4. ~"szőke szépség"~

2.4K 57 0
                                    

Ashley

- Justin? - majdnem szívrohamot kaptam, amikor megláttam a bejáratunknál. Anya nagyon mosolygott. Na ne, ha kiválasztja ezt a gyereket nekem végem.

- Ismeritek egymást? - kíváncsiskodott anya

- Hisz te is - csattantam fel

- Ó tényleg, az új diák, gyertek csak beljebb. - megforgattam a szemeim. Mindjárt felrobbanok. Három csaj ül bent, de mind béna. Jó talán az egyik normális. Ha az a két csaj nem lesz jó anyának, akkor Justin jön meg a haverja. Ooh bassza meg ! - Szóval fiúk? Miért szeretnétek itt lakni? - én és anya egymást mellett ülünk. Előttünk egy asztal van, rajta papírokkal, információkkal stb., az asztal mögött pedig az öt jószág.

- Ki akarom próbálni milyen az, ha csak is magamra számíthatok. Tizenkilenc éves vagyok, illene már ezt-azt megtanulnom. - nyögte ki Justin diplomatikus válaszát. Jaj ne már, ez anyának rohadtul befog jönni.

- Értem és te? - mutatott a haverjára. Azt hiszem Samnek hívják.

- Kb. ugyanaz. Lassan vége a gimis korszakomnak aztán jön a nagybetűs élet. Önállósodnom kell. - eskü megölök valakit. Hogy nyalnak már anyámnak? Aaajjj

- Ó igen. Te Becca? - a csaj szőke, mindenje rózsaszín és egy igazi kis defektes kurva. Még mindig jobb mint Justinék.

- Hát ide közel van a pláza, minden nap ott lóghatnék meg sok hely van itt a csilli-villi autóimnak - képzeljétek el a legkényesebb, legnyávogósabb hangot a világon. Megvan? Na ez attól még tízszer rosszabb. Anya magára erőltetett egy mosolyt és a következő lányra nézett. Csak ezzel ne legyen semmi gond, erre mondtam, hogy normálisnak tűnik.

- Hailey vagyok, tizennyolc éves és ki akarok törni a szüleim árnyékából. Magam akarom intézni a dolgaimat, ügyeimet. Talán ennyi. Minden más már a fiúktól elhangzott. - mosolyogtam. Ez az csajszi ! Üdv nálunk !

- Remek. Na és te Bianca? - Ő is elég bénácska. Barna, majdnem fekete hosszú haja van, barna szemei, rajzolt szemöldökei, amit én személy szerint gyűlölök, de jó a stílusa, meglátjuk.

- Nem tudom igazából. El akarok menni otthonról és kész. - megvonta a vállait

- Oké, most mi egy pillanatra elvonulunk, mindjárt vissza jövünk, maradjatok itt ! - utasította őket anya, majd kisétáltunk a nappaliba. - Na? Vélemény? -

- Nem fizetsz ezért eleget. - nevettem . - Há' mik ezek ott kint? - mutogattam feléjük.

- Hé, csendesebben még meghallják ! - mérgelődött. - Amúgy én meg vagyok elégedve.

- Komolyan? - elképedtem - Komolyan? - kiabáltam

- Hagyd már a hisztit. Hailey az tuti szerintem. - kicsit megnyugodtam. Bólogattam.

- Igen ő jöhet. - mosolyogtam

- Aztán .. Justin és Sam. - de tudtam

- Anya biztos? - majdnem elbőgtem magam.

- Miért a kis plázacica kell, vagy a csaj aki egy épkézláb mondadot se tud kinyögni? - tudom, hogy igaza van.

- Jó, Bianca lehet csak bestresszelt hirtelen, bárkivel előfordul. - próbáltam menteni a menthetőt.

- Hát akkor pecchje van. - mondta anya könnyedén. - Bogyókám ezek jó fiúk, nem amolyanok mint Malibuban. - ha tudná, hogy rosszabbak. Megforgattam szemeimet.

- Legyen ahogy akarod. - elmosolyodott, majd kisétált a nappaliból. Utána mentem.

- Na szóval, megbeszéltük....-

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now