15. ~Üzenetem jött~

1.5K 61 6
                                    

Ashley

Összeszorult a gyomrom ahogy meghallottam a csengőt. Újabb óra Mr. Szexi tanárúrral. Viszont nekem ott van Justin, ezért vissza kéne vennie. Mondjuk lehet nekem kellene ellene tenni. A lényeg, hogy Justin okés legyen és ne legyen balhé. Nincs kedvem a drámához. Amikor besétáltunk már ott volt a tancsi. Justin egész végig kézen fogva jött velem, ölelgetett, puszilgatott, úgy viselkedett, mintha a tulajdona lennék. Kissé felháborító. Leültem, végre kifújtam a levegőt amit végig magamban tartottam amikor Justin odaült a srácokhoz.

- Mindenki ugyanott ül, ugye? - kérdezte Mr. Szuper szexi, csak bólogattunk. Az érettségizőknek újra kiosztott valamilyen papírokat. - Ashley, nem felejtettelek el. - mosolygott. Még a szív verésem is gyorsabb lett. Szinte érzem magamon Justin égető tekintetét. - Hozd ki az ellenőrződet! - kihalásztam tehát a tasimból az ellenőrzőmet, majd kisétáltam. Egy pillanatig se néztem magam elé. A gyönyörű piszkos, rágós talajt néztem. Amikor a célhoz értem felnéztem. A tanár csábosan mosolygott majd a kezét nyújtotta. Odaadtam neki az ellenőrzőmet és vártam. Egy óriási ötöst írt be. Gondolataimban megforgattam a szemeim, kezd kissé ciki lenni a dolog.

- Köszönöm ! - elvettem az ellenőrzőmet és jó hogy nem rohantam a helyemre.

- Látnod kellett volna Justinékat, helyben kinyírnák ezt a gecit. - suttogta Kim.

- Miért geci? - néztem értetlenül. Eddig nem vettem észre, hogy gondja lenne a tanárral.

- Mert az. A magánéletében prostizik és azt mondják, hogy már egy pár csaj meg volt neki erről a suliról is. Most meg te vagy a kiszemeltje úgy tűnik .- nagyra nyíltak a szemeim.

- Féltékeny vagy? - viccre vettem az egészet. Sose feküdnék le a tanárommal és amúgy is jóval idősebb nálam.

- Nagyon ! - forgatta meg szemeit Kimberly, majd kinyitotta a füzetét. Ez komolyan vette.....

- Kim ---

- Hagyjuk. És amúgy is kuss, mert már egy ideje diktál és lemaradtam. Nekem nem fog csak úgy ötösöket osztogatni. - teljesen kikelt magából. Mit rosszat tettem? Inkább úgy hagytam és én is jegyzeteltem.

....

- A következő órán csoportokba fogtok dolgozni. Sziasztok addig is. - és kisétált. Direkt oda se néztem.

- Megbántottalak? - fordultam Kim felé.

- Nem, bocsi. A semmin kaptam fel a vizet. - megölelt.

- Leszbiskedtek? - röhögött Sam.

- Ha ha ha - ironizáltam. Justin végig pötyögtetett valamit a telóján. Már idegesített.

- Kivel írsz? - Kapta ki Sam Justin mobilját a kezéből miközben nevetett. Hirtelen csöndbe maradt és szemeivel szó szerint hipnotizálta a képernyőt. Mi a szar? - Ez komoly? -

- A legkomolyabb. - mosolygott Justin gúnyosan. Becsengettek. Mindenki a helyére ült, de a tanár sehol.

- Hol van már? - idegeskedett Brooklyn, a kis stréber.

- Kibelezlek, ha elmész megkeresni! - kiáltott fel Kim.

- Én nem akarok bajt. - kontrázott.

- Akkor kussolj ! - forgatta meg szemeit Kimberly. A barátnőm egy idegbeteg, csak mosolyogtam.

Amikor már tíz, majd húsz perc ment el az órából ideges lettem. Ebből tényleg bajunk lehet. Mármint, hogy nem szóltunk. Ekkor kopogás nélkül besétált az igazgató. Azonnal fulladt lett a levegő. Mindenki megijedt, azt hittük lekiabál minket.

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now