7. ~ Beizgultam ~

2.3K 66 9
                                    

Ashley

Justinnal csókozólok. Azzal a kis beképzelt Justin Bieberrel, aki bárkit megkaphat. És most én is behódoltam neki. Közelebb húzott volna magához, de én ellöktem.

- Mi a baj? - újra közelebb jött de én hátráltam.

- Semmi, ennek nem szabadott volna megtörténnie. - elmosolyodott

- Mégis megtörtént. - rám kacsintott, majd mondani akart még valamit, de Sam szerencsére megérkezett. Justin szúrós tekintetet vetett rá, én repestem az örömtől. Ugyanúgy mellém ült, csak ő a bal oldalamra. Justin forrt az idegtől. Nagyon mulatságosnak tartottam ezt a szitut.

- Na mizu Sam? - csak megvonta vállait .

- Semmi, asszem. - mondta könnyedén. Nem fogom őt Haileyvel csesztetni, nem az a típus vagyok. Persze más igen.

- Megkúrtad? - mosolygott perverzen Justin.

- Ja nem. Még nem. - röhögtek. De gusztustalanok.

- Vélemény? - nézett felém Justin.

- Nekem mindegy mit csináltok. - forgattam meg szemeimet. Komolyan erről kell beszélgetnünk?

- Nyugi jó kezekbe lesz a barinőd. - mosolygott Sam, de Justin közbe vágott.

- Nálam jobb kezekbe lenne. - alsó ajkába harapott.

- Ja nyilván. - csattantam fel

- Miért te inkább dugnál Sammel mint velem? - egy nagyot nyeltem.

- Egyikőtökkel se csinálnám. - kikeltem a jacuzziból és szó nélkül a szaunához mentem. Egyre jobban utálom ezt a lakótárs szarságot.

Justin

- Nagyon bezavartam? - nézett felém Sam, majd belekortyolt a piájába.

- Eléggé. Vagyis igen is meg nem is. Végre smároltunk. - megnyaltam ajkaim, vissza jöttek az előbb történtek.

- Na nemár. - pacsizott le velem. - És milyen volt? Tud valamit? -

- Rohadt jó volt, bár a legjobb előtt ellökött magától. - ajkaimmal egy csíkot képeztem. Minek kell mindig mindent elszarni?

- De így legalább érdekesebb nem? -

- Az mondjuk igaz. - mosolyogtam - Úgy is tudom, hogy meg lesz a csaj. -

- Nem olyan biztos. Mármint már annyiszor történhetett volna valami és ...-

- Azt mondtam meg lesz, muszáj! - csattantam fel

- Miért olyan fontos ez? Sok csaj van még a világon. - ledermedtem

- Mert ő más és csak ő kell. - hunytam le szemeim.

Ashley

Kisétáltam a szaunából, mert rájöttem nem ott hagytam a törcsimet. Lehet magammal sem hoztam?

- Miért olyan fontos ez? Sok csaj van még a világon. - mondta gúnyosan Sam. Még mindig én vagyok a téma? Istenem ..

- Mert ő más és csak ő kell. - a szívem minimum három dobbanást kihagyott, ahogy ezt Justin kimondta. Féltem, hogy észre vesznek ezért beosontam a házba. Hailey épp akkor érkezett haza.

- Szia ! Úristen Ashley jól vagy? - futott hozzám, mert majdnem elestem.

- Nem, vagyis igen vagyis - kapkodtam a levegőt.

- Fáj valamid vagy? ---

- Nem, semmi ilyesmi. De ezt ne itt beszéljük meg. - közben kicsit megnyugodtam. Felsétáltunk a szobájába. - Hogy hogy ilyen hamar vissza vagy? - a tudatalattimban azonnal két pofontot adtam magamnak. Nem kellene erről kérdezősködnöm.

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now