2. ~Meg kell őt szereznem~

2.7K 82 0
                                    

Ashley

El sem hiszem, hogy vége. Hét órát végig ültem, na most mondjátok, hogy nem vagyok varázslatos. Kimberly már úgy tűnik elment, mivel nem vár a bejáratnál. Körül néztem, Justint kerestem. Itt kell valahol lennie.

- Csak nem engem keresel? - érkezett meg közben Justin.

- Nem. - hazudtam. - Minek is keresnélek? - néztem érthetetlenül. Nagyon jó vagy csajszi...gondoltam

- Tudod, megbeszéltük, hogy tanítás után találkozunk. - úgy néztem rá mintha nem tudnám miről beszél, majd

- Ja tényleg ! Teljesen kiment a fejemből bocsi. Hát akkor ha nincs más dolgod, mehetünk. - mondtam olyan ironikusan ahogy csak lehetett, mivel eszembe jutott az a csaj, aki után ma Justin koslatott.

- Minden meg volt, szabad vagyok. - emelte fel kezeit. Bléééé

- öm, aha ..izé, oké. - a tudatalattimba egy pofont adtam magamnak ezért, Justin csak nevetett.

- Szóval? - kérdezte majd elindult a parkoló felé.

- Kocsival vagy? - megindultam én is.

- Perszehogy ! - nevetett. Oda sétáltunk egy csodálatos fekete Mercihez. És tudjátok miért annyira csodálatos? Mivel ugyan ilyenem van, csak fehérben. Felnevettem. - Mi olyan vicces? - kinyitotta, majd beültünk a kocsiba.

- Semmi jó az ízlésed. - mosolyogtam

- Tudom. - rám kacsintott, majd elindultunk. Bepötyögtettem a gps-be a címem, majd előkaptam a telómat. Elfelejtettem visszaírni Kimberlynek.

Kimmynek: Semmi gond, van programom, majd beszélünk. Puszika :*

Majd leblokkoltam a képernyőt. Egész úton síri csend volt, hál' Istennek megérkeztünk. - Szép házatok van. -

- Köszi! - kimásztunk a kocsiból, majd eszembe jutott valami. Most egy picit én fogok páváskodni. -Egy pillanat csak az egyik kocsimban felejtettem az iPad-em. - kihalásztam a kulcsokat a tasimból és odasétáltam a Mercihez. Ahhoz a Mercihez, ami ugyan olyan mint Justiné. Kivettem az iPad-em majd elindultam vissza Justinhoz. Mosolygott.

- Úgy látom nem csak nekem van jó ízlésem. - nevetett, majd megnyalta ajkait. Baszki ez a srác egy szexisten...

- Ahamm, na megyünk? - Justin csak bólintott. Elindultunk a bejárat felé. Kinyitottam az ajtót, majd levetettem a cipőimet. Justin ugyanezt tette. - Anya??? - kiabáltam.

- Igen? - sétált felénk. Egy nagyott nézett, mikor meglátta Justint. - Ki ez a fiú veled? - jaaj anya, csak ne égess le, légyszi!

- Ő Justin. Új a suliban, kicsit segítek neki. - anyu megvillantotta ezres mosolyát

- Örülök, ha kellene valami csak szólj, a konyhában leszek. Itt maradsz ebédre Justin? - Csak mondja azt hogy ne aztán menjünk már innen. Mérgelődtem.

- Ha szabad, szivesen. - Ohh bassza meg.. Magamra erőltettem egy mosolyt.

- Majd akkor szólj ha kész anyu. - bólintott, majd elsétált. - Gyere utánam ! - utasítottam Justint. Felmentünk az emeletre, majd a szobámba. - Akárhova ledobhatod a cuccaidat. - Mondtam, majd besétáltam a gardróbomba.

- Szép a szobád. - nézett neutrálisan maga elé.

- Kösz. - A szekrényemből kivettem egy pántos trikót meg egy félnadrágot. - Átöltözöm ha nem zavar. - mondtam gúnyosan

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now