13. ~Jó választás!~

1.5K 50 4
                                    

Ashley

- Tessék? Hazudozok? - ült le mellém. Még mindig nem néztem rá.

- Ha hiányoztam volna, akkor elviszel. Vagy nem vagy ilyen sokáig de ahogy látom jól mulattál. - kikapcsoltam a tv-t majd végre ránéztem. Teljesen pirosak a szemei.

- Cica úgy is csak unatkoztál volna. - ölelt át. Én persze ellöktem magamtól.

- Mert otthon mit csináltam? - forgattam meg szemeim. Hülyébb kibeszélést ki se találhatott volna.

- Jajmár ne haragudj. Következőleg jössz velem. - nevetett. Mi a szar ilyen vicces? Ja, a fű.

- Látom jó kedved van, nem akarom elszarni. - felálltam majd a konyha fele vettem az utat.

- Justin már akart jönni, mi marasztaltuk. - mondta Sam azonnal ahogy meglátott.

- Természetesen. - jelentettem ki ironikusan.

- De komolyan és... -- nem hagytam, hogy befejezze mondatát.

- Jól van hanyagoljuk a témát. - mondtam, majd kivettem a hűtőből a kedvenc joghurtomat. - Jó éjszakát! - öleltem át Samet. Sóhajtott egyet.

- Neked is! - elindultam tehát a szobámba, már elég rövid idő után hallottam magam mögött lépteket, tudtam ki az.

- Ash várj! Kérlek! - csak megforgattam a szemeim és mentem szépen tovább amíg a szobámhoz nem értem. Hangosan becsaptam magam mögött az ajtót. Velem senki se fog játszadozni. Elkezdtem enni a joghurtomat majd úgy döntöttem felnézek facebookra. Nem kellett volna.

Justin Bieber: Légyszi ne haragudj! Sajnálom, legközelebb viszlek magammal.... Tényleg nem akartalak megbántani.

Ashley Moore: ok ..

Most mégis mit vár? Oké mondjuk lehet a semmiért haragszom rá de akkor is. Megbántott, pedig még csak most jöttünk össze. Igazából nem is vagyunk még együtt vagy áh, nem tudom mi van. Baszki, baszki, baszki ! Kezdek neki megbocsájtani. Hogy csinálja ezt?

Justin Bieber: Nagyon szeretlek❤❤ és komolyan sajnálom, ne csináld ezt...

Ashley Moore: Eléggé megbántottál 😕😕😣

Justin Bieber: De nem akartam!!!! Bocsáss meg!! És gyere ide aludni, hiányzik a cuki popókád 😜😜

Elkezdem hangosan nevetni. Istenem de aranyos, annyira imádom. Basszus miért nem tudok haragudni rá? Megettem a joghurtom, majd kidobtam a kukába. A kanalat csak az asztalomon hagytam. Felvettem egy sötét zöld rövidnadrágot és egy fekete trikót. Ashley ennyire könnyű eset vagy? Kuss agy! Kisétáltam a szobámból egyenesen Justin szobájába. Szépen lassan kinyitottam az ajtót. Azonnal elmosolyodott ahogy meglátott.

- Megbocsájtasz? - futott felém.

- Meg! - forgattam meg szemeimet majd elmosolyodtam én is. Szorosan átölelt, amit persze azonnal viszonoztam.

- Tényleg hiányoztál! -

- Te is nekem nagyon! - elváltunk egymástól, majd úgy döntöttünk, hogy elmegyünk aludni, mivel már elég sok óra volt és reggel suli. Bebújtam a takaró alá amit Justin öt másodpercen belül ledobott rólam. Halkan felsikítottam, mivel nem vártam ezt. Justin csak felnevetett.

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now