19. ~Pablo~

1.4K 46 4
                                    

Ashley

Haileynek igaza volt. Justin rohadt sokáig elmaradt. Mégse tudtam rá haragudni. Ez már megváltozhatna,  így nem lesz jó. Azt fogja hinni, hogy bármit megtehet. Mert megtehet.

- Min gondolkodol? - ült le mellém az ágyamra.

- Semmin. - füllentettem.

- Iszunk? - felcsillantak a szemeim.

- Miattam. - vontam meg vállaim.

- Hát nem kellett sokat győzködni. - vigyorgott, majd kisétált. Pár percen belül visszatért, vodkával a kezében. Köszönöm Istenem, hogy valami ihatót hozott. Mást nagyon nem szeretek. - Mire igyunk? Ránk? -

- Nyáááálas. - nevettem

- Miért is hittem azt, hogy romantikus típus vagy? - mosolygott

- Nem tudom, rohadt nagy flegma csaj vagyok, nem is értem mit gondoltál. -

- Az én rohadt nagy flegmaságom. - majdnem összeestem. Oké, nem vagyok az a cukormázas izéke, de ez azért nagyon aranyos volt. Átöleltem, úgy, mintha utoljára ölelhetném. - Na igyunk-

...

A hetedik felest iszom és úgy érzem magam, hogy.. hú..gondolkodni sem bírok már nem még hogy elmagyarázni mi van velem. Nagyon üt.

- Gyere ide! - húzott magához Justin. Szorosan átöleltem, majd amikor elhúzódtam volna magához rántott és megcsókolt. Nem tudom mi történik, de azt tudom, hogy iszonyatosan beindultam. Csak úgy faltam Justin nyelvét s ajkait. - Azt a kurva valahogy bedurvultál. - zavarta meg csókunkat. Én mit sem törődve vele folytattam. Ekkor hangokat hallottunk lentről. Túl sok hangot. Felugrottam. Kiket hozott ide Hailey már megint? Vagy most Sam a hunyó? - Ash! - sóhajtott egyet, majd megforgatta a szemeit. Kisétáltam a szobámból, majd nagy nehezen sikerült lejutnom a földszintre.

- Srácok! - mosolyogtam

- Hali Ashley! -

- Szia! -

- Heló, Justin merre van? -

- Itt. - hangzott mögülem. Amikor hátranéztem elégedettség töltött el. Justin piros volt és tuti tüzel az egész teste. Hihetetlen, hogy ezt én váltottam ki belőle.

- Elkezdtétek a piálást nélkülünk? - Ryan durci pofit vágott, majd bemutatott. Nem értem. Justin hívta ide a srácokat vagy mi?

- Nem tudtam, hogy meglátogattok, nemrég váltunk el egymástól. - nevetett Justin, majd rájuk kacsintott.

- Az már körülbelül két órája volt, úgyhogy. - csak megforgattam a szemeim. Ezek aztán tényleg össze vannak szokva. Talán túlzottan. - Amúgy csak Samnek hoztam pár finomságot. - összevontam a szemöldökeim.

- És nekem nem? - kiáltott fel Justin.

- Te is akartál? - nézett csodálkozva Mike.

- Szopattok? - idegeskedett Justin.

- Igen! - nevettek. Justin végre kifújta a levegőt, amit már egy ideje magában szorított. Ekkor Ryan előkapott egy zacskót számomra ismeretlen tartalommal.

- Mi ez? - csúszott ki a számon.

- É. - é? Mi a ...

- Ashley, ömm.. - kezdett volna magyarázkodni Sam, amikor leesett. Ecstasy. Eki. Kerék... kinek hogy tetszik.

- Ja, tudom mi ez. - vágtam közbe.

- Mennyi kell? -

- Három elég lesz. - három? Az nem kevés? Vagy túl sok? Á, nem tudom hogyan működik ez a szar.

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now