18. ~Bogarat ültetett a fülembe~

1.5K 55 1
                                    

Justin

-Miért kell folyton ezt csinálnod? Elhanyagolni ilyen senkik végett?- kiabált Sofia a könnyeivel küszködve. -Ugyanmár szivem, hiszen itt vagyok fejezd be!- próbáltam megölelni, de ellökött magától. - Ez volt az utolsó csepp a pohárban, elmentem. - összepakolta a cuccait, én teljesen lefagyva néztem, mit csinál.

Teljesen megizzadva ébredtem fel. Ha jól látom Ashley is bealudt. Ez ám a filmezés. Lekapcsoltam a tv-t, a laptopot pedig csak lecsuktam. Vissza akartam feküdni, de ekkor megláttam az órát: 10:00..Te Jézus Isten, átaludtuk az egész éjszakát úgy, hogy bevolt minden kapcsolva. Ez aztán szép számla lesz.

- Justin? - tekintetemet az ágyamra szegeztem az én ébredező Ashleymre.

- Igen szivem? - ültem le mellé.

- Már reggel van? -

- Igen, tíz óra van. - ásítottam egyet, majd felhúztam a redőnyöket.

- Jól bealudtunk. - mosolygott. Még mindig csukva voltak a szemei. Ekkor kiabálásokra lettem figyelmes. Ashley is azonnal felült. - Mi ez? -

- Nem tudom gyere ! - kiosontunk a szobámból egyenesen a lépcsőhöz. A hangok alulról jöttek.

- Sajnálom ilyen vagyok nem tehetek róla! - kiabálta Hailey torka szakadtából.

- De akkor mire volt jó ez az egész? Ha már az elején elmondod, hogy neked csak ennyit jelent az egész én is úgy álltam volna hozzá. - kontrázott Sam. Ashley valamit mondani akart, de mutatóujjam a szám elé helyeztem mondván, hogy legyen csendbe. Kezd érdekes lenni a szitu.

- Figyelj nem akartam ezt, azt hittem ez más lesz de.. -

- De mi? Tudod mit, hagyjuk is. Ne vesztegessük az időnket. Felejtsük el az egészet, nem történt semmi. - mondta Sam már sokkalta nyugodtabban.

- Nem történt semmi. - ismételte meg Hailey. Ekkor úgy döntöttem, hogy lesétálok.

- Hé! Mit csinálsz? - kiabált utánam Ash, bár úgy, hogy csak én halljam.

- Éhes vagyok. - bólintott egyet, majd velem tartott volna amikor.. - Justin nincs rajtunk ruha. - nevetett. Letekintettem magamra.

- Jé, tényleg. - röhögtem. Besétáltunk a szobámba, magamra dobtam egy fekete trikót és egy szürke rövid melegítőnadrágot. - Tessék! - Ashleyhez dobtam egy fehér hosszabb pólót.

- Hé itt lakom, tudok magamnak ruhát szerezni. - mosolygott.

- De ebbe nagyon szexin mutatnál. - haraptam alsó ajkamba.

- Jó ezt most fejezd be! - majd magára öltötte. Tudtam én, hogy jól fog neki állni. Kéz a kézben lesétáltunk tehát a földszintre. Hailey a nappaliban volt Sam pedig a konyhában.

- Jó reggelt! -

- Nektek is! -

- Jó reggelt! - mondta Ashley kicsit megszeppenve. Gondolom azon agyal, mi volt ez az előbbi. Engem is érdekelne mondjuk.

- Sütöttem szafaládét, mennyit kértek? - ez a fiú, aki már több száz éve a haverom mindig jobban és jobban meglep.

- Nekem elég egy. -

- Nekem hármat dobhatsz. - válaszoltam, majd kivettem két tányért, két villát és két kést.

- Mit kértek hozzá? A kenyér ott van a polcon. -

- Még mustárt. - nyitotta ki Ashley a hűtőt. Komolyan nagyon dugható most ebben a trikóban. - Ha nem zavar a nappaliban reggelizek. -

- Nyugodtan. - mondtam. Sam csak megforgatta a szemeit. Gondolom tudja, miről fognak a csajok beszélgetni.

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now