1. ~Új diákok~

4.8K 103 1
                                    

Ashley szemszöge

- Kislányom !! Kelj már fel! - anya kiabálására ébredtem. Lassan kinyitottam, majd megdörzsöltem szemeim. Semmi kedvem ehhez az újabb szar naphoz .. - Ashley!! - lépteket hallottam amelyek a szobám felé tartottak. Felültem.

- Fent vagyok baszki! - mérgelődtem

- Vigyázz hogy beszélsz! - csak sóhajtottam egyet. - Ma tesznek össze titeket azzal a másik iskolával. Csomó új osztálytársad, évfolyamtársad lesz. Végre szerezhetnél több barátot. - Mi a fasznak? Teljesen kiment a fejemből, hogy ma van a "nagy nap" . A Szt. Johanna gimi volt igazgatója valami rohadt nagy sikkasztásban vett részt, ezért egész iskola tartozott az államnak, vagy kinek. Úgy döntöttek eladják az épületet, és mivel a mi gimink óriási, simán megférünk egymás mellett. Állítólag...

- A mostani barátaimmal teljesen elégedett vagyok, köszi. - mondtam amilyen ironikusan csak lehetett. Nem tetszik neki, hogy úgymond az alsó rétegből válogatok spanokat, amikor én gazdag vagyok. Dehát ez kit érdekel? Hát engem nem.

- Nem lehet bírni veled. - forgatta meg szemeit. - Készülődj már inkább, fél óra múlva legyél lent, ma én viszlek suliba. - majd kisétált. Nem is tudom mikor vitt utoljára az iskolába. Biztosan beakar vágódni az új emberkéknél, szánalmas.

De nem gondolkodhattam túl sokáig, mivel elég kevés időm van embert faragni magamból. Befutottam a fürdőszobába, leöblítettem az arcom majd fogat mostam. Össze fogtam a hajam, majd vissza mentem a szobámba. A ruháim közt kotortam, hátha találok valamit amit magamra ölthetek. Meg is van! Felöltöztem, majd vissza mentem a tükörhöz. Előkaptam a szépítkező eszközeimet. Bekentem az arcom egy kis alapozóval, majd különböző árnyalatú púderekkel tökéletes kontúrozást végeztem. Megigazítottam a szemöldökömet, majd a szempilláimon volt a sor. Elővettem egy szájceruzát és kicsit nagyobb ajkakat varázsoltam magamnak, majd egy egyszerű szájfénnyel átmentem rajtuk és kész is. Hajamat kiengedtem majd egy kicsit megfésültem, mivel nagyon göndör, mást nagyon nem tudok.

- Ashley !!!! - Hát ez hülye, mennyit akar még ma ordibálni?

- Megyek már na !! - lefutottam a lépcsőn, magamba dobtam két palacsintát, megittam a teámat és indulhattunk is. Felkaptam a tasimat és kifutottam a házunk elé. - Melyik kocsival megyünk? - kérdeztem, majd végig néztem összes autónkon.

- A karbonbevonatú Range Roverrel. - mosolygott, majd pistyogó hangok jelezték, hogy már nyitva van. Mind a ketten beleültünk majd elindultunk. - Ma nem akarok semmi zűrt. - törte meg a csendet anya. Megforgattam szemeimet.

- Oké - majd kinéztem az ablakon.

- Nem Ashley, komolyan. Nem azt várom el, hogy benyalj az új diákoknak, tanároknak, csak légy normális. - Ha ennyire fontos ez neki, legyen.

- Jól van anya, mondtam már hogy oké, megértettem. - közben megérkeztünk a sulimhoz. Na hát, mennyi ember. Ekkor megpillantottam Kimberlyt. - Na mentem, szia! - arcon pusziltam, majd futni kezdtem a bejárathoz. Elmosolyodtam mikor megláttam rég nem látott barátnőmet. - Szia életem!- megöleltük egymást.

- Úr Isten, annyira hiányoztál! Hogy telt a tavaszi szünet? Milyen volt Miamiban? -

- Jó is meg nem is. Unatkoztam igazából, eléggé. Te is nagyon hiányoztál! Ma suli után átjössz? - megvonta vállait

- Ha anyám addigra ki nem talál valami szarságot, persze. - El is felejtettem. Kim szülei 12 órás műszakokat húznak, neki kell csinálnia mindent, amit a szülei nem győznek. Tehát ja, szó szerint mindent. Néha sajnálom is. Az én anyám otthon van, apa elég pénzt keres, még ha ez azzal is jár hogy alig látom.

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now