Justin
Iszonyatos düh forrt bennem végig amíg itt volt az a mocskos Ematt. Nehéz volt vissza fogni magam, legszivesebben szétütöttem volna. Közben megtudtam pár új dolgot Ashleyről. Még mérgesebb lettem, nekem ezekről miért nem mesélt? Gondolok itt a kishugára.
- Értetted? Csak is az enyém! - morzsoltam kézfejét.
- Te beteg vagy! - egy pillanatot sem vártam azonnal megcsókoltam, tudtam, hogy úgy sem áll ellen nekem. Ez persze így is lett. Megnyaltam ajkait, hogy engedélyt kérjek nyelvem behatolásához amit azonnal megadott. Elmélyítettem csókunkat majd elváltunk egymástól.
- Akkor te még betegebb! - kiöltöttem a nyelvem és egy szó nélkül besétáltam a konyhába. Sam épp főzött????!!!! - Te mit csinálsz? -
- Minek tűnik? - nevetett
- Nagyon pro vagy haver! - megveregettem a vállát majd a hűtőhöz mentem.
- Tudom. - Rám kacsintott. Kivettem a hűtőből a kedvenc whiskeymet. - Hé nem buliba vagy mit csinálsz? - megforgattam a szemeim.
- Húha !! - mosolyogtam gúnyosan majd bele ittam. Isteni!
- Mi a terved Ashleyvel? - egy korty whiskey megakadt a torkomon, köhögtem.
- Mi ? Mi van? Mi lenne? - vissza tettem az üveget a hűtőbe, majdnem megölt, nevettem.
- Hallottam mindent drágám! - röhögött Sam. - Tehát csak a tiéd mi? - nyalta meg ajkait, majd kinyitotta a sütőt.
- Semmi nagy tervem nincs vele. Jó lenne már megdugni talán ennyi. - vontam meg vállaim.
- Aha persze, azért voltál olyan ideges Emattre. - megforgattam már vagy századszor a szemeimet. Minek magyaráz ebbe bele valamit? Csak meg akarom dugni, ennyi az egész. Ematt pedig az utamba áll. Ha össze jönnek vagy valami akkor cseszhetem.
- Ne komplikáld túl. - rákacsintottam - Mikor lesz kész a kaja? -
- Még olyan húsz perc. - legugolt és a sütőt nézte. Hát akkor erre még várni kell. Addig tvzek.
Ashley
Nem tudom mit gondoljak. Mi az, hogy az övé vagyok? Nem vagyok én senkié, esetleg anyué és apué. Annyira hiányoznak, főleg anya. Eddig minden egyes pillanatot együtt töltöttünk. Most meg? Emailek, facetime ...nulla pont. Úgy döntöttem lezuhanyozkodom. Besétáltam a fürdőszobába, a cuccaimat ledobtam a kádra. Kinyitottam a zuhanyzófülkét és megengedtem a vizet. Valamilyen zörrenést hallottam lentről, megijedtem és azonnal hátra fordultam. Feketeség ...
Justin
A konyhába futottam amikor meghallottam egy nagy csörrenést.
- Sam baszki jól vagy? - csak mosolygott.
- Te kis cukika! - nevetett . - Kihúztam egy serpenyőt azt jött vele minden. Semmi gond. - veregette meg vállamat.
- Örülök! -
- Mi a szar van? - futott hozzánk Hailey.
- Semmi komoly. - nevettem, egy óriasi nagy darab kő esett le a szivemről. Tényleg nagyon megijedtem.
- Ja akkor jó. Megyek fürödni mikor lesz kész a kaja? -
- Mindjárt. - forgatta meg szemeit Sam. Mindenki ezzel cseszteti. Hailey bólintott egyet majd felsétált az emeletre.
- Úr Isten !!!!!!!! - torka szakadtából kiabált. Sam ledobta az evőeszközöket a kezéből és fel futott az emeletre. Észbe kaptam és ugyanezt tettem.
YOU ARE READING
Bieber,the bad boy
Fanfiction" Csupán egy ékezet választ el attól, hogy az agyamból az ágyamba mássz ..." Justin Bieber fanfiction, ÚJRA feltöltés alatt ♡