Ashley
- Szerelmesebb mint valaha! - becsuktam a szemeimet, majd újra kinyitottam őket. Nem őrültél meg Ashley, tényleg Sofia áll előtted és igen, jól hallottad amit mondott! Próbáltam feldolgozni a történteket, de nem tudtam megszólalni. Némán néztem magam elé, Hailey szemei pedig megállás nélkül vándoroltak köztem és Sofia közt. Nem tudom mióta tart ez a szitu, de úgy érzem, mintha már egy órája ez lenne.
- Szerintem jobb lesz ha magára hagyjuk, gyere Sof! - törte meg a csendet Hailey.
- Nem, nem akarok egyedül lenni és amúgy is érdekel Sofia mondanivalója. - Bólintottam egyet Sofia felé mondván, folytassa.
- Igazából nincs több mondani valóm, nem tudom mit mondhatnék még neked. Ez volt minden ami mondani akartam. Nem gondolom, hogy most itt érdemes lenne bármiről is dumálnom, neked kell tudnod mi a rossz és mi a jó. Én csak közöltem veled egy tényt, hogy szeret. Ebben annyira biztos vagyok mint abban, hogy most itt állok előtted. - mi a szar, mi a szar, mi a szaaar?
- Értem. - Kurvára nem értem. - Hát akkor csomagoljunk ki. - Inkább témát váltottam, vagyis inkább berekesztettem. A következő fél óra teljes csendben telt el.
Justin
- Oké, hogy most Cailinnel kavarsz, de ... -
- A faszom kavar Cailinnel. - felnevettem - Szó szerint ! - majd elkomolyodtam. - Nekem semmi közöm hozzá, szóval nem akarok még egyszer ilyesféle baromságokat hallani! - forgattam meg szemeimet.
- Jólvan na most mit kaptad fel a vizet, tudod hogy értettem. Na mindegy. Azt akartam mondani, hogy oké, hogy most Cailint baszod meg mittudom én mit csinálsz, attól még nem kell így viselkedned Ashleyvel. Nem csinált neked semmit. - Hé, ő az én legjobb haverom, most minek védi azt a csitrit?
- Ugyanmár, most mit izélsz? Nem mondtam semmi hú de rosszat. Gyere cigire ! - kisétáltunk a teraszra, ahol azonnal a kanapéra dobtam magam.
- Akkor se kell vele lekezelően beszélned, egyszerűen kerüld el, vagy 'mittomén, ha ennyire nem akarod látni meg minden. - felsóhajtottam. Kihúztam egy szál cigarettát a dobozból, ajkaim közé tettem, majd meggyújtottam.
- Legszivesebben csak őt szeretném látni. - hoppá, azt hiszem ez hangos volt.
- Hogy mi? - ráncolta össze Sam a homlokát. - Hát én már semmit se értek. -
- Az van, hogy nem sikerült kiszeretnem Ashleyből. Faszomba ! Annyira belé szerettem, hogy ... - felköhentettem, de ciki ilyeneket mondani. - Mindegy ... -
- Ja hát semmi újat nem mondtál. Örülök, hogy nem tévedtem benned, gondoltam egész idő alatt, hogy ez van. De be kell vallanom igen jó szinész vagy, már kezdtem belekeveredni a dolgokba. - mosolygott . - Mindenesetre szerintem szarul döntöttél, hogy eldobtad magadtól. Oké igen, Pablo meg a többi szar, de akkor is. Vannak dolgok amikbe önzőnek kell lenni, vágod? A te boldogságodra összpontosíts. Ne akard megváltani az egész világot tesó. - Annyira, de annyira igaza van Samnek. Baszki milyen okos a bro-m. Beszarááás
- Tudom, hogy igazad van, de már nincs mit tenni. Úgy érzem olyan messzire kerültünk egymástól Ashleyvel, hogy már nem fog menni. - elgyúrtam a cigimet.
- Egy házban laktok baszod ! - nevetett. - Nem amúgy viccet félre téve igazad van, de mégis csak egy fedél alatt éltek, nem gondolom, hogy nehéz dolgod lenne. - Van benne valami.
- Még átgondolom, de most megyek szunyálni, mert rohadt fáradt vagyok ! - lepacsiztunk egymás közt, majd elhagytam a teraszt. A lépcsőn felfele csak is arra tudtam gondolni, hogy ne találkozzak senkivel. Rohadtul nincs hozzá kedvem most !
YOU ARE READING
Bieber,the bad boy
Fanfiction" Csupán egy ékezet választ el attól, hogy az agyamból az ágyamba mássz ..." Justin Bieber fanfiction, ÚJRA feltöltés alatt ♡