhez képest egy rohadt nagy semmik.- megfogtam a kezét majd elkezdtem őt az autómhoz húzni.
- Hé, már becsengettek, mit csinálsz?- elkezdett a másik irányba húzni.
- Nem mehetek suliba ..-
- Mi az hogy nem mehetsz? Írásbelid lesz és nem tanultál vagy mi a franc? Majd kijavítod.- nevetett
- Bárcsak ennyi lenne. - könnyesek lettek a szemeim.
- Mi a gond? Hé!!! - átölelt
- Pablo újra ide jár suliba.- szemei kb 3 számmal nagyobbak lettek . - És ez még nem a legrosszabb. - egy nagyot nyelt. - Justin egyik nagyon jó haverja. -
- Te jó ég! - homlokon csapta magát. - Mondd el minél hamarább Justinnak az igazat és kész! - sóhajtottam egyet.
- Nem tudom. Félek mi lenne ebből az egészből..- Justin nagyon jó haverja és igen, kedvel engem, de mi ha az ő pártját fogja majd? Vagy mi ha ez miatt össze vesznek, összeverekednek ........ááá nem is akarok erre gondolni. Pablo bármire képes, féltem Justint ...
- Nem tudom mi tévő légy komolyan. De a hazugságok még sose vezettek semmi jóhoz. - kifújtam a levegőt amit eddig magamban tartottam.
- Igazan van. De ma nem mehetek suliba, ma még nem. Ahhh de amúgy sajnálom, hogy csak magamra gondolok, te természetesen mehetsz, nem akarom hogy miattam gondjaid legyenek. - ekkor újra megölelt.
- Sosem hagynálak cserben, elmegyek a dokimhoz, majd azt mondom neki jöttem kontrollra hogy már minden rendben van-e ...te pedig.-
- Velem ne foglalkozz majd én is valamit kitalálok. - elindultunk a kocsimhoz, majd a kórház felé vettük az utat.
......
Crrrr crrrr
- Ashley hol vagy? - ordibált a telefonha Hailey.
- Neked is szia! És mivan, történt valami? - összevontam a szemöldökeimet.
- Hol vagy? - kiáltotta Sam. Istenem ezeknek mi bajuk?
- Kimmel épp kávézunk a Black cafeba.-
- És jól vagy? -
- Hát persze, de mi a gond? -
- Nem voltált suliba pedig együtt mentünk. - kapcsolódott be Ryan is. - Azt hittük bajod esett. Tudod .... -
- Ne is mondd tovább! Semmi bajom, és ezt csak annak köszönhetem, hogy nem mentem suliba, szóval ja, tudok én ha akarok. - ekkor odajött a pincér, odasúgtam neki, hogy - fizetnénk! - elballagott, majd rövid időn belül hozta a számlát.
- Tudod hogy nem bujkálhatsz örökre. El kell intéznünk már ezt. Mindent elmondnunk Justinnak, hogy ne neked kelljen. - kezdtem volna valamit mondani, amikor meghallottam a vonal másik végéről egy nagyon ismerős hangot.
- Kivel beszéltek? Mit akartok nekem elmondani? - ekkor azonnal kinyomtam a hívást. A szívem egyre hevesebben vert.
- Minden oké? - kérdezte Kim és megsimogatta a vállamat.
- Nem tudom. - hunytam le szemeimet.
YOU ARE READING
Bieber,the bad boy
Fanfiction" Csupán egy ékezet választ el attól, hogy az agyamból az ágyamba mássz ..." Justin Bieber fanfiction, ÚJRA feltöltés alatt ♡