Ashley
Egy nagyot nyeltem. Végtelenül beleszerettem. Egy mondat, mégis több száz ezerszer elhangzott a fejebmen. Mozdulatlanul álltunk, nem szóltunk egy szót se.
- Gyere Sam! - Hailey végül megtörte a csendet. A földszint felé rángatta Samet, sikertelenül.
- Nem várj! - ellökte magától Haileyt és felénk nézett.
- Nem volt még elég? - forgatta meg szemeit Hai.
- Én csak ...én csak bocsánatot szeretnék kérni. - Justin elsötétült szemeibe nézett. - Nagyon régóta ismerlek, és..... Nem tudtam, hogy ilyet is tudsz. Azóta.....-
- Jó tényleg elég lesz! - vágott közbe Justin így Sam nem tudta befejezni a mondandóját. Azóta? Sam és Hailey lesétáltak a földszintre így ketten maradtunk Justinnal. Földbegyökerezett lábakkal álltam egy helyben, meg sem bírtam moccanni. - Minden oké? -
- Aha, azt hiszem igen. - mit kell ilyenkor csinálni?
- Figyu ---- nem hagytam, hogy befejezze, azonnal a szájára tapadtam. Enyhén csókolóztunk, majd Justin erősen megnyomkodta a csípőmet. Egyre durvábban csókolóztunk amikor inkább elhúzódtam tőle.
- Én is szeretlek! - mosolyogtam. Justin is azonnal elővette ezres mosolyát. Hogy ezt én még hogy fogom bánni. Rohadt belső hang !!!
......
Justin
Végre bevallottam az érzéseimet. Remélem jól tettem. Mármint, igen szeretem tiszta szívemből, de lehethogy elhamarkodtam ezt a dolgot. Tizenkilenc éves vagyok, utolsó évem a suliban, biztosan ezt akarom?
- Kérsz még? - gondolataimból Sam ugrasztott ki.
- Ja nem.. nem, köszi. - átadtam neki a piszkos tányéromat.
- Szóval ti most akkor jártok? - ült le mellém.
- Csendesebben! A nappaliban vannak. - a nappali felé néztem, jó hangosan szól a tv, ezt eddig észre se vettem. - Amúgy meg nem. Vagyis nem tudom. Még ehhez kell egy kis idő, hogy hivatalos legyen. - elmosolyodott
- El se hiszem, hogy ez történik. Azt hittem végleg búcsút mondtál minden szerelmi cuccnak. - oldalra húzta a száját.
- De Ashley gyönyörű. Nagyon jó a stílusa is, szép szemei vannak és nem tudom jó vele dumálni, elragadott. - mondtam magabiztosan.
- Remélem jó vége lesz. - megveregette a vállam. - Kívánom neked bro! - szúrós tekintetet vetettem rá.
- Miért ne lenne jó vége? - alsó ajkába harapott.
- Mert tudod Sofia..---
- Ne emlegesd azt a picsát! - felemelte mindkét kezét védekezőképpen, majd betette a koszos edényeket a mosogató gépbe. Sofia ...
Tizennégy éves voltam, amikor összejöttünk. Ő volt életem első nagy szerelme és a mai napig az utolsó is. Négy évig voltunk együtt. Nagyon szerettem, ő volt a mindenem. Bár az utolsó hónapok már szart sem értek. Mindig csak veszekedtünk, nagyon rideg lett hozzám. Hülye barátnői voltak akik végleg lebeszélték rólam. Mindig azzal jött, hogy nincs időm rá, minek füvezek meg a többi hülyeség. Nem is értettem. Attól, hogy kapcsolatban vagyok nem lóghatok a haverokkal? Minek akart megváltoztatni? Inkább már hazudoztam neki arról hol vagyok csak hogy ne legyen balhé. Szerettem őt, nagyon is, de túl sokat akart és ezzel teljesen elnyomott magától. Már szándékosan kerestem a lehetőségeket, hogy ne kelljen vele lennem. Aztán amikor rájöttem, hogy hoppá ez már nem akar velem lenni késő volt. Szakítottunk. Vagy nem is tudom minek nevezzem ezt. Hivatalosan nem is váltunk szét, na mindegy. Tizennyolc éves korom óta napi szinten két-három csajt dugtam, a bulik voltak a mindeneim és persze a skacok akiket naaaaagyon imádok !
- Miért ülsz itt egyedül? - sétált be Ashley a konyhába.
- Csak gondolkodtam. -
- Sofián? - egy óriásit nyeltem. - Hé nyugi! Sam mindent elmondott. Utálom azt a csajt! - nevetett. Lehet jobb is, legalább nekem már nem fog kellenem túl sok mindent mesélnem neki.
- Én is ! - átöleltem őt.
- Holnap már suli. - sóhajtott egy nagyot majd mélyen a szemeimbe nézett.
- Ne is mond, pár egyes majd becsúszik, leszarom. - megvontam a vállaimat, majd megsimogattam az arcát.
- Alszunk együtt? - mosolygott kissé szégyenlősen. Azonnal felcsillantak a szemeim.
- Hát persze! - villantottam meg ezres mosolyom.
- Csak aludni fogunk. - forgatta meg szemeit.
- Hát persze! - mondtam újra és iszonyatosan nevettem.
Ashley
Felsétáltam a szobámba, majd a gardróbomba. Egy fehér lenge félnadrággal és egy baba rózsaszín trikóval sétáltam be a fürdőszobába. Gyorsan lezuhanyozkodtam, megtörölköztem. Magam köré tekertem a törölközőt és a tükörhöz mentem. Elkezdtem lemosni a sminkem.
- Bébi ! - megugrottam, azt hittem kulcsra van zárva az ajtó.
- Hé! Megijesztettél. - durcáskodtam, majd még egy nedves kendővel is áttöröltem az arcom. Justin felé fordultam.
- Annyira gyönyörű vagy! - alsó ajkába harapott, majd egyre közelebb jött hozzám. Ajkait ajkaimra tapasztotta, miközben kezeit derekamon pihentette. Átöleltem így még közelebb kerültünk egymáshoz. Nyelveink csak úgy harcoltak egymással. Kezei egyre lejjebb vándoroltak, mikor észre vettem, hogy a törölközőmet kissé feljebb húzta és a csupasz seggem markolgatta. El akartam tőle húzódni. - Nyugi már ..ne félj. - suttogta. Ágaskodó férfiasságát még a melegítőjén keresztül is éreztem. Bepánikoltam. Végül sikerült elszakadnom tőle.
- Ne csináld ezt! - mondtam kellő komolysággal a hangomban.
- Bocsi, elkalandoztam. - mosolygott. - Menj a szobámba, dobok egy gyors zuhanyt én is. - homlokon puszilt majd elkezdett levetkőzni. Egy nagyot nyeltem. Piros lehetek mint a paprika. Gyorsan felkaptam a ruháimat a polcról és kifutottam a fürdőszobából.
- Jó éjszakát Hailey ! - mosolyogtam, majd beakartam sétálni Justin szobájába, de .. - Valami gond van? Olyan furin nézel. -
- Sofiáról van szó. - sóhajtott egyet. - Az egyik legjobb barátnőm. -
- Mivan? - homlokon csaptam magam. - Az a hülye kurva? -
- Nem hülye és nem is kurva, fejezd be! - nem is kellett több. Besétáltam Justin szobájába és hangosan becsaptam az ajtót magam mögött. Idióta .... Egy nagyot ásítottam, majd felöltöztem. Az ágyra dobtam magam pont akkor amikor Justin belépett a szobába. Alsónadrágban volt, de hála Istennek vett magára egy trikót.
- Mi a baj? - feküdt le mellém.
- Hailey barátkozik az ex ribancoddal. - forgattam meg szemeim.
- Kivel? -
- Hát Sofiával. - Justinra néztem, minden egyes izma megfeszült, kibuggyantak az erei is.
- Értem. - egy mosolyt erőltetett az arcára majd magához húzott. - Szeretlek ! - hajamba puszilt. Átkaroltam.
- Én is téged! - Justin betakart minket, majd lekapcsolta az éjjeli lámpát. A hajamat és a hátamat simogatta. Végig éreztem, hogy nyitva vannak a szemei. Min gondolkodhat?
YOU ARE READING
Bieber,the bad boy
Fanfiction" Csupán egy ékezet választ el attól, hogy az agyamból az ágyamba mássz ..." Justin Bieber fanfiction, ÚJRA feltöltés alatt ♡