Ashley
Ismered azt az érzést, amikor valakit feltétel nélkül szeretsz? Legszivesebben minden percedet vele töltenéd és kínszenvedés ha nem lehetsz vele? Amikor nap mint nap egyre jobban bebizonyítsátok egymásnak, hogy megérdemlitek a másikat ...életetek végéig és tovább birtokolni akarjátok egymást .?! Mert én nem. Azt hittem ez az érzés ami most fogott el, ez az érzés, hogy készen állok a testi szerelemre az előbb említett körülmények közt fog zajlani. De nem. Egy elkényesztetett szoknyavadásszal csókolózok és megkívántam. Sokkalta többre vágyom egy csóknál. Jézusom mikre gondolok? Elváltunk egymástól, csak némán bámultam gyönyörű, mogyoróbarna szemeibe. Közben már szerencsére kicsit lenyugodtam és nem gondolkodtam hülyeségeken.
- Ash mi a szar van? - csattant fel Justin. Komolyan becézget?
- Semmi, mi lenne? - felálltam és a kandallóhoz mentem. Egy dobozkából kihalásztam a cigimet. Kezembe vettem az öngyújtómmal együtt.
- Te cigizel? - jött felém és a kezét nyújtotta. Kihúztam egy cigit a csomagból és a kezébe nyomtam, majd elindultam a terasz felé.
- Melyik modell nem? - nevettem. Sose cigiztem, sőt teljesen ellene voltam, de amióta belekerültem a modellkedés világába kénytelen voltam rászokni. Ajkaim közé tettem, majd meggyújtottam. Magamba szívtam, leslukkoltam aztán kifújtam a füstöt. A nikotin átjárta egész testem. Iszonyatosan jól esett. Justin ugyanígy tett. Végig nem szólt egy szót se. Kezd kínos lenni a dolog. Eltapostam a cigit, meglepődöttségemre Justin ezt már rég megtette. Minek van még itt?
- Figyu Ash .. ---
- Mivan? - vágtam közbe idegesen.
- Mi a bajod? - meglepődtem, nem vártam ezt a kérdést.
- Semmi. - mondtam könnyedén. - Nem tudom. - haraptam alsó ajkamba.
- Mitől félsz? - lassan közeledett felém, majd megsimogatta az arcom. Egy kósza hajtincset a fülem mögé igazított.
- Nem tudom mire gondolsz. - nyeltem egy nagyot.
- Kettőnkre. Nagyon harcolsz ellenünk. - mosolygott gúnyosan.
- Figyelj, nincs mi ellen harcolnom, nincs köztünk semmi. Tudod én nem dugok össze-vissza fűvel-fával szóval bocs, de keress valaki mást. - jelentettem ki határozottan. Büszke vagyok magamra.
- Szűz vagy még? - röhögött. - Biztos nem. - nem szóltam semmit. Teljesen leblokkoltam. - Ashley? - csak megforgattam a szemeimet és elfutottam tőle. Bementem a lakásba, elkaptam a kocsi kulcsaimat és elverettem otthonról. Elegem van.
Justin
Hát ebbe meg mi ütött? Besétáltam a házba, majd a szobámba akartam menni de Sam hangos nevetése kiváncsivá tett. Ennyire vicces lenne az a projekt vagy mi a szar hogy így nevet? Kopogás nélkül berontottam hozzá. Ahogy észre vett, mutató ujját a szája elé tette, mondván hogy legyek kussba. Épp telefonál.
- Komoly? ... És még ki megy?? .... Aztakurva hát én nem tudom, talán szólok Hailynek .... Majd mesélek róla, jó nő.... Oké majd még azért részletezd ! ....Aha ... Igen ... Oké na csumi ! - És ezzel kinyomta a hívást.
- Ki volt az? - leültem a kanapéra és a rajta lévő szőrmét gyűrögettem a kezembe.
- Ryan. Állítólag téged is hívott de nem tudott elérni. - elgondolkodtam.
- Ja fent hagytam a telóm a szobámba. Na de mit akart? - Sam közben levetette a ruháit és a szekrényébe dobta, majd egy új fölsőt vett ki. Magára kapta és befeküdt az ágyába.
YOU ARE READING
Bieber,the bad boy
Fanfiction" Csupán egy ékezet választ el attól, hogy az agyamból az ágyamba mássz ..." Justin Bieber fanfiction, ÚJRA feltöltés alatt ♡