Ashley
Őszintén nem értem mire pályázik Hailey. Minek hívja át hozzánk Sofiát? Miattam járkálhatnak akár hová, nem érdekel, hogy jóba vannak, de áthívja hozzám? Normális?
Nem volt túl sok időm gondolkodni, mivel ahogy mondtam már becsengettek. A 427. A osztályhoz futottam. Kimberly az osztály előtt várt.- Végre! Már azt hittem ide se kerülsz. - kiáltotta, majd átölelt.
- Itt vagyok már. - válaszoltam könnyedén.
- Azt látom, de úgy egymásra voltatok tapadva, hogy azt hittem publikus pornót fogok látni. - nevetett. Csak megforgattam a szemeim.
- Gusztustalan vagy. - majd én is nevettem. Kéz a kézben besétáltunk az osztályba, ahogy leültünk már jött is a tanár.
- Jó reggelt gyerekek! - felénk nézett, majd kipakolt a táskájából. Épp mondott volna valamit, de bekopogtattak az ajtón. - Tessék ! - az igazgató volt az.
- Szia Emil, figyu ezek a bioszosok ugye? - feljebb nyomta a szemüvegét az orrán, majd körülnézett.
- Igen, mit szeretnél? -
- Össze kéne vonni őket a negyedikes biológia érettségizőkkel, mivel korán reggel betelefonált az irodámba Sylvia, hogy lebetegedett a gyereke és nem ér be. - magyarázta.
- Nem gond, szólj nekik. - mondta a tanár, majd az igazgató rögtön kisétált. Ha jól tudom Justinék is a biosz érettségizők csoportjába vannak, bár ők csak ülnek az órán. - Mindenki aki egyedül ül most padtársat keres ! - pár osztálytársam csak megforgatták a szemüket, majd átültek magányos helyükről. - Most pótoljuk ki az üres padokat. Akik leghátul ülnek jöjjenek előbbre. - Szívás, még jó, hogy mi az utolsó előtti sorban ülünk. Legalább nem a mi arcunkba fog lihegni. Bár fiatal a tanár, körülbelül huszonöt éves lehet és nem is néz ki rosszul. Újra kopogtattak. - Gyertek csak ! - kiáltotta, majd olyan húsz gyerek besétált. Köztük Justin, Sam és Ryan is. Mindenki savanyú képet vágott, viszont Justinnak azonnal megenyhült az arca amikor meglátott engem.
Justin
Nem gondoltam volna, hogy Ashleyékhez tesznek minket, örülök. Amikor mellette sétáltam el, dobtam neki egy puszit. Ő csak elpirult. Imádom, hogy ilyen hatással vagyok rá.
- Minden asztalhoz hárman üljetek, hogy elférjetek. - Én, Sam és Ryan a legmesszebbi asztalhoz ültünk. Mi amúgy se érettségizünk bioszból, csak be kell rá járnunk mint az idiótáknak. Most még jobban felcseszett ez, mivel be kellett jönni fölöslegesen az első három órára, ami nem is lesz rendesen megtartva mivel nincs itt az a szipirtyó. - Ha ezzel megvagytok tegye fel a kezét az, akinek a biológia érettségi tantárgy ! - ezt így tették, majd valamilyek papírokat osztogatott nekik. - Régebbi érettségi kivonatok, gyakoroljatok. Ti pedig foglaljátok el magatokat valamivel srácok ! - mondta felénk. Istenem, otthon aludhatnék. - Bármi kérdésetek lenne, csak tegyétek fel a kezeteket. - mindenki bólogatott, majd elkezdték kitöltögetni a teszteket. Mi elővettük a telóinkat és neteztünk meg játszottunk.
- Lesz feleltetés? - szólalt fel egy ragyás, szemüveges lány. A többiek a fejüket fogták. Mulatságos.
- Csak jó pont, rossz pontokra. Mivel ahogy látom ma csak lányok vagytok, a téma pedig a fogamzásgátlás, túl könnyű lenne. - nevetett a tanár, majd mi is. - Szóval ha ennyire felelni akartál, mondj legalább három fogamzásgátló módszert Brooklyn. - a csaj elgondolkodott, majd válaszolt.
- Óvszer, fogamzásgátló tabletta és mondjuk a spirál. - mosolygott. Szerintem azt se tudja miről beszél, de oké.
- Piros pont ! - vágta rá a tanár, majd beírta a noteszébe. - Hm akkor Ashleyke ...mire jó az óvszer? Mi ellen véd? - Ashleyke? A kezét morzsolta, majd a tanár felé nézett. Mély levegőt vett.
- Hát nem engedi át a vírusokat, fertőzéseket, mint például az Aids és a HIV. - majd a földre nézett. Nagyon aranyos amikor izgul.
- Továbbá? - Mit nem hagyja őt már békén?
- Nem engedi át a spermákat a csajszikába, így véd. - nevetett kínosan. A tanár odasétált hozzá és az asztalához támaszkodott. Mit akar ez jelenteni?
- Száz százalékos? -
- Nem, kb. nyolcvannyolc százalék. Teherbe lehet esni, viszont a fertőzések elől jól véd. - morogta Ash, alig lehetett hallani. A tanárra nézett újra, aki végig mosolygott rá. Viszonozta mosolyát.
- Mivel ennyit szenvedtél, három piros pont ! - simogatta meg Ashley vállát, majd elballagott. Mi a szar? Hogy képzeli, hogy csak így hozzáér? És hogy direkt kínos kérdéseket tesz fel neki? Flörtöl vele?
- Nem igazság ! - csattant fel a ragyás stréber.
- Mi a gond? - emelte fel a fejét az az idióta.
- Én csak egy piros pontot kaptam ő meg hármat. Ha többet kérdezett volna tőlem úgy ahogy tőle, én is tudtam volna válaszolni. - ciki
- Túlhajszolod magad ! Takarék, takarék ! - mindenki elröhögte magát.
- Ez a tanár csúcs ! - súgta oda nekem Sam.
- Nem mondanám ! - már forrtam a dühtől, rohadt pedofil, bár basszus fiatalnak tűnik. Ekkor hála Istennek megszólalt a csengő. Odasétáltam Ashleyhez, de velem egy időben az a fasz is.
- Amúgy összejött az ötösöd, következő órán beírathatod. - mosolygott gúnyosan.
- Köszönöm, mindenképp ! -
- Következő órán is szólhatott volna erről, nem kell szünetben is csesztetni őt ! - csattantam fel. Ashley aggodalmas tekintetet vetett rám.
- Hagyd! - súgta oda Ryan.
- Parancsolsz? - kérdezte a fasz. Mostantól ez a beceneve.
- Nem parancsolok semmit, csak szerintem már kicsöngettek és szünetünk van. Akármit akar órán intézheti. - ökölbe szorítottam a kezeimet. Mi a faszt vigyorog?
- Úgy gondolom mint tanár bármit megtehetek. - A bármit direkt kihangsúlyozta. Ez kapni akar. Mondtam volna valamit, de Ashley kielőzött.
- Menjünk kajálni. - rám kacsintott, majd Kimberlyvel együtt kisétáltak az osztályból. Szúrós tekintetet vetettem a tanárra, majd utánuk mentem. Sorban álltak a büfénél. Sam hangosan felnevetett. Ashleyék csak értetlenül néztek.
- Komolyan sorban álltok? - röhögött egyre jobban.
- Igen, két éve minden nap. - suttogta Kim. Mi azonnal a sor elejére mentünk, a sok ribanc csak úgy mosolygott felénk. Intettem Ashleyéknek ők pedig oda jöttek hozzánk. A kurváknak mindjárt nem volt olyan jó kedvük.
- Hihetetlen. - mondta Ash, majd megforgatta szemeit. Direkt úgy, hogy lássam.
- Nem kell féltékenynek lenned, te vagy a legszebb. - öleltem át hátulról. Elhúzódott tőlem.
- Nem arról van szó, de basszus te kihasználod ezeket a senkiket arra, hogy előre juss egy rohadt büfében, de ha én csak szimplán jó fej vagyok a tanárhoz, aki kedves hozzám az már gond. - Ahogy ezt kimondta lefagyott a mosoly a képemről. Visszagondoltam arra a faszra.
- De ő elég keményen flörtöl veled. - mondtam idegesen. A büfés néni közben kiadta a kajánkat így a padunkhoz mentünk.
- Ugyanmár. -
- Hidd el, hogy ismerem a fajtáját. - egy nagyot nyeltem. Teljesen elment az étvágyam. Ha azt hiszi az a fasz, hogy bármit megtehet nagyon téved. Kicsinálom.
YOU ARE READING
Bieber,the bad boy
Fanfiction" Csupán egy ékezet választ el attól, hogy az agyamból az ágyamba mássz ..." Justin Bieber fanfiction, ÚJRA feltöltés alatt ♡