Ashley
Iszonyatos fejfájásra ébredtem. Még jó, hogy ma igazgatói szünetünk van. Nem akarok még csak belegondolni se mennyi vodkát guríthattam magamba. Éjféltől semmire sem emlékszek, remélem nem csináltam semmilyen hülyeséget. Reggel tíz óra van és őszintén még aludnék, de nagyon szomjas vagyok. A Sahara a számban lévő szárasság mellett egy kis porszem. Elmosolyodtam, de nagy hülyeségeken gondolkodom. Lesétáltam a konyhába és egy nagy korsóba engedtem magamnak vizet. Pár másodperc alatt kiittam a tartalmát.
- Így ittad a vodkákat is körülbelül. - szólalt meg a hátam mögül egy kómás hang.
- Látom te se jártál másképp. - nevettem Hailey erősen karikás szemein.
- Hé, hozzád képest tiszta voltam mint a patyolat. - lökött meg. - Nagyon nagy voltál. - nevetett. Lelki szemei előtt szinte én is láttam, ahogy megjelenik pár emlék a buliról.
- Nem akarok róla beszélni! - takartam el az arcom. - Annyira szégyenlem magam ! - mosolyogtam kínomban. - Kitudja miket csináltam. -
- Nyugi már. Míg táncoltunk te megittál fél üveg vodkát minimum. Aztán már te is jöttél velünk táncolni, oda ment hozzád egy helyes srác, eléggé erotikusan táncoltatok, de később leráztad. Aztán leültünk, megint ittunk. Oda jött Sam valamelyik haverja és azt hiszem smároltál vele, de semmi komoly. Szerintem ennyi, nem nagy cucc. - A fél üveg vodkánál nagyra nyíltak a szemeim, az erotikus táncnál már szinte kiugrottak, na de a smárolós rész. Szemgolyóim valahol a konyha másik felére ugorhattak.
- Te jó ég! - vakartam meg fejemet. - Ebből semmire sem emlékszek. -
- Jó veled bulizni, mehetnénk többször! - karolt át hátulról Sam.
- Na persze! - röhögtem. Valójában semmi drasztikus nem történt, szóval már nem foglalkozom vele. - Melyik haveroddal smároltam baszki? - nevettem, de a mosoly azonnal lefagyott a képemről, ahogy megláttam Justint. Bár ő hagyott ott egyedül, kitudja miket csinált az is.
- Hú, azt hiszem Emattel. - mondta kifejezéstelen arccal. Tehát ő is észre vette, hogy négyen vagyunk a konyhában.
- Jó reggelt ! - Justin úgy tett mintha semmi se történt volna, kivette a narancslevet a hűtőből, egy poharat a szekrényből és fel ment. Gondolom a szobájába.
- Hát ennek meg mi baja? -
- Kitudja Hailey, biztos nagyon későn jött haza és még nem is tud magáról. - röhögtek. Mocorogni kezdtem, nem tudom megtalálni a helyem, rohadt kis bárszék.
- Mit szerencsétlenkedsz? Gyerünk inkább egy cigire. - és ezzel kisétáltunk a kertbe.
Justin
Oké, reggel nyolc óra van, tuti nincs ébren még senki. Magam mellé néztem és azon agyaltam, hogy tegyem ki a csajt úgy, hogy azért ne sértsem szarrá. Megsimogattam párszor az arcát, lassan kinyitotta a szemeit.
- Szia! - nyaltam meg ajkaim. Gyönyörű szép kék szemei vannak, már tudom miért hoztam haza.
- Hali! - mondta könnyedén, de nem nézett rám. - Ömm...-
- Nem kell semmit se mondanod. - vágtam közbe. - Köztünk marad és nem gondolunk bele semmit. - amikor végre felém nézett rákacsintottam, majd szétnéztem a szobámban. Kikeltem az ágyból, összeszedtem a ruháit majd az ágyra dobtam őket.
- Köszi..- kapott utánnuk. Még ma öltözz fel. Megforgattam a szemeim, majd kisétáltam a fürdőszobába. Gyors dobtam egy zuhanyt, majd fogat mostam. Nem tudom mi ütött belém, de valahogy nem vagyok fáradt. Amikor vissza sétáltam a szobámba a csaj még mindig ott volt.
YOU ARE READING
Bieber,the bad boy
Fanfiction" Csupán egy ékezet választ el attól, hogy az agyamból az ágyamba mássz ..." Justin Bieber fanfiction, ÚJRA feltöltés alatt ♡