16. ~Nem ismered Ashley~

1.3K 49 2
                                    

Justin

- Halihó? Itt vagy? - kopogtatott és kiabált Sam.

- Igen, mit akarsz? -

- Bemehetek? Végeztél? - felhúztam a sliccem és idegesen mostam meg a kezeim. Mi történt?

- Gyere! - a mosdónak támaszkodtam, amikor Sam benyitott. - Szóval? - Sam tett pár lépést hátra, körülnézett tiszta- e a levegő. Ha nem ismerném most teljesen be lennék tojva.

- Mit csináltál pontosan Mr. Jamesonnak? Láttam az üziket Zaynnel, csak nem? ---

- Kuss baszki! Azt akarod hogy valaki meghalljon? - megforgattam a szemeim, majd közelebb mentem hozzá. - Nyugi, csak ráijesztett. Kutya baja, a lényeg az volt, hogy távol maradjon tőlünk. -

- Értem, szóval akkor tényleg csak simán elhagyta a várost. - bólogattam - Akkor no para, na gyere! A joint nem vár meg ! -

Ashley

Justin haverjai nagyon jó fejek! Bár kissé gyerekesek, de ez legyen a legnagyobb gond. Úgy beszívtam, mint az állat, már húsz perce megállás nélkül csak nevetek.

- Imádtam azt a korszakot! - kiáltott fel Ematt. - Amikor még ennyire tudott rám hatni kevés fű is. - nevetett

- Ja, 5 dolcsi simán elég volt arra, hogy jó állapotok legyenek! - helyeselt Ryan.

- Ahamm nekem meg nulla. - röhögtem, majd Justin magához húzott.

- Imádlak..- súgta a fülembe.

- Én is ! - majd arcon pusziltam. Nem tudtam, hogy ilyen buli lesz velük.

- Na és Ashley, mit csinálsz a hétvégén? - kérdezte Mike. Kicsit meglepődtem, mert ő eddig hozzám se szólt.

- Fotózásom lesz. A múltkor elhalasztottam, úgyhogy most be kell hoznom. - forgattam meg szemeim. Semmi kedvem hozzá. - Miért? -

- Lesz egy jó kis drum&bass party, de gondolom akkor kihagyjátok. - Justin a földre szegezte tekintetét.

- Ha időben végzek veletek tartok! -

- Komolyan? Te vagy a legjobb ! - karolt át Justin újra.

- Na és milyen fotózásod lesz? - Ematt mindig ennyire kíváncsi?

- A Calvin Kleinnak lesz! - előzött ki Justin és egyre szorosabban ölelt. Mindenki tágra nyílt szemekkel nézett rám.

- Komolyan? Na ne már! Ez nagyon menő! -

- Az tuti, biztosan nagyon tehetséges vagy! -

- Durva, hogy ilyen fiatalon ennyit elértél! - Az arcomon már rendesen égett a bőr, annyira piros lehettem. Olyan aranyosak.

- Az én csajom ! - puszilt Justin a hajamba. - Szeretlek! -

- Én is téged ! - végig le sem vette rólam a kezét.

...

Egy idő után már eléggé unatkoztam. Játékokról meg kocsikról beszélgettek. Nagyon nem az én világom. De nem szóltam semmit, ha Justin jól érzi magát, akkor én is.

- Lassan mennénk. - szólalt fel Justin. Mindenki csodálkozva nézett rá. Még csak öt óra van, tegnap miért maradt akkor olyan sokáig? Talán zavarok itt? Nem tudja jól érezni magát, mert itt vagyok?

- Komolyan? Hát jó, kimegyek veletek. - mondta Mike, majd magára kapta a pulcsiját, mivel eléggé lehűlt már a levegő. Justin mindenkivel lepacsizott.

- Sziasztok ! - mosolyogtam.

- Szia ! -

- Hali! -

- Szia szia ! -

- Sam, itt maradsz? - kérdezte Justin még mielőtt elhagytuk a teraszt.

- Asszem ja. - vonta meg vállait.

- Akkor majd eljövök érted ! -

- Oké, köszi! - és ezzel kisétáltunk egyenesen Justin kocsijához.

- Köszi mindent bro, majd még ütközünk ! -

- Na ja, császtok ! -

- Szia! - majd beültem a kocsiba. Justin úton hazafele egész idő alatt simogatta a combom. Fura volt.

- Bejössz nekik. - szólalt fel már majdnem a házunk előtt.

- Ők is nekem ! - nevettem. Kiszáltunk a kocsiból, Justin bezárta, majd elindultunk a bejárat felé. Előkaptam a kulcsokat, de ekkor kinyílt a bejárati ajtó.

- Már otthon is vagytok? - kérdezte Hailey megszeppenve. Ekkor valakit felfedeztem a háta mögött. Ez tuti Sofia lesz. - Idehozod Sof a kabátomat légyszi ? - mosolygott Hailey, majd hátat fordított nekünk. Justin mozdulatlanul állt mindvégig, szerintem levegőt se vett.

- Szerelmem? - simogattam meg vállát. Felém fordult és megölelt.

- Szép napunk volt, te vagy a legjobb a világon ! - elhúzódott tőlem, de kezeit a derekamon hagyta.

- Annyira szeretlek! - egy enyhe puszit adtam a homlokára.

- Sziasztok! - veretett ki Sofia a házból.

- Szia ! - mondtam kissé bizonytalanul. Justin meg se szólalt, csak bámult a semmibe.

- Mindjárt otthon vagyok ! - ölelt át minket Hailey. - Bocsi! - súgta a fülembe. Nem szóltam egy szót se. Baromira haragszom rá.

- Bemegyünk? - zökkentettem ki Justint a gondolataiból.

- Ja, persze ! - ledobtuk a cipőinket, majd a konyhába mentünk. Farkas éhes vagyok. Nem füvezhetek sokat, mert még meghízok. Elmosolyodtam a gondolataimon, majd kinyitottam a hűtőszekrényt. - Min mosolyogsz? -

- Nem fontos. -

- Az exem sziasztokjába annyi ironizálás volt, hogy mindjárt hányok. - Tudtam, hogy fel fogja hozni.

- Ugyanmár, csak elköszönt. - kivettem hat tojást és úgy döntöttem csinálok pár bundáskenyeret.

- Nem ismered Ashley. -

- Te tudod. De ki nem szarja le? - rápillantottam, most is a semmibe néz, kíváncsi vagyok min kattog pontosabban..?

- Igaz, segítsek? -

- Boldogulok, menj nyugodtan tévézni vagy valami. - nem kellett kétszer mondani.

Justin

A szakításunk óta most láttam először újra Sofiát. Érdekes volt. Nem tudom mit gondoljak, vagy hogy mit érzek. Eddig próbáltam elkerülni, sikerrel is jártam. Ki gondolta volna, hogy pont ma pont itt találkozunk? Inkább maradhattam volna még Mikenál. Kurvára felhúztam magam most. Meg még köszöngetni fog hogy bassza meg. Annyira utálom. Ekkor eszembe jutott Sam.

- Kész a kaja drágám ! - kiáltotta Ashley.

- Hú de éhes vagyok ! - futottam a konyhához.

- Jó étvágyat! -

- Neked is ! - magamba dobtam négy bundáskenyeret, tele vagyok. - Elmegyek Samért. -

- Aha. Ok. - most mi baja?

- Mindjárt itt vagyunk nyugi már ! - arcon pusziltam, majd kiverettem a házból. Betépek mint az állat, muszáj!!!! Leszarom hogy jutok haza, mi lesz a kocsimmal, mindent leszarok. Ki kell kapcsolnom, különben megbolondulok.

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now